Website: www.retourplaza.nl
Adres: Postbus 456 6710BL
Plaats: Ede
Telefoon: 0857820011

Retourplaza.nl

Pluspunten
Klantenservice is behulpzaam en vriendelijk
Klantenservice zou tot 22:00 bereikbaar zijn echter is er na 17:00 niemand meer aanwezig om verduidelijking te geven over verzendingen.
Verzending leverde een hoop problemen op. Normaal zou een pakket besteld op zaterdag dinsdagavond binnen zijn. Dit werd vertraagt zonder duidelijke communicatie in eerste instantie. Vervolgens zou deze woensdag, potentieel donderdag binnen komen, ook dit ging niet door. Uiteindelijk vrijdagavond maar toen is de bezorger niet op komen dagen. Dus tenslotte zaterdag het pakket ontvangen. Hoewel een deel te wijten is aan PostNL is er naar mijn idee bij RetourPlaza ook iets mis gegaan in het opleveren. Communicatie hierover van te voren zou erg prettig zijn geweest in plaats van in het duister te blijven.

Wanneer de bezorging juist was gegaan wel degelijk een aanrader maar in de beschreven situatie een hoop gedoe.
Antwoord Retourplaza.nl
Wij danken de klant voor zijn feedback, wij hadden proactiever moeten controleren of de zending daadwerkelijk had plaatsgevonden. Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de klant en het goed kunnen afhandelen!

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Zeer snelle levering, correcte omschrijving en levering van de spullen.
Sly
Hoogland

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Goeie prijzen
Goeie service
Duidelijk omschreven wat er wordt verkocht en wat de mankementen zijn
Geen gevonden
Max
Driebergen

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Snel het gewenste product geleverd. Product zag er nieuw uit en werkt goed. Alleen de verpakking was geopend geweest waardoor het niet meer als nieuw verkocht kan worden.

Edwin
Oss

NISTELRODE

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Nieuwe trap gekocht, perfect afgeleverd en ziet er prima uit en dat voor weinig geld.

Joke

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Wij hebben een Hendi voedseldroger besteld bij Retourplaza. In de beschrijving stond netjes aangegeven dat de verpakking was beschadigd. De voedseldroger zelf was nieuw volgens de beschrijving.
We kregen de voedseldroger de volgende dag netjes thuisbezorgd. Hij was splinternieuw en zoals de beschrijving aangaf was alleen de doos beschadigd.

Inmiddels gebruiken wij de voedseldroger met veel plezier voor ons hondje, vanwege zijn allergie├źn.
Wij hebben van te voren gevraagd wat alle voorwaarden waren m.b.t. de aanschaf bij Retourplaza.
Wij zijn erg tevreden!

Marlijn
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Makkelijke overzichtelijke site en zeeeeer snelle levering

Marlon
Helmond

Netjes ingepakt
Fijn dat prima producten weer een kans krijgen!

Kirsten
Ede