Resellers en samenwerkingen met online marketing bureaus

KiyOh heeft met veel online marketingsbureaus een samenwerking of partnerships. Deze bureaus zijn overtuigd van de goede werking van het KiyOh reviewsysteem. Daarnaast vertrouwen zij klanten graag toe aan de goede support en het advies dat de KiyOh medewerkers geven om reviews op de juiste manier in te zetten. Wij geven klanten niet alleen een inlog voor een systeem, maar gaan veel verder met een uitgebreide support.

KiyOh is in Nederland marktleider: 50,2% van de webshops die een reviewsysteem gebruiken, kiezen voor KiyOh. Daardoor is het bij de consument bekend als reviews die te vertrouwen zijn. Ook hebben we sterke relaties met toonaangevende brancheorganisaties als Thuiswinkel.org. Het KiyOh reviewsysteem is tevens veel scherper geprijsd (soms wel 8 keer goedkoper), zodat uw klant veel waarde krijgt tegen een eerlijke prijs.

Bent u een online marketing bureau? Neem dan contact met ons op om ook een reseller te worden. Bel 013-7009 708 of e-mail naar info@kiyoh.nl. Wij informeren u graag over de mogelijkheden die wij voor resellers bieden. Hieronder staan enkele bedrijven die als reseller samenwerken met KiyOh.

Divide is een full service e-commerce bureau met ruim 30 professionals welke de technische en commerciële kennis en expertise in huis hebben om klanten te adviseren in hun online activiteiten met als doel het realiseren van rendement.

csolutions 183x133

Van concept tot conversie; c)solutions is dé partner bij het realiseren van online succes. Hier vind je techniek, online marketing en design onder één dak. Met de juiste mix helpen we organisaties bij het neerzetten van een succesvolle online strategie. Op naar de realisatie van jouw digitale doelstellingen om zo het maximale uit je website of webshop te halen!

Webcolors
is dé specialist als het gaat om complexe webapplicaties, zowel voor on- als offline databases. Een online-koppeling aan uw bestaande CRM of volledig CMS-systeem op maat? Vanaf het eerste idee vertalen we uw wensen moeiteloos naar concreet resultaat. Ook het uiteindelijke beheer kunt u met een gerust hart aan ons overlaten.

Weppster: We streven naar websites die toegankelijk zijn voor iedereen en op ieder platform. Daarom bouwen we tegenwoordig voornamelijk nog Responsive Websites die zich aanpassen aan het apparaat waarop de website of webshop wordt bekeken, dus ook tablets en mobiele telefoons! Door onze brede vakkennis en nauwe samenwerking met diverse partners kunnen we een totaaloplossing bieden voor online media, van concept tot website, inclusief vormgeving, webdesign, interactieve modules en online marketing.

Tien jaar geleden is De Nieuwe Zaak ontstaan vanuit de vurige passie om toonaangevende e-commerce projecten te gaan doen. Sindsdien hebben we ons volledig gespecialiseerd in webshop projecten en zijn we dankzij onze no-nonsense en resultaatgerichte werkwijze uitgegroeid tot toonaangevend e-commerce bureau in Nederland.

Samen werken aan online groei, dat vinden wij belangrijk. Voor onze klanten houdt dat in: Bouwen aan een sterk online merk, hoger staan in Google en meer kwalitatieve leads of online verkoop.
Dit bereiken wij als full service online marketingbureau en Google partner, als specialist in webshops, en met ervaring in international business. Als betrokken, betrouwbare en resultaat gerichte partner denken wij niet mee met de klant, maar denken wij vooruit. Net dat stapje meer zetten, omdat we passie hebben voor online marketing. Dat draagt bij aan bereiken van het doel: uw online succes, nu en in de toekomst. Extendure

PauwR
is een online marketing- en mediabureau. Voor bedrijven, overheden en non-profitinstellingen halen we het maximale rendement uit online advertising. Dat doen we snel, met kwalitatief hoogstaande campagnes en volledig transparant

online-boswachters-logo.png
De Online Boswachters
: Wij zijn data gedreven online marketing specialisten. Altijd bezig met nieuwe kennis en kunde om sneller, meetbaarder en vruchtbaarder resultaat te realiseren voor jou en jouw bedrijf. Wij geloven in een pragmatische hands-on aanpak voor meetbaar resultaat. Weten waarom wij ook jou kunnen helpen? Neem contact op.

Pure Minds
: Resultaten staan bij ons centraal. Ons doel is om organisaties vooruit te helpen in hun online marketing activiteiten. Op basis van deze gedachte hanteren wij een eigen aanpak bij al onze opdrachten.

MaxiCMS is een Content Management Systeem (CMS). Met MaxiCMS kan de eigenaar van de website de inhoud zelf aanpassen. Hiervoor is geen kennis van websites nodig. De pagina's kan je eenvoudig bewerken: je gaat gewoon naar de website, zoals elke bezoeker. Je logt in op het CMS en je ziet wat extra knopjes om bijvoorbeeld de pagina te bewerken.

AdResults BV is het full service strategisch online marketing bureau dat haar dienstverlening heeft afgestemd op de top-500 adverteerders in de Benelux. Ons doel is om de beste resultaten uit de online marketing campagnes van onze klanten te halen. Alles draait om tevreden en enthousiaste klanten, want daar worden wij ook enthousiast van! AdResults staat voor “Advertising Results”. Onze kennis, expertise en betrokkenheid willen wij terug laten komen in de resultaten van onze klanten.

Search Result
: Om maar direct met de deur in huis te vallen, we worden nogal eens omschreven als vakidioten. In de goede zin van het woord. Als sterk datagedreven performancemarketingclub, die gelooft in een open keuken waar opdrachtgevers en samenwerkende andere bureaus altijd welkom zijn.

Clickvalue
: Het "Blijvend verhogen van omzet en rendement uit het online kanaal" staat centraal binnen de samenwerking met onze klanten.

Hierbij staan de volgende drie uitgangspunten centraal:

Voorkeur voor Performance Based

Duurzaam partnerschap

Kennisdelend en –overdragend

Happy Idiots
is een full service online marketing bureau. Bij ons werken alleen mensen die écht gek zijn van online effect. Onze specialisten werken iedere dag vanuit de kantoren in Eindhoven en Amsterdam voor een uitgebreid en divers klantenbestand.

Met de juiste content, en die mag best commercieel zijn, vind en bind je klanten. En om ze nog beter vast te houden zitten we ook tot onze oren in customer loyalty. Loyale klanten kopen meer en vaker, dat is geen geheim.

Wij van Luiken Karstens verkopen niet snel ‘nee’ en daarom doen we nog veel meer op het gebied van customer media, maar we doen dus vooral veel content marketing & loyaliteitscommunicatie.

2Bfound
is van origine specialist op het gebied van zoekmachine marketing, ofwel het online vindbaar maken van uw website in de zoekmachines. Onze diensten zijn in de loop van de tijd uitgebreid met o.a. email marketing, het ontwikkelen van websites en webshops en andere online marketing georiënteerde activiteiten. Onze klanten bevinden zich met name in het MKB, waaraan wij altijd oplossingen op maat aanbieden. Bekijk de pagina referenties eens als u meer wilt weten over onze dienstverlening.

Veconet:
Online succesvol zijn gaat over het maken van de juiste keuzes. Om de juiste keuzes te maken moet je creatief, praktisch, analytisch, empathisch en gepassioneerd zijn.

Copper IM is een gedreven online marketing bureau en helpt organisaties internet in te zetten als effectief marketinginstrument. Het gekwalificeerde team van online specialisten staat altijd klaar om te helpen. Van SEO-advies tot aan meten en analyseren en van conversie optimalisatie tot aan internet marketing trainingen. Samen met de klant bouwen we aan een duurzame relatie en helpen we doelen te realiseren.

Positie1: Wij worden enorm blij als we zien dat onze inspanningen leiden tot aantoonbare resultaten voor onze relaties. Als blijkt dat een klant van ons al na een paar weken meer bezoekers trekt en vervolgens meer omzet gaat draaien, hangen wij de slingers op en halen we gebak!

FireMultimedia maakt professionele websites en webshops. Voor webshops maakt FireMultimedia gebruik van het meest populaire e-commercesysteem Magento. Met meer dan 8 jaar ervaring in Magento beheerst FireMultimedia dit pakket als geen ander. Ook voor snelle en betrouwbare hosting van uw (bestaande) Magento webshop kunt u bij FireMultimedia terecht.

Wedecom: Vanuit Bunschoten-Spakenburg werken wij met veel passie aan online toepassingen voor klanten.

Van het bouwen van een website, het onderhoud ervan, tot aan het online op de kaart zetten van onze klanten. Tevreden klanten; daar gaan we voor!

Two Step is zoekmachine optimalisatie expert & consultancy partner voor internet marketing bureau’s en marketing afdelingen. Vanuit diepteanalyse adviseren we verbeteringen aan uw website. We beoordelen en sturen websiteprofielen, helpen bij social media en richten al uw Google tools in ten einde kwaliteit en ranking te verbeteren.

NextChapter wordt door de markt gezien als “een nieuw hoofdstuk in webshop software”. NextChapter is omnichannel commerce en benut de kracht van SaaS, maar met behoud van flexibiliteit. Dit leidt tot lagere kosten, snellere time-to-market, maximale veiligheid en topkwaliteit. Ontwikkeld voor het midden- en hoogsegment van de markt. NextChapter is voor (r)etailers die een stap verder willen.

Evoworks is een online marketing bureau dat zich specialiseert in e-commerce marketing. Ons team van 14 enthousiaste professionals gaat graag met u de uitdaging aan om maximaal rendement uit uw webshop te halen. Bij ons staat het rendement altijd centraal: zoveel mogelijk omzet met zo laag mogelijke kosten. Met meer dan 10 jaar ervaring en grote kennis van alle online marketinggebieden, maken wij nagenoeg van iedere webshop marktleider. Het motto van Evoworks is om de beste dienstverlening in e-commerce marketing te bieden aan onze opdrachtgevers.

Webelephant: Wij vinden online zaken doen belangrijk, u ook? Onze passie ligt op het gebied van online marketing en e-commerce. Webshops
ontwikkelen, trafic generen en conversie optimaliseren: daar zijn wij goed in.

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ