Website: https://www.rephone.nl/
Adres: Nieuwstraat 52 3241CL
Plaats: Middelharnis

Rephone is gespecialiseerd in refurbished iPhones, iPads en smartphones. Refurbished betekent gerenoveerd en dit houdt in dat we bij Rephone gebruikte artikelen een tweede leven geven. Al onze 'gereviseerde' toestellen en apparaten worden uitvoerig door technici nagekeken, getest en gereinigd. We leveren de beste kwaliteit en op alle tweedehands artikelen die je bij ons kunt kopen geldt de wettelijke garantie. In onze webshop vind je ons volledige aanbod.

Rephone

Pluspunten
Telefoon was erg goed in orde met veel toebehoren en zelfs een beschermglaasje erover. Klantendienst helpt je echt verder.
Laat even aan de klant weten als het pakje langer onderweg zal zijn. Ik moest ervoor bellen naar de klantendienst en toen werd alles ineens in gereedheid gebracht om te verzenden terwijl hij er eigenlijk 4 dagen geleden al had moeten zijn.
Christine Dewil
Rotselaar

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
Duidelijke website.
Doe wat er beloofd wordt; Lever zoals staat op de website en bel terug als er gezegd wordt dat er teruggebeld gaat worden.
Wendy
Hoorn

Gepubliceerd op: 25/07/2019

Pluspunten
Snel geleverd
De batterij van de telefoon deed het niet. Ik had gebeld na 2,5 week wat de status was en ik zou antwoord terug krijgen. Helaas was dit niet het geval.
Na 5 dagen weer gebeld en toen kreeg ik het antwoord dat ik een antwoord zou krijgen of ik mijn telefoon terug zou krijgen. Een dag later had ik mijn telefoon. Ik heb weer gebeld om te vragen wat er nu precies mee was gebeurd. Hij was gemaakt.
Het was fijn geweest als ze me geinformeerd hadden over dat hij was gemaakt en wat er was gemaakt.
Jannie

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Pluspunten
Goed als nieuw uitziende telefoon geleverd.
Niet op tijd geleverd. Gebeld, kreeg toen te horen dat de iPhone vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag werden er twee iPhone's geleverd. Eentje heb ik toen teruggestuurd.
Al met al geen goede communicatie binnen het bedrijf.
Martien

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
Goed product.
Geen duidelijkheid over levertijd in bestelbevestiging. Ook niet op de site.
Emma
Nijmegen

Gepubliceerd op: 13/07/2019

Pluspunten

Ik heb 4 dagen gewacht op de levering, en heb zelf 3 keer gebeld.

Verder ben ik erg tevreden tot nu toe.

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Pluspunten
De telefoon is super goed en mooi
Totaal geen goede service, mijn telefoon was niet op voorraad ik moest er zelf achter aan gaan om antwoorden omdat ze niet lieten weten en uiteindelijk mijn telefoon twee weken later kwam en zelf een ander kleur moest kiezen dat was jammer

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
- Uiteindelijk een mooi en werkend toestel
- Ik werd netjes telefonisch te woord gestaan
- Communicatie
- Uitvoering van controle Telefoons
Luc (5584)

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Levering was en is niet compleet. Meerdere malen kontakt gezocht met het bedrijf. Tor op heden is er niet gereageerd. Slechte zaak.
Patrick

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten

Beloof geen dingen die jullie niet waar kunnen maken!
Levertijd staat op de site bij het product, echter kwam het product 7! dagen later dan op de website beloofd is. Erg jammer!

Gepubliceerd op: 21/06/2019