Website: https://www.rephone.nl/
Adres: Nieuwstraat 52 3241CL
Plaats: Middelharnis

Rephone is gespecialiseerd in refurbished iPhones, iPads en smartphones. Refurbished betekent gerenoveerd en dit houdt in dat we bij Rephone gebruikte artikelen een tweede leven geven. Al onze 'gereviseerde' toestellen en apparaten worden uitvoerig door technici nagekeken, getest en gereinigd. We leveren de beste kwaliteit en op alle tweedehands artikelen die je bij ons kunt kopen geldt de wettelijke garantie. In onze webshop vind je ons volledige aanbod.

Rephone

Pluspunten
Telefoon in goede staat m.u.v. één niet-werkend onderdeel
Ontzettend slechte service. Betere bereikbaarheid en vervolgens iemand te spreken krijgen die ook echt wat kan doen zou een hele verbetering zijn. Nu 2x lang moeten wachten om een belofte te horen dat ik teruggebeld wordt. Voor de mensen die de telefoon moeten aannemen kan dit ook niet prettig zijn. Daarnaast meer duidelijkheid over wanneer de telefoon geleverd wordt ipv geen bericht en dan een PostNL mail.

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten
Toch gekregen
Had een Zilveren Iphone 7+ besteld en had hem voor 18:00 besteld in het weekend dus zou maandag aan komen , donderdag was er nog steeds niks dus heb contact opgenomen met de klantenservice en die vertelde mij dat er geen leverbaar was alleen rose goud , ik heb hier van ook geen mailtje van gekregen , moest er zelf achteraan gaan . Uit eindelijks die volgende dag een rose goude iphone gekregen en geen sory of een mailtje erg slecht, desnoods iets extraas omdat het een verjaardagcadeau was en zo niet optijd kwam!
Lynn

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten
De duur van de garantie
Geleverde toestel ziet er prima uit
Voldoen aan leverdata. Ik heb 5 weken moeten wachten op een nieuw toestel na reparatie.
Houden aan opmerkingen. Zo is er tegen bij gezegd dat “morgen” mijn toestel geretourneerd zou worden. Niet gebeurd. Na contact vanuit mijn kant zou er “volgende week” een nieuw toestel geleverd worden. Dat is uiteindelijk pas na 3 weken gebeurd.
Bij vertraging of problemen klanten informeren. In de 5 weken is er vanuit Rephone geen contact gemaakt om aan te geven dat er vertraging zou zijn. Of überhaupt dat het toestel ontvangen was. Alleen reactie van 1 medewerker met uitleg en excuus na dat ik hier zelf contact over gezocht had. Vervolgens kon ook deze meneer niet aan zijn woorden voldoen. Helaas is mijn ervaring met Rephone dus niet heel positief geweest.
Roos

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten
Goed principe opgeknapte/gereviceerde telefoons aan te bieden voor een daarbij passende prijs
Die van mij had direct kuren(viel steeds maarzo uit) dus zochten we direct contact en werden persoonlijk te woord gestaan(wat vandaag de dag zeker een enorm pluspunt is). We zouden terug gebeld worden maar dat gebeurde helaas niet,vervolgens hebben later in die week nog 2 maal gebeld en werd ons wederom beloofd terug gebeld te worden maar dat is nog altijd niet gebeurd en de telefoon is inmiddels weer uitgevallen en wil nu helemaal niet meer aan.
Er kan altijd iets mis zijn met het product maar had op een snellere oplossing gehoopt en op z'n minst terug gebeld willen worden voor wat meer duidelijkheid.
Richard
Ochten

Gepubliceerd op: 23/07/2019

Pluspunten

Jullie hebben zogenaamd een krasje gevonden waardoor er meer dan de helft van het bedrag af is gegaan, ik ben hier niet mee akkoord gegaan. Ik weet niet met welke microscoop jullie een krasje hebben gevonden, maar er zat echt geen krasje op.
Assen

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten
Contact via de mail duidelijk
Geef vooraf geen waarde aan voor in te ruilen IPhone maar pas na beoordeling. Mijn ervaring vooraf € 90,00 na insturen €10,00. Reden krassen en blauwe waas op glas. Deze beoordeling volgens telefoonwinkel onjuist. Voelt niet goed!

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Kwamen vriendelijk over via de telefoon
Ze zijn slecht bereikbaar je word van het kastje naar de muur geschoven mijn dochter moest anderhalve week wachten op haar iPhone 6s 32 gig waar ze ook voor betaald heeft krijgt ze een 16 gig dus moet er weer achter aan bellen wat een gedoe ik koop hier niks weer
Delfzijl

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Prima kwaliteit telefoon.
Communicatie en afspraken nakomen is geen sterk punt van dit bedrijf. De levering van de telefoon duurde geen (beloofde) twee maar acht dagen. Ik heb een aantal keer moeten bellen voordat ik te weten kwam dat er iets misging bij hun toeleverancier. Het tegelijkertijd bestelde hoesje werd niet meegeleverd. Ook daar heb ik over moeten bellen. Er werd gezegd dat ze het direct zouden verzenden, zodat het de volgende dag in huis zou zijn. Ook dat is inmiddels vijf dagen geleden, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik raad het doen van een aanschaf bij deze winkel af.

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten

Zelf moeten bellen om te weten te komen wat ze aan de iPhone hebben gedaan, zit geen notitie bij als product wordt teruggestuurd.
Heb de iPhone6 voor reparatie gestuurd omdat de batterij capaciteit 73% aangaf en er reparatie bij stond. Na een nieuwe accu erin te hebben gekregen staat de batterij capaciteit na een week al weer op 95%. Heb mijn vraagtekens of er echt wel een nieuwe accu in is gekomen, want dit mag niet zo snel zakken, heb er geen vertrouwen in.
Voor mij niet weer een iPhone bij dit bedrijf.
Marja
Minnertsga

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten

- Beoordeling van de gestuurde smartphone klopt niet
Antwoord Rephone
Beste Sterre,

Vervelend dat je onze service zo ervaren hebt. Helaas was de telefoon die je aan ons wilde verkopen zodanig beschadigd dat deze niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Hierin zijn we vrij streng om hoge kwaliteit te garanderen.

Dennis van Rephone
Sterre