Website: https://www.rephone.nl/
Adres: Nieuwstraat 52 3241CL
Plaats: Middelharnis

Rephone is gespecialiseerd in refurbished iPhones, iPads en smartphones. Refurbished betekent gerenoveerd en dit houdt in dat we bij Rephone gebruikte artikelen een tweede leven geven. Al onze 'gereviseerde' toestellen en apparaten worden uitvoerig door technici nagekeken, getest en gereinigd. We leveren de beste kwaliteit en op alle tweedehands artikelen die je bij ons kunt kopen geldt de wettelijke garantie. In onze webshop vind je ons volledige aanbod.

Rephone
8.1

Pluspunten
Levert wat het beloofd, mooie toestellen voor een redelijke prijs
2 x een bestelling geplaatst maar telkens veel later geleverd da beloofd, zonder te laten weten dat het product later zal geleverd worden.
Izegem

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Maud Krukkert
Borne

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Netjes afgeleverd, prijs kwaliteit goed.
Niet adverteren met voor 2300 besteld volgende dag inhuis als je het niet waarmaakt.

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten
Snelle levering, keurig verpakt.
Alles ziet er uitstekend uit.

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Redelijke prijzen
Aanbieding voldoet aan verwachting

JM
Lieshout

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Alles duidelijk, snel en correct afgehandeld.
op dit moment niet
Marc Kuypers

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
iPhone was zo goed als nieuw.
Niet originele oplader werkte niet goed.
Thomas

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Telefoon helemaal naar verwachting (zelfs met screen protector geleverd)!) en goede prijs!
“Next day delivery” wordt ABSOLUUT NIET waargemaakt. Ik heb bijna een week gewacht op bezorging.

Daarnaast slechte ervaring met de klantenservice. Als je opbelt met de simpele vraag waar je order blijft kunnen ze deze vraag niet meteen beantwoorden en moet je worden teruggebeld (bij mij 5 uur later). Vervolgens wordt de schuld in de schoenen van PostNL geschoven. (Ten eerste: als klant heb ik hier weinig boodschap aan als mij “Next day delivery” wordt beloofd. Ten tweede: van de 5 dagen dat mijn bestelling later was, komen er 4 op conto van Rephone en maar 1 op het conto van PostNL.)
Suzanne

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling en bezorging

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Prima kwaliteit telefoon.
Communicatie en afspraken nakomen is geen sterk punt van dit bedrijf. De levering van de telefoon duurde geen (beloofde) twee maar acht dagen. Ik heb een aantal keer moeten bellen voordat ik te weten kwam dat er iets misging bij hun toeleverancier. Het tegelijkertijd bestelde hoesje werd niet meegeleverd. Ook daar heb ik over moeten bellen. Er werd gezegd dat ze het direct zouden verzenden, zodat het de volgende dag in huis zou zijn. Ook dat is inmiddels vijf dagen geleden, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik raad het doen van een aanschaf bij deze winkel af.