Website: http://www.relexz.nl
Adres: Dennendijk 35 5453RW
Plaats: Langenboom

RelexZ is de leverancier van de beste massagestoelen ter wereld t/m een instap model.
Ontstaan in de jaren 90, door behoefte van ervaringsdeskundige van o.a. rug fractuur en whiplash.
Wij doen er alles aan om u zo goed en eerlijk mogelijk te informeren, neutraal.
Reeds ruim 17 jaar ervaring waarvan u mee kunt profiteren.
Wij willen superieure service verlenen en onze stoelen zijn snel uit voorraad leverbaar.
Bel of mail voor een gratis demonstratie aan huis!

RelexZ

Pluspunten
We hebben de Dreamwave nu al 1,5 jaar en mijn man gebruikt hem echt iedere dag. Hij is zwaar rug-patiënt en deze stoel maakt het leven echt draagzamer voor hem. Omdat mijn man geen tussenwervels meer heeft, heeft hij heel veel baat bij het strechtprogramma. Ik ga er natuurlijk ook soms gewoon voor te relaxen in. Heerlijk!!! Als ik soms ergens pijn heb, dan is het ongelooflijk maar de stoel pakt de stoel pakt die plek dan iets harder aan. Echt je geld meer dan waard.

Wil
Breugel

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
This review is long overdue. We bought our Dreamwave chair more than a year ago. Relexz owners Michel and Anne Marie delivered our chair, assembled it, and made sure we completely understood how to operate it before leaving. They also took away a mountain of packing material.

This chair is probably the single best purchase I ever made. I use it almost every day, and often more than once a day. At 65 I have less aches & pains and sleep better than I have in years. And it took me over a year to discover the full potential of the manual settings. For a fan of deep tissue massage like me, it is remarkable what this chair is capable of delivering.

It’s inevitable that Inada will develop chairs with even more amazing capabilities in the future. When it’s time to upgrade, we will definitely be going back to Relexz.nl.

Jim

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Sinds vandaag de gelukkige eigenaar van de Inada DreamWave, na enkele dagen geleden verschillende stoelen te hebben getest, stak de Inada DreamWave met kop en schouders boven de rest qua gevoel (relaxt genieten van een heerlijke full-body massage). Relexz neemt echt de tijd voor de potentiele koper(s) qua tijd en uitleg. Nogmaals zeer tevreden over Relexz en de Inada DreamWave :-)
Derk
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Eerlijk advies, je wordt als het ware "gecoached" om zo zelf tot de juiste beslissing te komen. Geen enkele dwang of oordeel van de verkoper, maar tips waardoor je je persoonlijke voorkeuren naar boven haalt om tot de beste beslissing te komen, heel fijn.
Sorry, kan ik niet bedenken
Tinie

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Snelle en goede service, zeer goede kwaliteits producten, vriendelijke personeel, goede uitleg, zeer goede en bruikbare tips voor je algemene en specifieke gezondheid.
We zijn echt blij met de massagestoel (3S Flex) en de vele tips. Aanrader 1e klas!
Ga zo door, super.
Sonja
Alphen a/d Rijn

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Snelle en eerlijke service, goede uitleg en advies zonder oordelen.
Prima zo
Hendrik H
Almelo

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Van de eerste mail tot de levering van de stoel steeds zeer goed geholpen. Het enorme voordeel vond ik dat Relexz aan huis komt zodat je de stoelen thuis kan testen en de deur niet uit hoeft. Hartelijk bedankt voor een droom te laten uitkomen
helemaal geen ga zo door. A+
Jan
Retie Belgie

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
* Goed advies
* Er wordt zeker niet naar de duurste stoel gestuurd en je kan goed ervaren welke stoel het beste bij je past
* Er wordt op geen enkele wijze geprobeerd een beslissing te forceren.
* Bezorging was top en snel
* Ook na de aankoop is er nog een aantal keer contact geweest om te vragen of alles goed gaat en of er vragen zijn.

Dennis
Mill

Gepubliceerd op: 29/01/2018

Pluspunten
When I called them, they drove the truck with the massage chairs to my house later that night so I could try them. After that, the model I wanted was available immediately and they delivered it and set it up quickly. Prices were competitive.
n/a
Antwoord RelexZ
Thank you for your comment David.
Hope you will have many years profit of the Dreamwave, good choice!
David
Baarn

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Wij zijn zeer tevreden over zowel het product als de diensten van RelexZ. Hebben 1 x een beroep moeten doen op service en zijn toen zeer vakkundig geholpen. Absolute aanrader.

Antwoord RelexZ
Dankjewel Lena & Peter voor de mooie en positieve review. Laat nog eens weten hoe het gaat met jullie en de RelexZ Napoli Massagestoel!
Groetjes Anne-Marie
Lena & Peter, RusReis.nl