Website: http://www.rehabfootwear.com
Adres: Grotestraat 2 5141HA
Plaats: Waalwijk

Rehab Footwear is een uniek Nederlands schoenenmerk opgericht in 2008 door Jaco Flach. Rehab ontwerpt en fabriceert unieke schoenen en sneakers voor dames en heren. Bekijk onze collectie op de officiele Rehab Footwear website.

Rehab Footwear B.V.

Pluspunten
Goede service, klantvriendelijk

N Tersteeg

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Erg mooie collectie maar bovenal een super goede service!

Rijssen

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Gepubliceerd op: 20/06/2017

Pluspunten
Snelle levering en bijzonder vriendelijke medewerkers! Een persoonlijk kaartje bij de bestelling vind ik echt top! Kleine moeite, maar maakt groot verschil!
Nicole
Geleen

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Goede en mooie producten, persoonlijke touch bij ontvangst pakket geeft een leuke draai aan onpersoonlijke webwinkels, leveren correct en snel.
Sommige prijzen zijn best stevig en de voorraad is vaak beperkt, maar dat maakt het dan ook weer iets exclusiever.
Rennie
Roermond

Gepubliceerd op: 19/06/2017

Pluspunten
Snelle levering. Persoonlijk briefje bij de levering

Mariel
Oosterhout

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Tot nu toe nog niks.
De leveringstijden zijn vrij lang! Helemaal als je iets wil ruilen. Vanaf het moment dat je het retour zend, duurt het langer dan een week voordat je je schoenen weer geleverd krijgt. Volgens mij kan dit sneller! Mensen willen niet zo lang wachten op hun bestelling.
Ook vind ik het enorm jammer dat er geen dames rehabs in de winkel verkrijgbaar zijn.
En misschien kunnne jullie op je website zetten wat de lengte in cm is van de maten, dit voorkomt ergenis met ruilen! En ruilen duurt veel te lang!
Antwoord Rehab Footwear B.V.
Beste Rehab-fan - bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je eerste ervaring met onze webshop niet zo goed is. We willen onze zendingen graag een persoonlijke touch meegeven en dat kost een beetje extra tijd, maar we doen altijd ons best om binnen 2 werkdagen te leveren, doch uiterlijk binnen de aangegeven termijn van 2 - 7 werkdagen. We hebben al via de mail contact gehad over je retour en ik heb ik je uit kunnen leggen dat we wat meer tijd nodig hadden om je retour te verwerken i.v.m. Hemelvaart.
De pasvorm van een schoen hangt natuurlijk van meer af dan alleen de lengte in cm - dus helaas kunnen we niet voorkomen dat schoenen soms geruild moeten worden. Wij doen daar dan ook niet moeilijk over! Groetjes, Karin
A van der Spek
Den Hoorn

Gepubliceerd op: 12/06/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ