Website: http://www.rehabfootwear.com
Adres: Grotestraat 2 5141HA
Plaats: Waalwijk

Rehab Footwear is een uniek Nederlands schoenenmerk opgericht in 2008 door Jaco Flach. Rehab ontwerpt en fabriceert unieke schoenen en sneakers voor dames en heren. Bekijk onze collectie op de officiele Rehab Footwear website.

Rehab Footwear B.V.

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
- Goede service en levertijden
- Mooie producten van hoogstaande kwaliteit

Chris
Roelofarendsveen

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Mooie schoenen
Kwaliteit van de zolen. Ze harden te snel uit en scheuren. (Omdat de schoenen nog maar een half jaar in gebruik waren, maar al een bijna een jaar in ons bezit, heeft Rehab uit coulance een tegoedbon gestuurd van 50% korting)
Antwoord Rehab Footwear B.V.
Beste Sytze/Astrid - bedankt voor jullie feedback. We hopen dat het vervangende paar dat jullie van ons hebben ontvangen de teleurstelling van jullie eerste aankoop goed gaat maken. Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, dan horen wij dit natuurlijk ook graag. Zoals jullie weten, staat service bij ons hoog in het vaandel, dus als er iets is, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Groetjes namens het Rehab Footwear team.
Diana
Delfzijl

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Mooie schoenen
Kwaliteit van de zolen. Ze harden te snel uit en scheuren

Delfzijl
05/12/2018

Pluspunten
Tolle Schuhe!!!
Bitte eine Bestellung für Kunden in Österreich vereinfachen. Für Deutschland ist das gut möglich (gratis), Österreich ist hingegen deutlich teurer. So macht der Einkauf keinen Spaß.
Antwoord Rehab Footwear B.V.
Dear Robert - thx for your feedback. We are very happy to see that we have fans all over Europe (even all over the world actually!). We only charge what we have to pay for shipment as well and for Austria it's unfortunately more expensive than for the Netherlands, Belgium and Germany. I hope however that this does not withhold you from ordering with us again. LG, the Rehab Footwear Team
Robert
Krems

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
goed product
hoge verzendkosten voor 1 paar veters ! Kwam nu gewoon door de brievenbus, met een vrij dik reclame boek erbij !
Had liever minder verzendkosten betaald,
Antwoord Rehab Footwear B.V.
Beste Gerda - bedankt voor je feedback. We begrijpen dat je het gevoel hebt dat je veel verzendkosten moet betalen voor een set veters - maar ik hoop ook dat je kunt begrijpen dat we een minimumtarief moeten hanteren om onze service te kunnen blijven garanderen. Groetjes names het Rehab Footwear team
Gerda
HANSWEERT

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
zeer snelle levering
zeer goede service
Rob van der Kooij
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Mooie producten en goede levering van de bestelde schoenen.
Ik vond de black friday aanbieding redelijk teleurstellend. Toen ik eind van de middag wilde bestellen stonden er slechts schoenen met maat 47, geen idee of dit de gehele dag zo is geweest. resultaat is in ieder geval dat ik de schoenen die ik wilde bestellen niet heb gekocht.
Beste Jan,

Bedankt voor je feedback. Onze Black Friday-actie was wederom een groot succes. We vinden het jammer dat je achter het net hebt gevist... We hopen dat je volgend jaar meer geluk hebt. Als je geabonneerd bent op onze nieuwsbrief, ben je als eerste op de hoogte van onze acties - inclusief Black Friday. Groetjes, het Rehab Footwear team
Jan
Koudekerk aan den Rijn

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
mooi en degelijk vakwerk. Steeds antwoord op vragen.
De verzending door DPD vind ik niet optimaal. Als je niet thuis bent (en dat komt nogal eens voor als je werkt), wordt je pakket niet bij buren afgegeven, maar moet je dat gaan ophalen in een dorp verderop. Dat is tamelijk onhandig. Ik zou liever een andere bezorger hebben.
Wim
Alphen NBR

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
communicatie
ken er geen
Dick
Bruchem

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en keurige afhandeling.

Erik
Holten