Website: http://www.regionalhighlights.nl/
Adres: Drontermeer 123 1447JN
Plaats: Purmerend

Regional Highlights
9.7

Pluspunten
Erwin en Nicole zijn enthousiaste ondernemers, met oog voor kwaliteit, durf in hun combinaties en op en top zorgvuldigheid in hun aanpak. Geweldig om te zien hoe zij kleine, lokale ondernemers een platform bieden voor hun producten.

Michel & Jane Rol
Purmerend

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit, makkelijk contact leggen en snelle reactie.
Maike

Gepubliceerd op: 06/11/2017

Pluspunten
Super leuk concept en ook nog eens heerlijk gegeten. Daarnaast eet je met meerdere mensen aan een tafel dus ik heb ook nog leuke contacten opgedaan. Echt een aanrader!

Sjoerd

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten
Wederom een fantastische avond met Regional Highlights op een prachtige locatie beleefd. Heerlijk gegeten onder het genot van een muzikale omlijsting. Leuke mensen ontmoet die net als wij te omschrijven zijn als "levensgenieters"!

Herman en Elke

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Twee keer deelgenomen aan een diner door hun georganiseerd. Goed georganiseerd, leuke locaties, heerlijk gegeten en heel erg gezellig. Leuk om met onbekenden aan tafel te zitten. Ik ga volgende keer weer mee.

Thea

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Het diner was een heerlijke ervaring! Lekker eten, fijn gezelschap en een goede sfeer. De proeftafel met streekproducten van de website van Regional Highlights was erg smaakvol. Locatie was schitterend; mooi uitzicht en veel ruimte.
Muziek was nu alleen tussen de gangen door. Wat mij betreft mag er het gehele diner muziek zijn op de achtergrond. In het menu was er in 2 gerechten gewerkt met rood vlees. Voor de liefhebber, heerlijk. Voor de variatie goed om een volgende keer te kiezen voor een combi van vlees/vis/gevogelte.
Marcia Teeken Fotografie

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Ik kwam terecht bij Regional Highlights vanwege het ruime assortiment van bijzondere streekproducten, die je niet gauw ergens anders vindt. De service bleek ook uitstekend, de optimale verzenddatum werd keurig met mij afgestemd en de bestelling met veel breekbare zaken was uiterst zorgvuldig verpakt. Wat mij betreft 10/10.

Olivier
Amstelveen

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
De kwaliteit van het ontvangen product was zeer goed. Alles kwam goed en wel aan.

Sevim

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Goede klantenservice en communicatie.
Als je van meerdere partijen koopt ontvang je het pakket in gedeelten en ik zou het handiger vinden om 1 pakket te ontvangen.
Ingrid
Zaandam

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Lekkere producten
Persoonlijke boodschap in pakketje van RH en winkelier
Verzendkosten omlaag
Persoonlijke boodschap RH voor in pakketjes laten drukken op kaartje. Is nu een geprint A4'tje
Marcia

Gepubliceerd op: 10/03/2017