Website: www.Redable.nl
Adres: Oosterveldsingel 45 7558PJ
Plaats: Hengelo
Telefoon: 085 - 7608816

Redable is een veelzijdige en dynamische ICT-leverancier met maar één doel; De technologische wereld een stuk eenvoudiger achterlaten dan we het vonden.

Redable

Pluspunten
Samsung DC32E is netjes op tijd geleverd. Op mijn vraag welke wifi adapter nodig was heeft men contact gezocht met de helpdesk van Samsung die helaas zeer teleurstellend geen antwoord geeft op de vraag welke #samsung adapter nodig is. Ook zelf gebeld met de business helpdesk en ook zelf gemerkt dat men daar zeer slecht hulpzaam is. Ik heb zelf moeten verwijzen naar de opmerking in de handleiding over de adapter. Uiteindelijk heeft men toegezegd me terug te bellen en ja, dat is dus nog altijd niet gebeurt....
Maak duidelijk dat het product puur voor de business markt is en dat Samsung dan zoals men telefonisch aangaf in beginsel niet werkt met de eindgebruiker, maar met "professionele tussenpartijen" die de displays installeren (alsof dat zo moelijk is).
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het invullen van een review.

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft, we willen het graag voor u bekijken. Kunt u het ordernummer met toelichting naar klantenservice@redable.nl mailen? Wij kijken dan graag via die weg met u mee naar deze situatie.

Alvast bedankt voor de reactie!

Condent Administraties
Maarheeze

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Webshop erg gebruiksvriendelijk
Zou graag de factuur direct na betaling willen ontvangen ipv pas bij de verzendbevestiging.
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en verbeterpunt!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.
Wij nemen uw verbeterpunt erg serieus en zullen dit noteren. Dit doen we om zo voor de toekomst onze service verder te kunnen verbeteren.

Creavision
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Laagste prijs
Ruime keuze
Nog relatief onbekend -> dus wordt bekender
Inordetekstenadvies
Barendrecht

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Goedkoop
Leveringstermijn precies zoals aangegeven op website
Geef voor aflevering ook de mogelijkheid dit af te halen bij een bezorgpunt (postkantoor, winkel, etc)
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en verbeterpunt!

Goed om te vernemen dat u tevreden bent over onze service.

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten
Top klantenservice (Robbert). Mijn HP Z9N41AA toetsenbord had levertijd. Ik ging op vakantie. Werd me keurig gevraagd wanneer ik het dan opgestuurd wilde hebben. En dat dan ook doen. Hulde!

Roel
Zwolle

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Ook sommige wat minder standaard spullen op voorraad. Snel geleverd. Netjes up to date gehouden van de orderstatus. Goede prijs.
B

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Pluspunten
Er wordt duidelijk gecommuniceerd en geinformeerd. Ik heb het product als backorder geplaatst en op de dag van binnenkomst is deze gelijk verstuurd. Zeer betrouwbare internetwinkel!

Djenti
Noordwijk

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
makkelijke site, supersnelle levering.

A. Beljaars
Heiloo

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Monitor besteld, 1 dag later perfect bezorgd. Per mail werd ik steeds geinformeerd hoe het met de status van mijn bestelling was. Top!
Ga zo door.
George