Website: http://www.recycle-bak.nl
Adres: Aurorastraat 34 1363ZH
Plaats: Almere

Op onze website kunt u in een paar eenvoudige stappen de goedkoopste afvalcontainers met de meeste service bestellen.

Dus gaat u uw zolder of schuur opruimen, het huis verbouwen of de tuin aanpakken, maak het u dan gemakkelijk en huur een container bij recycle-bak.nl.

Met ruim een eeuw ervaring in de branche en voorzien van het Webshop Keurmerk, zullen wij uw vertrouwen niet beschamen.

Graag tot ziens op onze website
www.recycle-bak.nl

Recycle-bak.nl

Pluspunten
Snelle levering en goed prijs / snel opgehaald
Klein puntje op de site is niet makkelijk terug te vinden hoe de bak retour aangevraagt kan worden als deze vol is
Voor de rest geen verbeter punten
Maikel Spee
Vianen

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Gewoon goed en ook nog goedkoop

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Goede service, lange huur duur, snelle communicatie
Larissa
Huizen

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
container heel netjes op de oprit neergezet.

Tom
Niieuwegein

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
alles volgens afspraak

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
Heel makkelijk om te bestellen, maar toen bleek dat wij toch geen container nodig hadden, zonder gedoe geannuleerd en geld was meteen teruggestort! Super relaxt

Ira

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
- heldere communicatie
- flexibel
- betrouwbaar
- meedenkend en behulpzaam
geen, ga zo door!

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Leveren op tijd
Nogal vieze oude gebutste bak. Onduidelijk dat ik mijn parket isolatie er niet in mocht doen. Krijg ik een naheffing voor een duurdere grofvuil bak. Beetje flauw.

Bedrijf stelt nu op basis van horen zeggem dat ik het wel wist dat het niet mocht. Dit is een valse veronderstelling. Als ik het had geweten had ik geen houtbak besteld. Er zijn veel verhuurders die zeggen dat het nl wel mag.
Antwoord Recycle-bak.nl
Beste Recycle-bak.nl klant,

Op de website is het heel duidelijk aangegeven dat er in de container voor houtafval alleen houtafval mag, de naam houtafval zegt eigenlijk al meer dan genoeg. En uit het gesprek dat u met mijn collega had maak ik eigenlijk op dat u wel wist dat dat materiaal er niet in mocht. Doordat er ander afval bij zit moeten wij de container van onder tot boven uitsorteren en kunnen wij deze niet direct bij het hout storten, dat kost ons minimaal een half uur extra per container plus de kosten van de andere afvalsoort.

Aan de oude gebutste bak kan ik helaas niet veel doen, het is momenteel zo druk en om iedere klant toch de container te kunnen bieden die er besteld is moeten wij ook de wat oudere containers gebruiken.

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Redelijk optijd
EKB Maarssen
Maarssen