Bedrijfsgegevens

Website: www.rebuy.nl
Adres: Potsdamer Str. 188 10783
Plaats: Berlin
Telefoon: 020 7018519

reBuy is het adres voor het verkopen van gebruikte elektronica of het aankopen van refurbished elektronica. Voordelige refurbished elektronica koop je hier, maar tevens bieden wij de optie om gebruikte telefoons, tablets, camera's en consoles eenvoudig en veilig verkopen. Gratis verzending, vaste verkoopprijs en snelle verwerking.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

reBuy
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
544 beoordelingen (12 maanden)
787 beoordelingen (totaal)
11223 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (313)
29% (157)
5% (28)
3% (18)
4% (23)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
henk
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Absoluut geen. Mijn dochter koopt van haar spaargeld een telefoon die het na een paar weken niet meer doet, ze claimt garantie en die wordt afgewezen op basis van waterschade. De telefoon is kennelijk verkocht met waterschade. Na overleg geven ze aan de zaak te onderzoeken en vervolgens sturen ze het apparaat zonder overleg terug. Hier niet kopen, onbetrouwbare flessentrekkers
Verbeterpunten
Gewoon je garantieafspaken nakomen.
Antwoord reBuy
Beste Paul Cornelisse,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Voordat we een telefoon aankopen, controleren we de vochtigheidsindicator. Wanneer deze verkleurd is, wordt de telefoon niet aangekocht.

In ons systeem zie ik dat de medewerkers in ons distributiecentrum de Sony Xperia XA2 gecontroleerd hebben en hierbij een verkleurde vochtigheidsindicator zijn tegengekomen. Wanneer de vochtigheidsindicator verkleurd is, betekent dit dat het toestel in aanraking met vocht is geweest. Daarnaast hebben de medewerkers een lichte verbuiging van de telefoon waargenomen en een breukje bij het simkaartslot.

Helaas valt het defect niet onder onze garantie en kunnen we u het aankoopbedrag niet vergoeden.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Paul Cornelisse
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Reactie op klacht
Verbeterpunten
Twee keer telefoon ontvangen die niet werkte.
Antwoord reBuy
Beste klant,

Wat ontzettend vervelend dat u twee keer het verkeerde product ontvangen heeft, waarvoor onze excuses.

In het systeem zie ik dat u het toestel retour gestuurd heeft en met onze klantenservice tot een oplossing bent gekomen.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
-
-

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
The payment method worked well.
Verbeterpunten
Delivery time is 7 days instead of 3 - 4 days as advertised.
The Kindle that I bought was with the Zeer Goed quality, but it has serious problem with charging no matter which cable you are using. I need to tie the cable really tight to the kindle with a rubble band to keep it charged.
Antwoord reBuy
Dear Ngo,

our apologies for the delay in delivering your Kindl.
In average DHL needs 2 - 3 working days to deliver a parcel.

Regarding the struggle charging the Ebook, this shouldn't be happening. We are very sorry and would kindly ask you to return the product, so we can repair or refund you.

If you have any questions, our customer service team is happy to help.

Kind regards,
Peter - reBuy
Ngo
Den Helder

Gepubliceerd op: 08/02/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snel geleverd: een Samsung S7 Edge. Prachtige telefoon, als nieuw, werkt als een tierelier: super snel. Erg tevreden over de verhouding tussen de prijs en de kwaliteit. Een nieuwe telefoon kopen bij de grote aanbieders is echt niet nodig. Voor veel minder geld heb je een uitstekende telefoon! Ik raad dit bedrijf zeker actief aan!
Verbeterpunten
De SIM-kaarthouder was er moeilijk uit te krijgen. Eenmaal eruit bleek er een hoekje te zijn afgebroken (zat voor zover te zien niet in het apparaat). Een nieuwe SIM-kaarthouder besteld, maar die paste niet. Kennelijk toch iets met het inwandige mis. Dat was kennelijk niet opgemerkt en hersteld. Het kaartje paste echter wel in de orginele houder (mét het missende hoekje). Ondanks dit minpuntje in de controle is het tot nu toe een uitstekende telefoon.
Antwoord reBuy
Hi Rob,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden met het toestel bent en u ons aanraadt!

We nemen uw feedback betreffende de SIM-kaarthouder mee; onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Rob
Opperdoes

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt, goed product
Verbeterpunten
Ik had via de chat vragen gesteld, maar de chat was op dat moment gesloten. Op verzoek mijn e-mail adres achter gelaten, ik zou gemaild worden. Echter, ik heb nooit meer wat vernomen. Had ik het in het Duits moeten doen? Zag bij levering pas dat het pakketje uit Duitsland kwam. Ik ben doof, dus bellen kan ik niet.
Als je iets in het winkelmandje hebt gedaan en je gaat dan een pagina teug naar het product, raakt de computer de weg kwijt. Dan moet je heelmaal alles sluiten, wachten en opnieuw beginnen.
Antwoord reBuy
Beste Saskia,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

We vinden het fijn dat u tevreden met de levering en het product bent.

Betreffende uw verbeterpunt; we zijn aan het onderzoeken waarom u nog geen antwoord ontvangen heeft. Ook zoeken we uit hoe het heeft kunnen gebeuren dat u de pagina heeft moeten sluiten om door te kunnen gaan.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Saskia
Landgraaf

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
vriendelijke reactie van klantenservice
Verbeterpunten
Leveren wat er gevraagd is nl. 128gb ipv 64gb.
Zorgen dat de retourzending sneller wordt afgehandeld en evt compensatie afspreken!
Antwoord reBuy
Beste Syovia,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat vervelend dat een product met de verkeerde opslagcapaciteit is geleverd; waarvoor onze excuses.

In het systeem zie ik dat u de telefoon heeft teruggestuurd.
Uiteraard zult u het volledige aankoopbedrag retour ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy


Syovia
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Telefoon doet het goed
Verbeterpunten
Het kopje van de lader is na 1 keer gebruik ontploft!
Antwoord reBuy
Beste Angel,

Wat ontzettend vervelend dat het kopje van de oplader is 'ontploft'. Graag zou ik je willen vragen om contact met onze klantenservice op te nemen, zodat we een oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Angel
Heerlen

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
iPad en watch snel en in goede staat aangekomen zoals beschreven. Erg blij mee!!
Verbeterpunten
Met creditcard betaald maar kreeg mail van t bedrijf dat de betaling niet was gelukt. Ik kon zien dat dit wel zo was dus heb ik ze gemaild. Ondertussen kreeg ik gewoon de track & tracé dat alles verstuurd was!? Dit moeten ze verbeteren.
Antwoord reBuy
Beste Nijssenjunior BV,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden met het product bent!

We begrijpen dat het vervelend is dat u de betaling mislukt e-mail heeft ontvangen, ondanks de creditkaart betaling succesvol voltooid is.

We onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en nemen uw feedback mee.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Nijssenjunior BV
De Kwakel

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
snelle levering nette producten
Verbeterpunten
hoesje heeft na 1 weel al een scheur
Antwoord reBuy
Beste Jean,

Bedankt voor uw feedback.

Mochten wij bij aankoop een extra hoesje hebben ontvangen, geven we deze tijdens de verkoop gratis mee. Ik begrijp dat het vervelend is dat het hoesje vervolgens na een week reeds beschadigd is.

Met vriendelijke groet,
Peter - reBuy
Jean
Haarlem

Gepubliceerd op: 30/01/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer