Website: www.rebuy.nl
Adres: Potsdamer Str. 188 10783
Plaats: Berlin

reBuy is het adres voor het verkopen van gebruikte elektronica of het aankopen van refurbished elektronica. Voordelige refurbished elektronica koop je hier, maar tevens bieden wij de optie om gebruikte telefoons, tablets, camera's en consoles eenvoudig en veilig verkopen. Gratis verzending, vaste verkoopprijs en snelle verwerking.

reBuy

Pluspunten
Prima product
Snel geleverd
Betalen met creditcard faalt elke keer
Beste Klant,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat vervelend dat het betalen met de creditkaart niet gelukt is, onze excuses daarvoor.

Mocht het nogmaals gebeuren, zouden we u willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice en uw bank.

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
N.a.v. mijn melding over de onterechte betalingsherinnering inmiddels een nette reactie gehad van Rebuy. Het klopt overigens niet dat in de mail wordt vermeld dat "mocht het bedrag reeds op uw creditkaart gereserveerd staan, u de mail als niet-verzonden kunt beschouwen."

De zending is gewoon onderweg. Ik wacht nu op levering.
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst, betaald via creditcard. 2 uur later krijg in een mail dat de betaling niet goed is gegaan, terwijl ik op mijn creditcard wel een reservering van Rebuy zie..... Raar.... Geeft geen goed gevoel, hoop dat dit gevoel onterecht is......
Ik beveel het daarom vooralsnog niet aan, pas mijn oordeel graag aan als het allemaal geregeld is.
Beste Paul,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Onze excuses wanneer u een e-mail heeft ontvangen dat de betaling niet ontvangen is, wanneer dit wel het geval was.

In de e-mail wordt aangegeven dat, mocht het bedrag reeds op uw creditkaart gereserveerd staan, u de mail als niet-verzonden kunt beschouwen.

De reden dat de e-mail toch uitgestuurd is, is omdat we een te late bevestiging van de bank ontvangen hebben.

We zijn ermee bezig dit te verbeteren.

Aan de hand van de DHL link zie ik dat u uw pakket waarschijnlijk morgen zult ontvangen.

Paul
Venlo

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Venlo
17/11/2018

Pluspunten
Met refurbished electronica worden bestaande spullen beter benut. Da's beter voor het milieu.
Snelle levering, goed geregeld.
Het was lastig om sommige informatie over de telefoons te vinden.
Het scheelde qua prijs niet heel veel van nieuwe exemplaren.
Karin

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Prima product en prima proces tot levering
Levering via dhl, vanuit duitsland, is lastig volgen. De duitse en nederlandse sites verschillen in informatie. Soms is de duitse concreter (ophalen op ophaalpunt vanaf een bepaalde tijd) en de nederlandse alleen dedatum.
Henny

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
De service is prima.
De telefoon vertoont na 3 dagen in gebruik kuren. Kennelijk is er toch iets niet ok aan de telefoon. Hij loopt constant vast.
Beste Klant,

Bedankt voor uw review aan reBuy.

Allereerst vinden het fijn dat u tevreden met onze service bent.

Wat vervelend om te vernemen dat de telefoon niet naar behoren functioneert. Graag zouden we u willen vragen om het toestel door middel van het online retourenproces terug te sturen.

Mocht u hier hulp bij nodig hebben, staat onze klantenservice voor u klaar.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 28/11/2018

levertijd

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
De aanbieding leek erg voordelig
De levertijd duurde veel langer doordat het product uit Duitsland moest komen.
Bij ontvangst bleek het verkeerde product geleverd.
Support afdeling is niet bereikbaar en reageert niet op contactformulier.
Ik zou dit bedrijf op geen enkele manier aanbevelen.
Beste Biesheuvel,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat vervelend om te vernemen dat de verzending langer dan normaal geduurd heeft en dat daarbij het verkeerde product ontvangen is. Onze excuses voor het ongemak.

In ons systeem zie ik dat u contact met onze klantenservice heeft gehad en het product naar ons retour komt.

Nogmaals onze excuses.

Biesheuvel
Woudrichem

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Prima

Van Eenbergen
Mill

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
snelle levering van een mooie telefoon
Beetje raar dat mijn creditcard betaling in eerste instantie niet goed was en uiteindelijk toch geaccepteerd is. Ik kreeg een mail dat ik via de bank nog eens kon betalen. Doe dit dus niet. Het komt goed uiteindelijk.

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
nieuw) aangeschaft voor iets meer dan 400 euro. De telefoon had ik binnen 2 dagen in huis.

Tot mijn verbazing zat de telefoon in originele doos met alle toebehoren erbij een usb kabel en stekker plus een stekker omje gegevens van je oude telefoon naar Pixel 2 over te zetten.

De telefoon ziet er idd zo goed als nieuw uit precies zoals omschreven op de site. De telefoon werkt goed en snel de batterij duur is goed bij een volle batterij kan ik er bijna 24 uur mee doen waarvan die natuurlijkd in de nacht niet wordt gebruikt.

Overall ben ik tot nu toe erg tevreden.
Zit je bijna aan t eind van je contract en wil je nieuwe smartphon aan te schaffen zou ik zeker Rebuy overwegen en een simonly abbo nemen. p.s. ze hebben ook smartwatch, tablets en zelfs Nintendo Switch

Gepubliceerd op: 20/11/2018