Website: www.rebuy.nl
Adres: Potsdamer Str. 188 10783
Plaats: Berlin

reBuy is het adres voor het verkopen van gebruikte elektronica of het aankopen van refurbished elektronica. Voordelige refurbished elektronica koop je hier, maar tevens bieden wij de optie om gebruikte telefoons, tablets, camera's en consoles eenvoudig en veilig verkopen. Gratis verzending, vaste verkoopprijs en snelle verwerking.

reBuy

G. Laheij
valkenburg

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
correct, tijdig netjes.
MAAKer BV
Ouderkerk aan de Amstel

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Kan ik jammer genoeg niet melden.
Ik heb in 2 verschillende talen een vraag gesteld aan de scoort van Rebuy (omdat ze aangaven na een vraag in net Nederlands gesteld te hebben dat ze te weinig volk voorhanden hadden om te antwoorden en zodoende in het Duits of Engels het antwoord dadelijk zou volgen) en jammer genoeg nooit antwoord ontvangen

Beste Sophie, bedankt voor uw antwoord. Jammer dat het via dit media moest gebeuren. Toch een kleine correctie op uw info, zoals aangegeven in mijn melding hier heb ik op jullie vragen geantwoord en dit in de aangepaste taal zoals gevraagd.
Beste Steve,

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Helaas hebben we deze maand inderdaad wat veel e-mails en minder mankracht. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk weer de service te kunnen leveren die onze klanten van ons gewend zijn.

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij u gevraagd ons te laten weten in welke taal we u mogen helpen. Hierop hebben we helaas nooit een antwoord ontvangen.

Ik ben blij om te zien dat mijn collega u alsnog heeft geantwoord.

Sophie
Steve
Heusden-Zolder

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Kan ik jammer genoeg niet melden.

Heusden-Zolder
23/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website, eenvoudig proces om producten te verkopen, gratis verzenden
Beloftes worden niet nagemaakt en uiteindelijk bedrag pakt een stuk lager uit terwijl je wel aan alle voorwaarden hebt voldaan. Ik voel mij in de maling genomen.
Beste Paul,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

We vinden het fijn dat u de website en het verkoopproces eenvoudig vindt. Ook horen we graag dat de gratis verzending u goed bevalt.

Wat we vervelend vinden om te horen is dat u zich in de maling genomen voelt. Het kan voorkomen dat een prijsvoorstel lager wordt, echter zijn daar dan goede redenen voor.

Mochten deze redenen niet 100% duidelijk zijn, staat onze klantenservice klaar om u te helpen. Wanneer u zich niet in deze redenen kunt vinden, heeft u de keuze voor kosteloze retour van het product.

Paul
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten

Ik heb mijn oude telefoon opgestuurd naar dit bedrijf. Hier zou ik zo'n €75,- euro voor krijgen. Na ontvangst kreeg ik te horen dat ze mijn telefoon niet konden inkopen. Er zou een code opzitten. Voordat ik mijn telefoon opgestuurd heb, heb ik alle gegevens gewist en de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Meerdere keren contact hierover gehad met Rebuy, maar ik kreeg steeds geen antwoord en zou teruggemaild worden. Dit gebeurde niet, dus moest ik er zelf achteraan. Ik kreeg uiteindelijk geen uitgebreide uitleg en er werd niet gereageerd op mijn mailtjes. Toen heb ik ervoor gekozen om mijn telefoon terug te sturen naar mij. Zojuist weer ontvangen en er zit dus helemaal geen code ter vergrendeling op. Wat een afzetters bij reBuy!

Aanvulling: Naar aanleiding van de reactie van Rebuy op mijn review heb ik mijn telefoon nogmaals opgestuurd. Om te voorkomen dat hetzelfde nogmaals zou gebeuren heb ik de review inclusief reactie geprint en in de doos gedaan. Helaas heb ik vandaag nogmaals de e-mail gekregen dat ze mijn product niet kunnen aankopen, omdat mijn telefoon vergrendeld is. Er worden dus ook nog dingen toegezegd die ze niet waar kunnen maken. Dit maakt alles alleen maar erger. Alsjeblieft, maak geen gebruik van Rebuy!
Beste Tessa,

Wat vervelend om te vernemen dat we uw Oneplus telefoon niet kunnen aankopen. We begrijpen dat het extra vervelend is wanneer de reden niet totaal duidelijk is; onze excuses hiervoor.

Door een onderbezetting in ons klantenservice team, kan het langer duren voordat u een antwoord ontvangt. We werken er hard aan om dit te verbeteren en worden daardoor op dit moment door onze Engelse en Duitse collega's ondersteund.

In het systeem zie ik dat de reden dat we je telefoon niet hebben kunnen aankopen, is omdat er een vergrendeling op zit. Wellicht is de telefoon niet simlockvrij. Mocht je dit reeds geprobeerd hebben en wil je de telefoon toch verkopen, mag je deze nogmaals ter verkoop aanbieden.

Tessa
Deventer

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Deventer
20/12/2018

Pluspunten
Levering was er snel
Heb een verkeerd toestel geleverd gekregen en terug gestuurd. Diverse keren gemaild en gebeld maar geen contact of antwoord gekregen.
Beste Jaap,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Door een onderbezetting in ons klantenservice team, kan het langer duren voordat u een antwoord ontvangt. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wat ontzettend vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Ik heb zojuist de bestelling geannuleerd en het geld zou automatisch op de betaalde rekening teruggestort worden.

Jaap

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Bestellen en leveren gaat heel goed en snel. Dat hebben ze goed voor elkaar
Zeer slechte garantie service laat je niet misleiden door de genoemde 3 jaar garantie! Geen Nederlandse klantenservice op het moment!
Een van de 5 toestellen welke we hier hadden gekocht ging software matig stuk. Het toestel was vastgelopen en bleef bij het opstarten hangen bij het Apple logo. Uiteraard retour gestuurd, na twee weken krijg ik van hen het bericht dat het toestel licht is gebogen en dat vervolgschade daardoor niet kan worden uitgesloten. Het is dus niet zeker dat dit er mee te maken heeft maar het is uiteraard wel voldoende om je van enige garanties te ontdoen. Ook al besteed je ruim €2000,- bij deze partij.
Beste Jim,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

We begrijpen dat het erg vervelend is dat de telefoon niet binnen de garantie valt.
Helaas moeten de experts in het warenhuis ergens de grens trekken wanneer we toestellen vervormd terugontvangen. De experts hebben bij uw toestel geconcludeerd dat deze zodanig vervormd is, dat het de oorzaak van het defect kan zijn.

Jim

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Goede verpakking
Verzending duurt lang staat 2 dagen duurde een week
Beste Klant,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat vervelend om te vernemen dat de verzending langer dan normaal duurde. Door vele bestellingen bij DHL is er een vertraging bij ze ontstaan. Onze excuses wanneer uw verzending door deze vertraging is beïnvloed.

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Ze verkopen een product waar veel vraag naar is
- Verkoop geen producten die het niet doen
Accu van de Ipod deed het voor max 10 min vanaf het begin (als deze goed getest was hij wellicht niet eens verkocht)
- Beantwoord je e-mail binnen 48 uur ook echt als je dat beloofd
(ik wilde weten of ik de Ipod ergens kon laten repareren of dat ik deze moest terug sturen uiteindelijk zelf gebeld en te horen gekregen dat ze het momenteel zo druk hebben met alle reparaties dat het retourneren en geld terug krijgen de enige mogelijkheid is. Ik had liever een sorry gehad en een nieuw goed werkend product ontvangen)
- Goed om ook NL sprekers te hebben aan te telefoon ipv alleen Duits en Engels (immers is de website en andere online communicatie ook in het Nederlands.) Je verkoopt immers producten waar een aardig prijskaartje aan hangt.
Beste Roos,

Bedankt voor uw feedback aan reBuy.

Wat vervelend dat de iPod niet naar behoren functioneert, waarvoor onze excuses.

Door onderbezetting binnen onze klantenservice kan het langer duren voordat je een antwoord op je vraag ontvangt. We zijn er mee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat we u weer in het Nederlands kunnen helpen.

Wanneer we de iPod terugontvangen, zullen we u het aankoopbedrag terugstorten.

Nogmaals onze excuses.

Roos

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Goede ervaringen met service en garantie in het verleden, en met de geleverde producten
Men belooft dat met Credit kaart kan betaald worden, maar dit mislukt telkens weer. ER moet dan per oevrschrijving betaald worden wat weer enkele dagen duurt.

Op 17 december had ik dan eindelijk een telefoon betaald en besteld, maar nu, 28 december is hij er nog steeds niet!

TRN29370375

Op 3 januari eindelijk een pakket ontvangen …

Maar met een VERKEERDE telefoon (IPhone)

De klantenservice is telefonisch niet te bereiken en per email duurt het meer dan 1 week eer men reageert!
Beste Jan,

Bedankt voor uw feedback!

Wat vervelend dat de telefoon nog niet ontvangen is.

Aan de hand van de DHL trackinglink zie ik dat het pakket helaas 2 keer opnieuw gesorteerd moest worden bij DHL en hierdoor de vertraging is ontstaan.

We gaan er vanuit dat het pakket snel geleverd wordt.
Mocht u meer informatie willen ontvangen, helpt onze klantenservice u graag verder.

Jan
Soest (Nederland)