Bedrijfsgegevens

Website: www.reaal.nl
Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal verzekeringen
totaal score
7.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
100 beoordelingen (12 maanden)
792 beoordelingen (totaal)
4279 keer bekeken
84% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
38% (38)
40% (40)
9% (9)
6% (6)
7% (7)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie per brief en per email kan veel beter.
Frank
Den Haag

Gepubliceerd op: 05/06/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
As Expats- we forgot the expiring of our german liability insurance to the end of april 2019. So it was easy and fast to renew the covering by a local insurer here in the netherlands
Verbeterpunten
what I miss here in the netherlands - the basic liability insurance is only covered from 1,5 to maximum 2,5 million euro!
In germany every liability insurance covers up basics minimum from 7,5 to 10 million Euro for nearly the same price - why this big difference?
Our last contract by german Ergo-Direkt was basics minimum 10 Million! - so now we must act "theoretically" 4 times more safe our doing ;-)
Shahram
BERGEN OP ZOOM

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Sneller en duidelijker reageren!
Peter
B.

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Snel geregeld
Verbeterpunten
Een app ontwikkelen! :)
Klant

Gepubliceerd op: 02/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
?
Verbeterpunten
Gemiddelde score is prima, maar erg negatief op de openingspagina dus eerste indruk per direct matig. Jammer....
Cootje
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 04/11/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 20/10/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
de wa verzekering kon ik probleemloos via de website afsluiten.
Verbeterpunten
de verzekering voor mijn hond niet mogelijk via de website, ik gebruik firefox. geen idee waarom de aanvraag niet kon worden afgerond heb het 2 x geprobeerd.
peter
LEEUWARDEN

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Het gaat snel en ik ben -denk ik, hoop ik- goed verzekerd
Verbeterpunten
Het is totaal onduidelijk wát er nu is geregeld en hoe. Jullie zijn duidelijk niet klaar met jullie IT-systemen om -in mijn geval- online een verhuizing door te geven.
Jeroen van Maaren
UTRECHT

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Ik heb in feite niets als positief ervaren. Je vraagt een reisverzekering aan en vervolgens verwacht je dat zoiets snel afgehandeld kan worden.Je krijgt allerlei vragen, of je er al eens hebt gehad en waarom je daar ben weg gegaan. Wacht even, ik had er nog geen een gehad. Dan vragen of je wel eens een verzekering is geweigerd, om financiele redenen, nee nooit en wat was dan die reden. En zo gaat het maar door. Ik werd er een beetje pissig van. Ik vraag een reisverzekering aan en gelijk wordt je financieel doorgelicht.
Vervolgens ga je op reis en is het nog niet rond. bel je op na afloop, ja maar, u was al wel verzekerd, u had het pasje alleen nog niet. Hoe weet ik dan, al op vakantie zijnde, dat het al geregeld is. Dit alles valt me zwaar tegen en ik zeg mijn verzekering dan ook zeker aan het eind van dit jaar op.
Verbeterpunten
Wat klantvriendelijker misschien en niet met allerlei onnozele vragen om het hoofd smijten en zeker die telefoniste een beetje leren netjes om te gaan met de klant.
Lia

Gepubliceerd op: 30/06/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer