Website: www.reaal.nl
Plaats: Alkmaar

Reaal verzekeringen
7.7

Pluspunten

Het aanmaken van een account vind ik ingewikkeld, PLUS het lijkt op hacken. Hoe zo moet ik inloggen bij mijn bank en om mijn gegevens op te halen. Bij Nuon kreeg ik een mail waarmee ik mijn account kon activeren obv gegevens die ik eerder had gestuurd.
Ik vind het niet prettig om te moeten inloggen bij mijn bank om gegevens te verstrekken nav een mail. ik vind dit zeer verdacht op hacken.
Ruurd Visser
WARNS

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Pluspunten
De premie.
Aanmeldingsprocesure MIJM REAAL. Het is mij nog steeds niet via Idin gelukt. Waarom moet dat via Idin?
In behandelingname van een autoverzekering duurt veel te lang. Bij aankoop van een auto kan het wel eens zijn dat je op korte termijn Voorlopige dekking nodig hebt. Mijn aanvraag werd ten eerste niet via e- mail voor ontvangst door Reaal bevestigd. De help denk gaf nadat ik na 3 dagen eens belde dat in behandelingname en reactie 5 werkdagen kan duren.
Dit overschreed de afleverdatum van de auto en ik had geen Voorlopige dekking. Ik belde om 15.15 uur. De heer die mij bediende deelde mede dat de acceptatieafdeling al dicht was. Na aandringen en het verzoek om de kwestie voor te leggen aan zijn manager kwam Reaal tot actie. Na uitdrukkelijk verzoek om bevestiging van dekking werd deze uiteindelijk via email gegeven. DAT MOET BIJ U VERBETEREN?
Freek
NAARDEN

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten

Communicatie per brief en per email kan veel beter.
Frank

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
As Expats- we forgot the expiring of our german liability insurance to the end of april 2019. So it was easy and fast to renew the covering by a local insurer here in the netherlands
what I miss here in the netherlands - the basic liability insurance is only covered from 1,5 to maximum 2,5 million euro!
In germany every liability insurance covers up basics minimum from 7,5 to 10 million Euro for nearly the same price - why this big difference?
Our last contract by german Ergo-Direkt was basics minimum 10 Million! - so now we must act "theoretically" 4 times more safe our doing ;-)
Shahram
BERGEN OP ZOOM

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten

Sneller en duidelijker reageren!
B.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Snel geregeld
Een app ontwikkelen! :)

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
?
Gemiddelde score is prima, maar erg negatief op de openingspagina dus eerste indruk per direct matig. Jammer....
Cootje
Aalsmeer