Website: www.reaal.nl
Plaats: Alkmaar

Reaal verzekeringen
7.5

Pluspunten

Communicatie per brief en per email kan veel beter.
Frank

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
As Expats- we forgot the expiring of our german liability insurance to the end of april 2019. So it was easy and fast to renew the covering by a local insurer here in the netherlands
what I miss here in the netherlands - the basic liability insurance is only covered from 1,5 to maximum 2,5 million euro!
In germany every liability insurance covers up basics minimum from 7,5 to 10 million Euro for nearly the same price - why this big difference?
Our last contract by german Ergo-Direkt was basics minimum 10 Million! - so now we must act "theoretically" 4 times more safe our doing ;-)
Shahram
BERGEN OP ZOOM

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten

Sneller en duidelijker reageren!
B.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Snel geregeld
Een app ontwikkelen! :)

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
?
Gemiddelde score is prima, maar erg negatief op de openingspagina dus eerste indruk per direct matig. Jammer....
Cootje
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
de wa verzekering kon ik probleemloos via de website afsluiten.
de verzekering voor mijn hond niet mogelijk via de website, ik gebruik firefox. geen idee waarom de aanvraag niet kon worden afgerond heb het 2 x geprobeerd.
peter
LEEUWARDEN

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Het gaat snel en ik ben -denk ik, hoop ik- goed verzekerd
Het is totaal onduidelijk wát er nu is geregeld en hoe. Jullie zijn duidelijk niet klaar met jullie IT-systemen om -in mijn geval- online een verhuizing door te geven.
Jeroen van Maaren
UTRECHT

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Ik heb in feite niets als positief ervaren. Je vraagt een reisverzekering aan en vervolgens verwacht je dat zoiets snel afgehandeld kan worden.Je krijgt allerlei vragen, of je er al eens hebt gehad en waarom je daar ben weg gegaan. Wacht even, ik had er nog geen een gehad. Dan vragen of je wel eens een verzekering is geweigerd, om financiele redenen, nee nooit en wat was dan die reden. En zo gaat het maar door. Ik werd er een beetje pissig van. Ik vraag een reisverzekering aan en gelijk wordt je financieel doorgelicht.
Vervolgens ga je op reis en is het nog niet rond. bel je op na afloop, ja maar, u was al wel verzekerd, u had het pasje alleen nog niet. Hoe weet ik dan, al op vakantie zijnde, dat het al geregeld is. Dit alles valt me zwaar tegen en ik zeg mijn verzekering dan ook zeker aan het eind van dit jaar op.
Wat klantvriendelijker misschien en niet met allerlei onnozele vragen om het hoofd smijten en zeker die telefoniste een beetje leren netjes om te gaan met de klant.
Lia

Gepubliceerd op: 30/06/2018