Bedrijfsgegevens

Website: www.reaal.nl
Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal verzekeringen
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
24 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
88 beoordelingen (12 maanden)
802 beoordelingen (totaal)
4957 keer bekeken
84% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
45% (40)
33% (29)
9% (8)
5% (4)
8% (7)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
over 2 dagen op vakantie en wordt er aan herinnerd dat ik nog een reisverzekering moet regelen.
Ik op zoek en kom uit op een doorlopende reisverzekering van Reaal.
Contact opgenomen met de klantenservice en de vriendelijke medewerker heeft mij uitermate goed geadviseerd en zorg voor gedragen dat ik snel verzekerd was en met een gerust hart op vakantie kon gaan.
Pfffff dat is geweldig en een zorg minder, voor mijn gevoel was op dat moment mijn vakantie al begonnen.
nogmaals bedankt voor de goede en snelle service
Verbeterpunten
 
M.K.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 21/08/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Niet alle telefoniste zijn onkundig.maar wat op de site staat zou ook bekend moeten zijn bij personeel.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Afsluiting rechtsbijstand verzekering frist time right. De autoverzekering daarentegen (ik wacht al ruim 2 weken op antwoord).
Verbeterpunten
Een hele waslijst. Slechte informatie voorziening, onduidelijk proces en doorlooptijden, slechte bereikbaarheid (als je geen Facebook of Twitter hebt, telefonisch contact levert tot 2x toe geen verbetering op.
Ruud
RHOON

Gepubliceerd op: 17/07/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/07/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het aanmaken van een account vind ik ingewikkeld, PLUS het lijkt op hacken. Hoe zo moet ik inloggen bij mijn bank en om mijn gegevens op te halen. Bij Nuon kreeg ik een mail waarmee ik mijn account kon activeren obv gegevens die ik eerder had gestuurd.
Ik vind het niet prettig om te moeten inloggen bij mijn bank om gegevens te verstrekken nav een mail. ik vind dit zeer verdacht op hacken.
Ruurd Visser
WARNS

Gepubliceerd op: 10/07/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 06/07/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Lekker makkelijk en snel en goedkoop.
Verbeterpunten
Ga zo door!!!!!
Willy
APELDOORN

Gepubliceerd op: 04/07/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 04/07/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Afsluiten ging snel zonder gedoe, snapte iets niet maar de helpdesk hielp me goed
Verbeterpunten
Duidelijkere informatie over activeren van MijnReaal
Xander

Gepubliceerd op: 03/07/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
De premie.
Verbeterpunten
Aanmeldingsprocesure MIJM REAAL. Het is mij nog steeds niet via Idin gelukt. Waarom moet dat via Idin?
In behandelingname van een autoverzekering duurt veel te lang. Bij aankoop van een auto kan het wel eens zijn dat je op korte termijn Voorlopige dekking nodig hebt. Mijn aanvraag werd ten eerste niet via e- mail voor ontvangst door Reaal bevestigd. De help denk gaf nadat ik na 3 dagen eens belde dat in behandelingname en reactie 5 werkdagen kan duren.
Dit overschreed de afleverdatum van de auto en ik had geen Voorlopige dekking. Ik belde om 15.15 uur. De heer die mij bediende deelde mede dat de acceptatieafdeling al dicht was. Na aandringen en het verzoek om de kwestie voor te leggen aan zijn manager kwam Reaal tot actie. Na uitdrukkelijk verzoek om bevestiging van dekking werd deze uiteindelijk via email gegeven. DAT MOET BIJ U VERBETEREN?
Freek
NAARDEN

Gepubliceerd op: 01/07/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer