Website: www.reaal.nl

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Haye
GROOTEGAST

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Verzekering was makkelijk om af te sluiten.
Inloggen via een account en niet via digi D. Ik wil namelijk de app downloaden maar ik weet mijn digi D niet. Dus opnieuw aanvragen. Best een heel gedoe. Terwijl bij het aanvragen van de verzekering een wachtwoord krijgen en een gebruikersnaam zou het (voor mij) veel makkelijker maken.
Nathalie

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Eigenlijk alles behalve hieronder...
Hij bleef soms hangen. En daardoor was niet duidelijk of de aanvraag was ontvangen (geen e-mail). Dus wilde het zelfs nog een keer doen. Gelukkig niet gedaan :-)

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Duidelijkheid
Nee
Wilco
PAPENDRECHT

Iris
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
Ik heb in feite niets als positief ervaren. Je vraagt een reisverzekering aan en vervolgens verwacht je dat zoiets snel afgehandeld kan worden.Je krijgt allerlei vragen, of je er al eens hebt gehad en waarom je daar ben weg gegaan. Wacht even, ik had er nog geen een gehad. Dan vragen of je wel eens een verzekering is geweigerd, om financiele redenen, nee nooit en wat was dan die reden. En zo gaat het maar door. Ik werd er een beetje pissig van. Ik vraag een reisverzekering aan en gelijk wordt je financieel doorgelicht.
Vervolgens ga je op reis en is het nog niet rond. bel je op na afloop, ja maar, u was al wel verzekerd, u had het pasje alleen nog niet. Hoe weet ik dan, al op vakantie zijnde, dat het al geregeld is. Dit alles valt me zwaar tegen en ik zeg mijn verzekering dan ook zeker aan het eind van dit jaar op.
Wat klantvriendelijker misschien en niet met allerlei onnozele vragen om het hoofd smijten en zeker die telefoniste een beetje leren netjes om te gaan met de klant.
Lia

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten
afsluiten prima
uiteindelijk de polis krijgen en inloggegevens krijgen duren wat langer dan ik had gedacht
Alex

Gepubliceerd op: 08/06/2018