Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
6.4

Pluspunten
Snelle declaraties
Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......
P.Zuurmond-Parleviet

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00.
Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan.

Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

Antwoord Reaal Dier & Zorg
Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.

Gepubliceerd op: 06/12/2018

22/11/2018

Pluspunten
Na meerdere pogingen om in te loggen. Is het mij geluk op de derde dag. Wat er precies aan de hand was ... Ja wie weet. Ik heb niks anders ingevoerd. Bellen heb ik niet gedaan ivm werklocatie in Arizona Amerika. Belkosten en 9 uren tijdverschil.

Antwoord Reaal Dier & Zorg
Heeft u al telefonisch contact met ons gehad?
Adriaan

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Slechte service.
Kom je afspraken na.

15/09/2018

Pluspunten
Scahde afwikkeling is snel
De nieuwe verzekering ook aanbieden voor bestaande betalende klanten. En niet de lopende klachten uitsluiten die nu ook al verzekerd zijn.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor uw verbetertip. Ik ga het intern bespreken
Kelly

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Inloggen via de website in persoonlijk account “Mijn Proteq”, in plaats van het polisnummer, klantnummer, dierenarts elke keer weer in te voeren;
Persoonlijke pagina met actuele polis en voorwaarden;
Gedateerd overzicht declaraties en de afhandelingen hiervan;
De mogelijkheid om een aandoening, waarvoor de declaratie wordt ingediend, een extra veld toevoegen voor toelichting in het online formulier;
Een online chatfunctie met Klantenservice;
Een bevestigingsmail na online declaratie verzenden;
De keuze waarvoor je bij de dierenarts bent geweest duidelijker en eenvoudiger bij online declareren;
Fouten in de polis, veroorzaakt door Proteq, niet belasten naar de verzekeringnemer;
Premie bevriezen, voorlopig geen verhogingen [laatste jaren te veel verhogingen];
Voor aansprakelijkheidskwesties een aparte digitale afhandeling;
Preventiemiddelen wel vergoeden;
Stoppen met het verkleinen van declaratie-mogelijkheden en toch premies verhogen;
Guus Westra

Gepubliceerd op: 27/03/2018