Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
6.4

Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Redelijk goed te bereiken helpdesk (wachttijd ongeveer 5 minuten).
- Digitalisering is verschrikkelijk, het enige dat je kan doen is een reactie formulier invullen waarvan je nooit een bevestiging krijgt. Het inzien van je eigen gegevens is dus onmogelijk. Rekening nummer wijzigen? Formulier invullen. Of het is gelukt weet je pas wanneer het bedrag wordt afgeschreven. Kortom: Reaal dier & zorg leeft nog in het stenen tijdperk.

- Coulance: kerngezonde kitten gekocht, verzekering afgesloten op 5 maart, bevestiging pas 's ochtends op 6 maart om 7 uur gekregen waardoor de verzekering pas in op 7 maart (meer dan een dag na afsluiten, nog een mooi voorbeeld van verschrikkelijke automatisering). Op 6 maart (na het afsluiten van de verzekering) naar de DA geweest die misschien een hartruisje hoort. Om dit zeker te weten, laten we een echo maken. Geen vergoeding, want geconstateerd voor het ingaan van de verzekering.

Als de processen en automatisering op orde waren, was de verzekering al ingegaan op 6 maart. Aangezien uit de echo niets kwam (dus geen risico op vervolg), had Reaal prima coulance kunnen tonen (en dan nog had ik eerst m'n eigen risico moeten opmaken).
Guido

Gepubliceerd op: 17/07/2018