Bedrijfsgegevens

Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 072 5180280

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal Dier & Zorg
totaal score
6.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
41 beoordelingen (12 maanden)
704 beoordelingen (totaal)
11764 keer bekeken
59% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
49% (20)
7% (3)
12% (5)
7% (3)
24% (10)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Verbeterpunten
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Duidelijke website
Verbeterpunten
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Redelijk goed te bereiken helpdesk (wachttijd ongeveer 5 minuten).
Verbeterpunten
- Digitalisering is verschrikkelijk, het enige dat je kan doen is een reactie formulier invullen waarvan je nooit een bevestiging krijgt. Het inzien van je eigen gegevens is dus onmogelijk. Rekening nummer wijzigen? Formulier invullen. Of het is gelukt weet je pas wanneer het bedrag wordt afgeschreven. Kortom: Reaal dier & zorg leeft nog in het stenen tijdperk.

- Coulance: kerngezonde kitten gekocht, verzekering afgesloten op 5 maart, bevestiging pas 's ochtends op 6 maart om 7 uur gekregen waardoor de verzekering pas in op 7 maart (meer dan een dag na afsluiten, nog een mooi voorbeeld van verschrikkelijke automatisering). Op 6 maart (na het afsluiten van de verzekering) naar de DA geweest die misschien een hartruisje hoort. Om dit zeker te weten, laten we een echo maken. Geen vergoeding, want geconstateerd voor het ingaan van de verzekering.

Als de processen en automatisering op orde waren, was de verzekering al ingegaan op 6 maart. Aangezien uit de echo niets kwam (dus geen risico op vervolg), had Reaal prima coulance kunnen tonen (en dan nog had ik eerst m'n eigen risico moeten opmaken).
Guido
Utrecht

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer