Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
6.4

Pluspunten
Helemaal niks
Beter de klachten afhandelen die de klant heeft
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Gepubliceerd op: 11/12/2018

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar
Ann-Sophie

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Negatief was tevreden met Protec
Heb door goedkoper inshare verkozen en heeft het zelfde resultaat als reaal hoor ook alleen klachten bij dieren bezitters.
stop met dieren te verzekeren.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Ik vind het jammer om dit te lezen. Heeft u al direct contact met ons opgenomen? Misschien kunnen we u nog van dienst zijn
R.R
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Negatief
stpo met dieren te verzekeren

Nieuwegein
11/10/2018

Pluspunten
Bereikbaarheid is goed.
Vermoedens zijn vermoedens.... Zij bepalen veel zaken dier niet gegrond zijn.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Prettig dat we elkaar via de prive e-mail gecontact hebben. Dank voor uw toelichting
Leo
Hattem

Gepubliceerd op: 22/08/2018

Pluspunten
Zelfs die halve ster verdienen ze niet!
Totaal geen dekking voor noodzakelijke medische kosten voor een huisdier dat al vanaf pup verzekerd is, welgeteld 14 jaar premie betaald. De premie is nu €25,00 per maand, dan blijkt dat hier het gebit niet is mee verzekerd?
Wat een ***bedrijf, ik mag €300,00 gewoon zelf betalen, terwijl ik al die jaren al bijna €4000,00 euro heb betaald aan premie!
Mijn zakelijke verzekering ga ik ook zeker NIET, onder brengen bij deze oplichters!
janny

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
NIETS
Eerlijk zijn. ze komen afspraken niet na. je wordt voorgelogen over vergoedingen, en achteraf zeggen dat ze niet vergoed worden. Je betaald voor lucht. ze verschuilen zich gelijk achter de polisvoorwaarden.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Geen positieve punten ik betaal al bijna 19 jaar voor mijn katten en later ook nog twee honden in verzekering gedaan. Voorheen goede verzekering, nu totaal uitgekleed pakket waar nu mijn katten oud zijn al die jaren voor heb betaald en nu bijna niets meer voor terug krijg. Vroeger een van de beste huisdier verzekeringen, nu geen positief woord meer voor over.
Voorheen zag je duidelijk of je afschrift voor welk dier (polisnummer) je wat betaalde en van wanneer tot wanneer, nu wordt er voor vier dieren nog maar een bedrag vermeld zonder polisnummers, totaal niet duidelijk je moet er achteraan bellen wil je precies weten waarvoor je wat en voor wanneer betaald hebt.
FH

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
?
Ben je elf jaar verzekerd, ieder jaar maar meer betalen. Hond heeft nooit wat, heeft het beestje op haar oude dag zorg nodig, blijkt het uit de verzekering te zijn gehaald en moet je een aanvullende verzekering nemen, dus nog meer betalen., maar dat krijg je nog steeds niks vergoed, omdat het probleem natuurlijk al bekend is. Belachelijk bedrijf geworden. Hoezo hart voor dieren? Hart voor hun bankrekening!
Sandra

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
Sinds jullie overgestapt zijn heb ik nog geen positief punt !!!
WERKELIJK ALLES!!!
Kimberly
Sgravenzande

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Je hebt een crematie verzering voor je hond betaald trouw alle jaren premie om er vervolgens achter te komen nadat je je trouwe vriend hebt laten inslapen dat ze je verplichten haar op te laten halen vervolgens naar de andere kant van het land brengen om haar te cremeren. Dit spreekt niet van klantvriendelijkheid en dierenliefde naar puur geld kwestie. Je hebt dus niks meer te vertellen over je eigen hond!

Linda
Hengelo