Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
7.1

Pluspunten
Zelfs die halve ster verdienen ze niet!
Totaal geen dekking voor noodzakelijke medische kosten voor een huisdier dat al vanaf pup verzekerd is, welgeteld 14 jaar premie betaald. De premie is nu €25,00 per maand, dan blijkt dat hier het gebit niet is mee verzekerd?
Wat een ***bedrijf, ik mag €300,00 gewoon zelf betalen, terwijl ik al die jaren al bijna €4000,00 euro heb betaald aan premie!
Mijn zakelijke verzekering ga ik ook zeker NIET, onder brengen bij deze oplichters!
janny

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
NIETS
Eerlijk zijn. ze komen afspraken niet na. je wordt voorgelogen over vergoedingen, en achteraf zeggen dat ze niet vergoed worden. Je betaald voor lucht. ze verschuilen zich gelijk achter de polisvoorwaarden.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Geen positieve punten ik betaal al bijna 19 jaar voor mijn katten en later ook nog twee honden in verzekering gedaan. Voorheen goede verzekering, nu totaal uitgekleed pakket waar nu mijn katten oud zijn al die jaren voor heb betaald en nu bijna niets meer voor terug krijg. Vroeger een van de beste huisdier verzekeringen, nu geen positief woord meer voor over.
Voorheen zag je duidelijk of je afschrift voor welk dier (polisnummer) je wat betaalde en van wanneer tot wanneer, nu wordt er voor vier dieren nog maar een bedrag vermeld zonder polisnummers, totaal niet duidelijk je moet er achteraan bellen wil je precies weten waarvoor je wat en voor wanneer betaald hebt.
FH

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
?
Ben je elf jaar verzekerd, ieder jaar maar meer betalen. Hond heeft nooit wat, heeft het beestje op haar oude dag zorg nodig, blijkt het uit de verzekering te zijn gehaald en moet je een aanvullende verzekering nemen, dus nog meer betalen., maar dat krijg je nog steeds niks vergoed, omdat het probleem natuurlijk al bekend is. Belachelijk bedrijf geworden. Hoezo hart voor dieren? Hart voor hun bankrekening!
Sandra

Gepubliceerd op: 08/03/2018

Pluspunten
Sinds jullie overgestapt zijn heb ik nog geen positief punt !!!
WERKELIJK ALLES!!!
Kimberly
Sgravenzande

Gepubliceerd op: 22/02/2018

Pluspunten
Je hebt een crematie verzering voor je hond betaald trouw alle jaren premie om er vervolgens achter te komen nadat je je trouwe vriend hebt laten inslapen dat ze je verplichten haar op te laten halen vervolgens naar de andere kant van het land brengen om haar te cremeren. Dit spreekt niet van klantvriendelijkheid en dierenliefde naar puur geld kwestie. Je hebt dus niks meer te vertellen over je eigen hond!

Linda
Hengelo

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
neem nooit een poes waar je de achtergrond niet van weet... als er iets gebeurt in die 30 dgn wacht tijd krijg je nada terug
en je zit met een dikke rekening terwijl je een verz heb afgesloten

c
rotterdam

Gepubliceerd op: 18/12/2017

Pluspunten

Beter communiceren wat wel en wat niet vergoed wordt en beter informeren bij de dierenarts wat er gaande is. De verzekering vergoedde helemaal niets en ik kreeg discussie of de aard van de klachten al bekend waren tijdens het afsluiten van de verzekering. Daar moet adequater naar gekeken worden alvorens negatief te beoordelen en niet tot vergoeding over te gaan.

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Als jullie zelf een fout maken dan samen met de klant naam een goed oplossing werken en niet doen of het de klant eigen fout is
Kitty
Capelle aan den ijssel

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten

Erg jammer dat de medewerkers van de servicedesk weinig doen voor de klant. Ik heb gebeld naar aanleiding van een dierenarts bezoek waarbij een vervolg behandeling / operatie nodig was, gevraagd of dit binnen de verzekering valt, mevrouw aan de andere kant van de telefoon verzekerd mij dat alles vergoed wordt tot €5000, wel met €100 eigen risico. Echter na de operatie van de hond, konden wij dus wel alles zelf betalen om dat hun deze operatie niet vergoeden, deze valt net buiten het pakket! Belachelijk, zeker als je hier achteraan belt, dan weten ze nergens vanaf. Heb een jaar elke maand premie betaald, maar niks vergoed gekregen, kortom heb er niks aan gehad. Ik zou proteq dier en zorg bij niemand aanraden!
Melanie
Drachte