Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
6.4

Pluspunten
Helemaal niks
Beter de klachten afhandelen die de klant heeft
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!

CHRISTEL
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Snelle declaraties
Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......
P.Zuurmond-Parleviet

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00.
Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan.

Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.

Antwoord Reaal Dier & Zorg
Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.

22/11/2018

eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar
Ann-Sophie

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Heldere site en informatie. Overzichtelijk. Polis makkelijk met losse elementen uit te breiden. Prima premie voor een volle verzekering!
Geen. Kind kan de was doen :)
Margit
Westervoort

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Vaak binnen 48 uur staat het gedeclareerde op je rekening.

Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor uw reactie. Als de nota volledig en duidelijk is, kunnen we 'm inderdaad snel verwerken
Wim
IJsselstein

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Zeer snelle afhandeling van declaraties. Reageren snel en duidelijk.

Antwoord Reaal Dier & Zorg
Een mooi compliment. Bedankt.
B Postma
Gorssel