Bedrijfsgegevens

Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 072 5180280

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal Dier & Zorg
totaal score
6.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
15 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
42 beoordelingen (12 maanden)
707 beoordelingen (totaal)
12856 keer bekeken
60% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (21)
7% (3)
12% (5)
7% (3)
24% (10)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt.
Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!
Verbeterpunten
 
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg
N.
Scheveningen

Gepubliceerd op: 03/02/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!
Verbeterpunten
10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer.
Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?
G. Visser
Eindhoven

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op marketing@reaaldierenzorg.nl uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..
Yorick
Zeewolde

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Helemaal niks
Verbeterpunten
Beter de klachten afhandelen die de klant heeft
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank
Klant

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!
Verbeterpunten
 
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor uw compliment
CHRISTEL
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Verbeterpunten
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle declaraties
Verbeterpunten
Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......
P.Zuurmond-Parleviet
Den Haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Duidelijke website
Verbeterpunten
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00.
Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan.

Jazeker heb ik hier contact over gehad met Reaal. De dierenarts heeft zelfs vermeld dat het een ongeluk is geweest Zij had zich verstapt maar word niet vergoed.
Verbeterpunten
 
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Heeft u al persoonlijk contact met ons opgenomen? In algemene zin is het namelijk zo dat dat medische kosten t.g.v, een ongeval in de wachttermijn wel vergoed worden.
Klant

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Declareren duurt ongeveer 4 a 5 week en lees goed de kleine lettertjes. Heb met 1 van onze honden een slechte ervaring met Reaal. 5 dagen voor de wachttijd afliep kreeg onze hond een ongelukje dat niet werd vergoed. Kosten om en nabij de 2500,00.
Je laat een dier niet met pijn lopen omdat hij na 5 dagen verzekerd zou zijn. Dit hadden wij volgens Reaal beter wel kunnen doen dan zou het vergoed zijn geweest. Wij hebben daar niet mee gewacht want je laat een dier niet met pijn lopen. Wij hebben 2 honden in de verzekering maar gaan naar een andere verzekering zodra het kan.
Verbeterpunten
 

22/11/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
eigen risico per jaar ipv elke 90 dagen
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de tip. In onze huidige verzekering is het nu aangepast naar een eigen risico per jaar
Ann-Sophie
Den Haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer