Bedrijfsgegevens

Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 072 5180280

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal Dier & Zorg
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
88 beoordelingen (12 maanden)
670 beoordelingen (totaal)
8853 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (53)
18% (16)
3% (3)
5% (4)
14% (12)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
NIETS
Verbeterpunten
Eerlijk zijn. ze komen afspraken niet na. je wordt voorgelogen over vergoedingen, en achteraf zeggen dat ze niet vergoed worden. Je betaald voor lucht. ze verschuilen zich gelijk achter de polisvoorwaarden.
Klant

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Inloggen via de website in persoonlijk account “Mijn Proteq”, in plaats van het polisnummer, klantnummer, dierenarts elke keer weer in te voeren;
Persoonlijke pagina met actuele polis en voorwaarden;
Gedateerd overzicht declaraties en de afhandelingen hiervan;
De mogelijkheid om een aandoening, waarvoor de declaratie wordt ingediend, een extra veld toevoegen voor toelichting in het online formulier;
Een online chatfunctie met Klantenservice;
Een bevestigingsmail na online declaratie verzenden;
De keuze waarvoor je bij de dierenarts bent geweest duidelijker en eenvoudiger bij online declareren;
Fouten in de polis, veroorzaakt door Proteq, niet belasten naar de verzekeringnemer;
Premie bevriezen, voorlopig geen verhogingen [laatste jaren te veel verhogingen];
Voor aansprakelijkheidskwesties een aparte digitale afhandeling;
Preventiemiddelen wel vergoeden;
Stoppen met het verkleinen van declaratie-mogelijkheden en toch premies verhogen;
Guus Westra
Arnhem

Gepubliceerd op: 27/03/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen positieve punten ik betaal al bijna 19 jaar voor mijn katten en later ook nog twee honden in verzekering gedaan. Voorheen goede verzekering, nu totaal uitgekleed pakket waar nu mijn katten oud zijn al die jaren voor heb betaald en nu bijna niets meer voor terug krijg. Vroeger een van de beste huisdier verzekeringen, nu geen positief woord meer voor over.
Verbeterpunten
Voorheen zag je duidelijk of je afschrift voor welk dier (polisnummer) je wat betaalde en van wanneer tot wanneer, nu wordt er voor vier dieren nog maar een bedrag vermeld zonder polisnummers, totaal niet duidelijk je moet er achteraan bellen wil je precies weten waarvoor je wat en voor wanneer betaald hebt.
FH

Gepubliceerd op: 09/03/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
?
Verbeterpunten
Ben je elf jaar verzekerd, ieder jaar maar meer betalen. Hond heeft nooit wat, heeft het beestje op haar oude dag zorg nodig, blijkt het uit de verzekering te zijn gehaald en moet je een aanvullende verzekering nemen, dus nog meer betalen., maar dat krijg je nog steeds niks vergoed, omdat het probleem natuurlijk al bekend is. Belachelijk bedrijf geworden. Hoezo hart voor dieren? Hart voor hun bankrekening!
Sandra

Gepubliceerd op: 08/03/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Sinds jullie overgestapt zijn heb ik nog geen positief punt !!!
Verbeterpunten
WERKELIJK ALLES!!!
Kimberly
Sgravenzande

Gepubliceerd op: 22/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Je hebt een crematie verzering voor je hond betaald trouw alle jaren premie om er vervolgens achter te komen nadat je je trouwe vriend hebt laten inslapen dat ze je verplichten haar op te laten halen vervolgens naar de andere kant van het land brengen om haar te cremeren. Dit spreekt niet van klantvriendelijkheid en dierenliefde naar puur geld kwestie. Je hebt dus niks meer te vertellen over je eigen hond!
Verbeterpunten
 
Linda
Hengelo

Gepubliceerd op: 05/02/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
neem nooit een poes waar je de achtergrond niet van weet... als er iets gebeurt in die 30 dgn wacht tijd krijg je nada terug
en je zit met een dikke rekening terwijl je een verz heb afgesloten
Verbeterpunten
 
c
rotterdam

Gepubliceerd op: 18/12/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Medische voeding voor dieren die alleen bij dierenartsen te krijgen is vergoeden.
Klant

Gepubliceerd op: 07/12/2017
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Meerdere keren gedeclareerd en naar tevredenheid afgehandeld.
Verbeterpunten
De maandelijkse kosten mag van mij minimaal bevroren worden of nog liever minder zijn.
keramat

Gepubliceerd op: 19/11/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vooraf duidelijke informatie over uitsluitingsclausules die te maken hebben met klachten die voor aanmelding aanwezig waren en niet op het moment van aanmelden actueel waren. Nu heb ik voor mijn oudere hond een hoge maandpremie betaald, maar op het moment dat ik een operatie moet declareren kwam er een uitsluitingsclausule. Bezint eer gij begint
Ruud
Dordrecht

Gepubliceerd op: 09/11/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer