Bedrijfsgegevens

Website: www.reaaldierenzorg.nl
Adres: Burgemeester Rijnderslaan 7 1185MD
Plaats: Amstelveen
Telefoon: 072 5180280

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal Dier & Zorg
totaal score
6.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
40 beoordelingen (12 maanden)
709 beoordelingen (totaal)
14155 keer bekeken
65% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (21)
8% (3)
10% (4)
10% (4)
20% (8)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles. Klantvriendelijkheid. Empathie. Transparantie.
Kevin
Mierlo

Gepubliceerd op: 22/04/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Makkelijk indienen nota en snelle uitbetaling
Verbeterpunten
Let op onder preventieve zorg valt ook het consult, dit mag DUIDELIJKER vermeld worden!!
Om dit bedrijf aan te bevelen weet ik pas over een jaar om verdere ervaring te krijgen en te lezen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de tip.
Klant

Gepubliceerd op: 11/03/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt.
Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!
Verbeterpunten
 
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg
N.
Scheveningen

Gepubliceerd op: 03/02/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!
Verbeterpunten
10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer.
Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?
G. Visser
Eindhoven

Gepubliceerd op: 17/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op marketing@reaaldierenzorg.nl uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..
Yorick
Zeewolde

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Helemaal niks
Verbeterpunten
Beter de klachten afhandelen die de klant heeft
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank
Klant

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!
Verbeterpunten
 
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor uw compliment
CHRISTEL
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Verbeterpunten
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle declaraties
Verbeterpunten
Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......
P.Zuurmond-Parleviet
Den Haag

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Duidelijke website
Verbeterpunten
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer