Website: www.reaaldierenzorg.nl

Reaal Dier & Zorg
6.6

Thea

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Als ik weer een hond zou nemen zou ik zeker weten voor Reaal Dier &Zorg gaan.
Geen verbeterpunten
Marga Honnef

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Goede duidelijke snelle afhandeling van al mijn declaratie
Heb ik niet zeer tevreden
Annette
Houten

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling van declaraties en overzichtelijk. Vriendelijk en behulpvaardig personeel.
Dieren die ik in de toekomst neem zal ik zeker weer hier verzekeren.

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Redelijk goed te bereiken helpdesk (wachttijd ongeveer 5 minuten).
- Digitalisering is verschrikkelijk, het enige dat je kan doen is een reactie formulier invullen waarvan je nooit een bevestiging krijgt. Het inzien van je eigen gegevens is dus onmogelijk. Rekening nummer wijzigen? Formulier invullen. Of het is gelukt weet je pas wanneer het bedrag wordt afgeschreven. Kortom: Reaal dier & zorg leeft nog in het stenen tijdperk.

- Coulance: kerngezonde kitten gekocht, verzekering afgesloten op 5 maart, bevestiging pas 's ochtends op 6 maart om 7 uur gekregen waardoor de verzekering pas in op 7 maart (meer dan een dag na afsluiten, nog een mooi voorbeeld van verschrikkelijke automatisering). Op 6 maart (na het afsluiten van de verzekering) naar de DA geweest die misschien een hartruisje hoort. Om dit zeker te weten, laten we een echo maken. Geen vergoeding, want geconstateerd voor het ingaan van de verzekering.

Als de processen en automatisering op orde waren, was de verzekering al ingegaan op 6 maart. Aangezien uit de echo niets kwam (dus geen risico op vervolg), had Reaal prima coulance kunnen tonen (en dan nog had ik eerst m'n eigen risico moeten opmaken).
Guido

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Zelfs die halve ster verdienen ze niet!
Totaal geen dekking voor noodzakelijke medische kosten voor een huisdier dat al vanaf pup verzekerd is, welgeteld 14 jaar premie betaald. De premie is nu €25,00 per maand, dan blijkt dat hier het gebit niet is mee verzekerd?
Wat een ***bedrijf, ik mag €300,00 gewoon zelf betalen, terwijl ik al die jaren al bijna €4000,00 euro heb betaald aan premie!
Mijn zakelijke verzekering ga ik ook zeker NIET, onder brengen bij deze oplichters!
janny

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
NIETS
Eerlijk zijn. ze komen afspraken niet na. je wordt voorgelogen over vergoedingen, en achteraf zeggen dat ze niet vergoed worden. Je betaald voor lucht. ze verschuilen zich gelijk achter de polisvoorwaarden.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Inloggen via de website in persoonlijk account “Mijn Proteq”, in plaats van het polisnummer, klantnummer, dierenarts elke keer weer in te voeren;
Persoonlijke pagina met actuele polis en voorwaarden;
Gedateerd overzicht declaraties en de afhandelingen hiervan;
De mogelijkheid om een aandoening, waarvoor de declaratie wordt ingediend, een extra veld toevoegen voor toelichting in het online formulier;
Een online chatfunctie met Klantenservice;
Een bevestigingsmail na online declaratie verzenden;
De keuze waarvoor je bij de dierenarts bent geweest duidelijker en eenvoudiger bij online declareren;
Fouten in de polis, veroorzaakt door Proteq, niet belasten naar de verzekeringnemer;
Premie bevriezen, voorlopig geen verhogingen [laatste jaren te veel verhogingen];
Voor aansprakelijkheidskwesties een aparte digitale afhandeling;
Preventiemiddelen wel vergoeden;
Stoppen met het verkleinen van declaratie-mogelijkheden en toch premies verhogen;
Guus Westra

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Geen positieve punten ik betaal al bijna 19 jaar voor mijn katten en later ook nog twee honden in verzekering gedaan. Voorheen goede verzekering, nu totaal uitgekleed pakket waar nu mijn katten oud zijn al die jaren voor heb betaald en nu bijna niets meer voor terug krijg. Vroeger een van de beste huisdier verzekeringen, nu geen positief woord meer voor over.
Voorheen zag je duidelijk of je afschrift voor welk dier (polisnummer) je wat betaalde en van wanneer tot wanneer, nu wordt er voor vier dieren nog maar een bedrag vermeld zonder polisnummers, totaal niet duidelijk je moet er achteraan bellen wil je precies weten waarvoor je wat en voor wanneer betaald hebt.
FH

Gepubliceerd op: 09/03/2018

Pluspunten
?
Ben je elf jaar verzekerd, ieder jaar maar meer betalen. Hond heeft nooit wat, heeft het beestje op haar oude dag zorg nodig, blijkt het uit de verzekering te zijn gehaald en moet je een aanvullende verzekering nemen, dus nog meer betalen., maar dat krijg je nog steeds niks vergoed, omdat het probleem natuurlijk al bekend is. Belachelijk bedrijf geworden. Hoezo hart voor dieren? Hart voor hun bankrekening!
Sandra

Gepubliceerd op: 08/03/2018