Website: www.reaaldierenzorg.nl
Plaats: Amstelveen

Reaal Dier & Zorg
6.7

Pluspunten
Alles. Klantvriendelijkheid. Empathie. Transparantie.
Kevin
Mierlo

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Makkelijk indienen nota en snelle uitbetaling
Let op onder preventieve zorg valt ook het consult, dit mag DUIDELIJKER vermeld worden!!
Om dit bedrijf aan te bevelen weet ik pas over een jaar om verdere ervaring te krijgen en te lezen.
Dank voor de tip.

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Zeer te vreden! 11,5 jr lang verzekering gehad, declaraties werden snel afgehandelt.
Wanneer ik een nieuwe hond aanschaf dan sluit ik zeker weer een verzekering af!

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest over Reaal Dier & Zorg
N.
Scheveningen

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Geen! Als je ze nodig hebt geven ze niet thuis!
10 jaar ben ik klant geweest. Vroeger kreeg je je pas en polis elk jaar thuis dat is de laatste jaren niet meer.
Ineens had mijn kat een gebitsreiniging nodig. Wat blijkt? Die zit er niet bij! Hoe kan ik dat weten? Geen online inzien van polis mogelijk en in al die jaren is er inhoudelijk één en ander gewijzigd zonder mijn medeweten. Al die jaren dus voor niets betaald! Ik adviseer elke maand 20 euro op een rekening voor je huisdier te sparen. Dan weet je zeker dat je je geld niet hebt weggegooid.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Elke verzekeraar is wettelijk verplicht om klanten te informeren over wijzigingen. Reaal Dier & Zorgt stuurt voordat de verzekering verlengd wordt een voorstel met daarin de eventuele wijzigingen, de voorwaarden en de premie. Dat er wijzigingen geweest zijn dat klopt, dat is vergelijkbaar met de humane zorgverzekering. Voor niets betaald? Integendeel,, al die jaren bent u goed verzekerd geweest. Sparen? Wat te doen als er nog maar 3 maanden gespaard is en de rekening is € 1.000?
G. Visser

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Absoluut deze verzekering niet nemen!!! Rekeningen van €1200 ingediend, eerst houden ze je ruim 3 weken aan het lijntje, komen met allerlei smoesjes om uiteindelijk €0 uit te keren!! 3 (zware) operaties zitten erbij, en ze doen niks voor je. Allemaal mooi praten en je aan het lijntje houden. Dus deze verzekering absoluut NIET nemen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
In algemene zin is het zo dat wij altijd uitgaan van de poliswaarden. Wat niet onder de dekking valt, wordt niet vergoed. Daar is immers ook geen premie voor betaald. Het kan ook voorkomen dat het een behandeling geweest is van een aandoening die al aanwezig was voordat de verzekering inging. Op de uitkeringsspecificatie geven we altijd aan waarom we een behandeling eventueel niet vergoeden. Als u mij op marketing@reaaldierenzorg.nl uw polisnummer mailt, dan kan ik intern nagaan hoe uw declaratie verwerkt is..
Yorick
Zeewolde

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Helemaal niks
Beter de klachten afhandelen die de klant heeft
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Kunt u mij misschien op marketing@reaaldierenzorg.nl aanvullende informatie mailen? Ik kan dan intern nagaan wat er gebeurd is, waarvoor mijn dank

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Duidelijk in informatie. Snel bij declareren!

Dank voor uw compliment
CHRISTEL
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Uitbetaling gaat vlot
Premie veel te duur voor de kosten die je vergoed krijgt.
Slechte communicatie voor vragen.
Jeroen
Berghem

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Snelle declaraties
Er wordt onvoldoende vergoed. Je kunt beter zelf per maand een bedrag wegzetten
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dank voor de reactie. Sparen een goed alternatief voor een verzekering? De rekening van de dierenarts komt altijd onverwachts en kan zo 1.000 euro zijn. Dan moet je al een tijdje aan het sparen zijn......
P.Zuurmond-Parleviet

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Duidelijke website
Doorloop tijd van verwerking declaratie kan stuk sneller. Ik wacht soms meer dan 30! Dagen.
Antwoord Reaal Dier & Zorg
Dat is inderdaad te lang, mijn excuus. Inmiddels hebben we nieuwe collega's erbij en gaat het weer sneller
Martijn
Zwolle