Website: https://www.rdwcheck.nl/
Adres: Arnhemseweg 2 3817 CH
Plaats: Amersfoort

RDWcheck.nl

Pluspunten
Goede check voor een goede prijs. Check op de site zelf is overigens gratis, die op de externe site vanaf een paar euro.

Jennifer
Driebergen

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Super site! Op deze manier voorkomen dat ik een schadeauto zou kopen waarbij ook nog eens de kilometerstand was teruggedraaid. Schande dat mensen dat proberen te verdoezelen!
Ga vooral zo door.
Shania
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 13/12/2016

Pluspunten
Ik ben redelijk tevreden. Het rapport wat jullie aanbieden is goed. Alleen is het jammer dat je wel alle diensten moet afnemen voor het verkrijgen van alle informatie. Helaas kwam ik hier pas bij het 3de voertuig achter. Wellicht handig om dat te vermelden? Betreft de informatie die ik via de kentekencheck heb verkregen ben ik zeer tevreden. Vooral toen ik alles af nam kreeg ik verassend veel extra informatie over de auto. Die informatie had ik niet toen ik alleen het schadeverleden en de kilometerstand controleerde. Het is denk ik slim om dat ergens op jullie website aan te geven of ervoor te zorgen dat iedereen dat altijd te zien krijgt want ik was er erg blij mee.
Duiderlijker aangeven welke informatie gratis en betaald is.
Jimmy
Maarn

Gepubliceerd op: 13/12/2016

Pluspunten
Positief dat je snel meerdere kentekens kunt checken.
Nadeel is dat je voor alle premium informatie extra dient te betalen, dat is wel jammer.
Karianne

Gepubliceerd op: 13/12/2016

Pluspunten
Prima dienst
nope
Jaap
Oude Tempel

Gepubliceerd op: 08/12/2016

Pluspunten
Voldoet aan de verwachting.
Mag goedkoper! Als iemand een paar auto's wil controleren en vergelijken is deze een vermogen kwijt.
Alexander
Somewhere

Gepubliceerd op: 08/12/2016

Pluspunten
Ik sluit mij aan bij Charlie haar verhaal. Dank voor de RDW check.

Bij ons in de omgeving worden veel auto's van over de grens gehaald. Het is een ramp, er wordt zoveel mee gefraudeerd, maar liefst 2 auto's die ik heb gecontroleerd bleken slecht te zijn. Miskoop ruim voorkomen!
Neen
Froukje
Hengelo

Gepubliceerd op: 08/12/2016

Pluspunten
Prettig om als alleenstaande vrouw een online kentekencheck te kunnen doen. Ik heb de check als een belangrijke ondersteuning ervaren en ben blij dat ik het heb gedaan.
Wat is mijn auto waard? Zou er mogelijk een inruilmodule kunnen komen? Zodat ik kan kijken welke auto ik wil kopen en meteen kan zien hoeveel ik moet bijbetalen?
Charlie Fleur
Nieuwerkerk

Gepubliceerd op: 08/12/2016

Pluspunten
Ik ben positief. Via de gratis kentekencheck kwam ik direct te weten dat de auto die ik op het oog had een import auto betrof. De kenteken check adviseerde mij ook het chassisnummer te controleren en wat bleek? De kilometerstand klopte niet. Ik heb de auto dus mooi niet gekocht.
Clemens
Assen

Gepubliceerd op: 08/12/2016

Pluspunten
Ik ben een alleenstaande vrouw van 58 jaar zonder baan. Ik zit al in de ww sinds 1998 en kan daarom alleen een oudere auto rijden. Regelmatig heb ik een miskoop gedaan. Ik heb eens een auto gekocht met teruggedraaide teller en ook regelmatig allemaal extra kosten gehad na mijn aankoop. Alsof ik niet al pech genoeg heb in mijn leven. Een aankoopkeuring is voor mij te duur en ik heb geen kinderen of vrienden die mij kunnen helpen met het vinden van een goede auto. Deze kentekencheck geeft mij de ondersteuning die ik nodig heb zodat ik weet of de auto schadevrij is, de kilometerstand klopt en of het een goede auto is voor een goede prijs. Erg handig en ik ben dan ook erg blij met deze dienst. Toen ik via email wat extra informatie opvroeg helpen ze mij ook erg goed. Dank!
Nee
Margot