Website: http://rat-bikes.com
Adres: (per 1 nov 2012) Abraham van Stolkweg 102 3041 JA
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31(0)104662384

Rat Bikes, de on- en offline specialist in sportieve en exclusieve fietsen, fietsonderdelen en accessoires.

Rat Bikes
6.8
5.3
6.6
7.8
7.2
6.6

Where is my order????

Online order issues, cancelled order in my account, in stock items still not delivered after 12 days, slow or no responses to emails requesting update or delivery detail changes due to late supply.
Antwoord Rat Bikes
1 order cancelled in your account was because your payment failed. After that you placed a new order but not logged in with your account. That is why you see the 1 cancelled order, we have 2 orders from you. 1 cancelled, 1 completed.

I see a delay with 1 of the products ordered. There was communication about this. A product from a foreign supplier was delayed.

Gepubliceerd op: 12/07/2017
Single, 35-55 jr

Antwoord Rat Bikes
Op onze website onder het menu 'klantenservice ' 'levertijden' proberen wij hier zo helder mogelijk over te communiceren.

Gepubliceerd op: 30/05/2017
Single, <35 jr

Meerdere keren iets besteld via Rat Bikes en ook meerdere keren meer dan een week moeten wachten tot mijn bestelling uberhaupt gestuurd wordt. Toen ik er zelf achter aan moest gaan waar mijn bestelling bleef kreeg ik te horen dat niet alle producten op voorraad zijn en vanuit Duitsland moest komen.

Helaas is dit niet te zien op de website. Ook al is het niet bij hen op voorraad, maar bij hun leverancier wel, staat er alsnog op voorraad. Dit is wel iets waar ik wel een keuze op ga baseren.

Verder duidelijker naar klanten communiceren als een bestelling langer dan normaal gaat duren.

Voor de rest een prima aanbod.
Pluspunten
Breed assortiment. Scherpe prijzen. Goede site. Samenwerking met goede logistieke dienstverlener.
Niet gereageerd nadat ik gebruik had gemaakt van de laagste prijs vraag mogelijkheid. Anders was mijn order mogelijk groter geweest.
Ik had graag beter op de hoogte geweest van moment van bestellen; updates over verzending en levering. Ik had geen idee wanneer mijn bestelling binnen zou komen.
Antwoord Rat Bikes
Excuses dat de laagste prijs vraag niet tijdig was beantwoord. Overigens zie ik ook dat u een link voor de laagste prijs had gegeven naar een ander product (de ene tas had ql2.1 en de ander ql3.1) wij boden op beide tassen een scherpere prijs dan de concurrent die u vermelde.
Barry
Haarlem

Gepubliceerd op: 28/05/2017
Gezin 35-55 jr

Ortlieb rack 1 + single bag. Bagagedrager + tas.
Pluspunten
Deskundige service, goede prijzen en snelle levering
Thom Trouwborst

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Miche crankset
Pluspunten
Goede service

Joris

Gepubliceerd op: 22/03/2017
Single, <35 jr

Kona Rove Al met extra's
Pluspunten
Zondag een fietsstoeltje besteld. Dinsdagavond nog niets gehoord dus zelf contact opgenomen. Ze konden het stoeltje niet meer leveren voor die prijs, excuus. Ik had mijn geld dan al terug verwacht of een terugkoppeling. Een tegemoetkoming of enige vorm van service was op z'n plaats geweest. Er werd beloofd na te gaan of er iets betekend kon worden. Helaas niets meer gehoord, alleen een credit nota. In afwachting van mijn geld met spoed nu maar op zoek naar een ander stoeltje. GEEN aanrader!!
Antwoord Rat Bikes
Naast de creditering hebben wij u ook via e-mail de motivatie hiervoor doorgegeven. Door een technische fout berekende onze website een dusdanig lage prijs voor dit artikel dat wij hem daardoor niet konden uitleveren zonder er zelf aanzienlijk verlies op te maken.

Wij hebben ruim 16.000 producten en zijn grotendeels qua prijzen geautomatiseerd. Hierdoor ontstond in dit geval helaas abusievelijk de veels te lage prijs.
Wij houden ons dan het recht voor om orders die daarop binnenkomen dan te annuleren.

We vinden dit zeer spijtig maar bedrijfsmatig is dat de enige juiste keuze. We begrijpen dat het vervelend voor u is maar meer kunnen we hier niet aan doen.

Gepubliceerd op: 15/03/2017
Gezin <35 jr

Didier
Geluwe / Belgiƫ

Gepubliceerd op: 17/01/2017
55 jr of ouder

e-Bullitt Bluebird, met toebehoren
Pluspunten
Keurig op tijd geleverd, met nette begeleidende mailberichten.
Beetje raar dat een bedrijf verschillende merken voert: Fietstassenwinkel.com; Brooks-Zadels.nl; Singlespeedparts.nl; Fietskinderzitjes.com; Fietsslotenshop.com; Fiets-Wielen.nl. Dat geeft aanvankelijk een gevoel van onbetrouwbaarheid. Maar gelukkig klopt dat gevoel niet. En doet Unilever hetzelfde.
Antwoord Rat Bikes
De reden achter de verschillende websites is dat sommige producten / merken of productgroepen beter tot hun recht komen op een individuele website. We realiseren ons dat dat soms verwarring kan geven. Qua betrouwbaarheid doen wij ons beste zo duidelijk mogelijk te communiceren en hebben we ook een echte 'winkel' waar u 5 dagen per week terecht kan.
Erik

Gepubliceerd op: 27/12/2016
55 jr of ouder

Een fietsbelletje voor op mijn vouwfiets: 6KU Classic. Leuke bel.

Gepubliceerd op: 16/08/2016
Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Alles perfect!

Gepubliceerd op: 15/08/2016

Fietstassen Ortlieb