Website: http://rat-bikes.com
Adres: Dovenetelstraat 25 d 3053jd
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31(0)107371219

Rat Bikes, de on- en offline specialist in sportieve en exclusieve fietsen, fietsonderdelen en accessoires.

Rat Bikes
7.4
8.1
6.5
7.3
6.7
7.4

Pluspunten
Uniek assortiment van Dia Compe. Vond hier de DC806 remklauwen die ik anders uit het buitenland had moeten halen. Ook tegen een zeer lage prijs. Snel geleverd, all good.
Er zijn nog wat categorie├źn leeg op de site?
Udo
Aalst

Gepubliceerd op: 09/01/2018

Remklauwen
Pluspunten
Kona Rove DeLuxe voor laagste prijs hier gevonden. Na belletje bleek deze er echt te staan. Net voor hun vakantiesluiting kunnen afhalen, fiets gepoetst en prima afgesteld en keurig geholpen. Wat wil je nog meer.
Ruimere openingstijden
Rogier
Leiden

Gepubliceerd op: 04/01/2018
Single, <35 jr

Kona Rove deluxe
Pluspunten
Klein bedrijfje gericht op verkopen voor een goede prijs. Dit doen ze erg goed. Super aardige en schappelijke mensen. Reparaties en onderhoud van fietsen is het bedrijf in principe niet op ingericht en is geen core business van hun. Veel accessoires voor mijn fiets vind ik hier altijd voor een goede prijs.

Jacob

Gepubliceerd op: 15/12/2017
Jong stel <35 jaar

Zadel, tassen, licht, onderdelen.
Pluspunten

Meer personeel, correctere afhandeling.
Antwoord Rat Bikes
U heeft bij ons een Bullitt in doos besteld om zelf af te monteren. Uw fiets is binnen 2 weken verzonden en daar bent u over geinformeerd. U heeft geklaagd dat de fiets niet bij u zou zijn geleverd en later aangegeven nadat een onderzoek was ingesteld dat u hem toch wel had gehad. U heeft klachten geuit over dat het stuur wiebelig zou aanvoelen. Dat is niet gerelateerd aan de fiets maar aan de vereise deskundigheid die nodig is als u ervoor kiest zelf een fiets in elkaar te zetten. We betreuren uw negatieve houding en kunnen ons niet vinden in uw kritiek.
Wannes
Gent

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Bullitt
Pluspunten
Aardige gasten. Snel, goed bereikbaar.

Schulye

Gepubliceerd op: 03/12/2017
Pluspunten

Manier van verzenden een beetje slordig, artikel licht beschadigd, verder wel tevreden over proeuxt en bedrijf.
Reinier
Zwolle

Gepubliceerd op: 31/10/2017
Gezin <35 jr

Spatborden
Pluspunten
Aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan door een van de medewerkers.
Geen terugkoppeling ontvangen over de retourzending. Na 1,5 week is het bedrag nog niet teruggestort.
De eerste levering ging snel, bij de tweede duurde de verzending een week!
Antwoord Rat Bikes
Uw order zie ik gecrediteerd staan op 12/09. Aangezien uw order 28/08 aan u was verzonden is dit keurig binnen de gestelde termijn. Eind agustus / begin september is voor ons een drukke periode dus soms hebben we iets meer tijd nodig voor de retourzendingen. Elke retour wordt altijd keurig afgehandeld. Dat doen we reeds sinds 2008.

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Fietsmand

Arne

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Fiets gekocht

Where is my order????

Online order issues, cancelled order in my account, in stock items still not delivered after 12 days, slow or no responses to emails requesting update or delivery detail changes due to late supply.
Antwoord Rat Bikes
1 order cancelled in your account was because your payment failed. After that you placed a new order but not logged in with your account. That is why you see the 1 cancelled order, we have 2 orders from you. 1 cancelled, 1 completed.

I see a delay with 1 of the products ordered. There was communication about this. A product from a foreign supplier was delayed.

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Antwoord Rat Bikes
Op onze website onder het menu 'klantenservice ' 'levertijden' proberen wij hier zo helder mogelijk over te communiceren.

Gepubliceerd op: 30/05/2017
Single, <35 jr

Meerdere keren iets besteld via Rat Bikes en ook meerdere keren meer dan een week moeten wachten tot mijn bestelling uberhaupt gestuurd wordt. Toen ik er zelf achter aan moest gaan waar mijn bestelling bleef kreeg ik te horen dat niet alle producten op voorraad zijn en vanuit Duitsland moest komen.

Helaas is dit niet te zien op de website. Ook al is het niet bij hen op voorraad, maar bij hun leverancier wel, staat er alsnog op voorraad. Dit is wel iets waar ik wel een keuze op ga baseren.

Verder duidelijker naar klanten communiceren als een bestelling langer dan normaal gaat duren.

Voor de rest een prima aanbod.