Website: www.quickparking.nl
Adres: Kruisweg 381 1437 CH
Plaats: Schiphol-Zuid
Telefoon: 0900 - 381 0000

Quick Parking maakt parkeren bij Schiphol sneller en goedkoper!

Quickparking.nl
8.1

Pluspunten
SNELLE AFHANDELING EN GOED BEREIKBAAR

Aria
Maarssen

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
De ligging is goed snel gevonden en werden vrij snel door de bus opgehaald echter de terugreis wij stonden 18.55 op de ophaalplek om 19.20 reed er een lege quickparkbus aan de overkant voorbij wijd achten die heeft verkeerde baan gepakt we werden19.45 opgehaald heeft veel te lang geduurd.
Het noodnummer werd niet opgenomen verschillende mensen hebben gebeld bus zat tjokvol niet normaal wij boeken nooit weer bij jullie.
Hilda Visser
Ijlst

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Ik heb op Schiphol Snachts om 2.45 een half uur moeten wachten op de bus
Marianne
Emmen

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Parking bien indiqué, prise en charge rapide lorsque nous avons déposé la voiture.
Prise en charge au retour lamentable : au moins 60 personnes attendaient la navette, et après plus de 30 mn d’attente une camionnette de 15 personnes est arrivée ! Il a fallu attendre encore 15 mn supplémentaires pour pouvoir monter dans une camionnette, tout en jouant des coudes... d’autres sont restés sur le parking et ont dû attendre au total plus d’une heure. Pourtant les horaires de vol sont communiqués lors de la réservation donc c’etait facilement évitable !
Sonia
Lille

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Prijs-kwaliteitverhouding.
Drie kwartier wachttijd bij ophalen Schiphol is onacceptabel.
Betere telefonische bereikbaarheid. Noodnummer was niet bereikbaar.
Wij zijn al vele jaren klant bij Quickparking, maar dit hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Pluspunten

moeilijk vindbaar - hek gaat niet open - te veel geld afgeschreven
m moormann
gorssel

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
nvt
Heenreis, door het uitvallen van een chauffeur wegens ziekte, reed er maar 1 shuttle bus. Hierdoor lang moeten wachten. Wanneer je reist met een baby van 1 jaar is dit verre van ideaal. Tevens miste we bijna onze vlucht.

Terugreis, chauffeur was niet bereikbaar. Daardoor lang moeten wachten. Vervolgens met tussenstop naar eindbestemming gebracht.
De verwachting en beschreven service op de website kwamen niet overeen.
Bastiaan
Bussum

Pluspunten

Doordat we tot 2x in een grote file hebben gestaan, waren we al te laat. Gelukkig hadden we nog 1,5 uur toen we op de parkeerplaats kwamen. Vervolgens 45 minuten moeten wachten op de bus waardoor wij uiteindelijk toch de vlucht hebben gemist (5 minuten waren we te laat!). Belachelijk dat er niet elk kwartier een bus komt. Dit was 1x maar nooit weer parkeren bij Quickparking

Pluspunten

Zorgen dat je op tijd komt
Voldoende wagens
Fab
Den bosch

Pluspunten

Bij ophalen van parkeerlocatie naar Schiphol was er geen rekening mee gehouden dat er meerdere personen stonden zodat het bestelbusje te klein was. Ook te weinig ruimte voor de bagage. Hierdoor moesten wij te lang wachten.

Betere informatie voorziening nodig qua ophaal locatie op Schiphol bij terugreis. Op Schiphol staat Arrivals/Departures en daarmee ga je ervan uit dat je bij "Departures" bent. Chauffeur erg onvriendelijk aan de telefoon. Uiteindelijk hebben wij taxi genomen naar onze auto.

Niet aan te raden als je met kleine kinderen reist!