Website: www.quickparking.nl
Adres: Kruisweg 381 1437 CH
Plaats: Schiphol-Zuid
Telefoon: 0900 - 381 0000

Quick Parking maakt parkeren bij Schiphol sneller en goedkoper!

Quickparking.nl

Geurts
Heerlen

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten

Bewijzering naar verschillende ingangen van parkeerplaatsen NIET DUIDELIJK b.v. S en T enz.

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
- goede prijs
- dichtbij het vliegveld
- duidelijke instructies hoe/wat/waar
- keurige professionele uitstraling
- prima bus die continue rijdt
Angelique
POELDIJK

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
goede service
aan de kruispunten plaatjes plaatsen
Marc
Bocholt

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Perfect geregeld, niet moeten wachten op de autobus.
Wij kwamen met een andere auto omdat de opgegeven auto in panne was, dit was direct aangepast na mijn e-mailtje.

Gerda
Belgie

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
- De chauffeurs zijn vriendelijk en behulpzaam!
- Duidelijke site. Direct betalen bij aankomst waardoor je dat niet meer allemaal op de terugweg hoeft te doen
- Bij de studio's kan duidelijk aangegeven worden dat quick parking pas vanaf niveau 4 is! Ik stond samen met andere reizigers op de eerste verdieping geparkeerd. Wij wisten geen van allen dat je vanaf niveau 4 mag parkeren. Dit staat alleen in kleine lettertjes bij het kantoor van quickparking op de eerste etage.
- Het zou duidelijker moeten worden uitgelegd WAAR je moet staan om weer opgehaald te worden. Ik stond geparkeerd bij de studio's. Zoals het antwoordapparaat op de telefoon vermelde, zou ik worden opgehaald bij halte 15. De bus eenmaal gearriveerd vermelde dat ik bij halte c13 moet staan. Waarna ik na een half uur nog steeds stond te wachten (ik had moeten bellen....... als je dat niet weet, kun je een hele lange tijd wachten) uiteindelijk een een ontzettend aardige chaffeur mij zien staan en iets voor mij kunnen regelen (wat was ik blij dat iemand me kwam helpen!) wat bleek.. het busje was wel gekomen voor mij, maar stond totaal ergens anders?!?! Al met al is alles goed gekomen.. maar na een uur wachten mag dat ook wel :)
-Al met al; de heenweg was prima, de terugweg zijn nog zeker diverse aandachtspuntjes
Rosenna
Makkum

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Heldere communicatie, vlot vanaf locatie vervoerd zowel heen als terug
Slagboom werkte niet op scancode na communicatie intercom wel snel geopend
Tony
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Makkelijk te vinden, goedkoop en een makkelijke transfer naar het vliegveld met de bus.

Larissa

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Aanpassen van de aanmelding verliep vlotjes.
Half uur wachten bij terugkomst op de bus vond ik wel lang. Daar kwam bij dat wij niet uit konden rijden, omdat wij schijnbaar te vroeg op de parking waren. Onze terugreis was vervroegd, en ik had voor eventuele vertraging op de oorspronkelijke vliegtijd ook nog wat ruimte ingebouwd!! Dit zou volgens mij niet uit moeten maken, ik heb tenslotte extra betaald.
Toon