Website: www.quickparking.nl
Adres: Kruisweg 381 1437 CH
Plaats: Schiphol-Zuid
Telefoon: 0900 - 381 0000

Quick Parking maakt parkeren bij Schiphol sneller en goedkoper!

Quickparking.nl
8.2

Pluspunten
Zeker een half uur staan wachten op Schiphol.
Bij uitrijden deed de automaat het niet, ook daar hebben we zeker een half uur staan wachten om uit te kunnen rijden.
Beslist geen aanrader.
Locatie bijna niet te vinden ook niet met navigatie.
Ondanks dat ik voor twee auto's had gereserveerd, was er geen parkeer plek te vinden. We hebben banden aan de kant gegooid om auto's te kunnen parkeren op eigen risico.
Mieke van Rossum
Benschop

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Was positief tot de laatste ervaring.
Zorg dat uw klanten zich klant blijven voelen en toon begrip als er iets niet goed is gegaan. Auto op zondag middag in ontvangst nemen waarbij er een toezichthouder van Schiphol gelijk staat te zeuren dat je weg moet met de auto en er dus geen tijd is om de auto goed te bekijken in combinatie met een medewerker die ook tijdsdruk heeft. Hierdoor schade niet gezien en klanten service die gewoon aangeeft/ Getekend is Getekend. Natuurlijk juridisch prima afgedekt. Service technisch heel slecht om zo met klanten om te gaan.
Remco
Schiphol

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Lekker dichtbij Schiphol, goed geregeld.

Pascale Driessen
Driel

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Snel en makkelijk parkeren
Meer bussen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Alles is goed voor elkaar, de chauffeurs zijn erg vriendelijk krijgen van ons altijd een fooitje.
in 10 minuten op de terminal is meestal niet waar. laatste keer op 31 januari 's avonds 8 uur hebben we met zo'n 25 man 20 tot 25 minuten moeten wachten en het was erg koud :-(
Henk
Petten

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Reserveren is gemakkelijk en de prijs is correct
Locatie S - Rozenburg was erg moeilijk te vinden in het donker. Uiteindelijk toch gevonden stond er een hele file voor de slagboom. De slagboom was in storing en we werden door een medewerking op de parking toegelaten. Terug van vakantie werden we opgehaald door een klein busje, omdat de grote bus in de garage stond. Niet iedereen kon mee die stonden te wachten. Daarna konden we de parking niet meer af omdat we niet bekend waren in het systeem. We stonden als No-Show geregistreerd. Moeten wachten op een medewerker, die weinig begrip toonde voor onze ergernis, maar de parkeerkosten afrekende en ons van de parking liet. Alle vertraging zorgde ervoor dat wij Oud en Nieuw hebben kunnen vieren in de auto op weg naar huis. De dag erna ontvingen wij wel een factuur van Quick Parking voor de parkeerkosten wegens No Show. Erg teleurgesteld, wij zoeken een andere oplossing voor de volgende reis.
Monique
Beerse Belgiƫ

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
geen 1
ze moeten stoppen met geld aftroggelen zonder daar iets voor te doen.
Ik heb betaald vooraf kom ik aan de parking niemand te bekennen. bel ik op niemand neemt op.
Nooit meer. Ik raad het ook af.
Emre
schiphol

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Geen opmerking alles was super geregeld
Anoniem

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke chauffeur

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Lekker makkelijk en duidelijk
In Amsterdam het grote parkeerterrein wat opknappen
Inez
Boxtel