Website: www.quickparking.com
Adres: Kruisweg 381 1437 CH
Plaats: Schiphol-Zuid
Telefoon: 0900 - 381 0000

Quick Parking maakt parkeren bij Schiphol sneller en goedkoper!

Quickparking.nl
8.2

Pluspunten

Bus stopt op meerdere plaatsen en maakt 2x dezelfde ronde, chauffeur moet meerdere keren belachelijke keer manoeuvres maken. Buschauffeur belt de hele tijd met zijn mobiele telefoon in zijn hand, stopt vervolgens ook nog ergens en stapt uit om met iemand te kletsen. Vanaf moment van parkeren duurde het meer dan een uur voordat we echt op Schiphol waren...
Elwin
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Dichtbij Schiphol
Prima afgesloten parkeerplek
- de 40 minuten wachttijd bij de halte Schiphol voor de terugreis midden in de nacht.
- bereikbaarheid via de telefoon 's nachts terwijl 24/7 bereik wordt beloofd
Wes

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten

Eerste keer en laatste keer.... wij moesten een uur voor de bus wachten en hebben bijna onze vlucht gemist. En toen wij tetig kwamen waren de scanners bij de slagbomen kapot... en wij wachten nog dat iemand komt om ze te openen en ons te redden...
Erika
Schiphol Beechavenue 400

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Wij hebben van 24 april tot en met 28 april geparkeerd bij jullie op de Middenweg 7. Dit was voor mij een nieuwe locatie. Bij terugkomst van onze vlucht stonden we te wachten bij bushalte A15, zoals gebruikelijk en ook zoals stond aangegeven in de instructies. Na ongeveer 20 minuten kwam de bus en werden we, na vertoon van het document, in de bus gelaten. Pas toen we zelf navraag deden of de bus naar onze locatie ging gaf de buschauffeur aan dat het niet klopte en dat we niet de eerste waren die verkeerd zaten. We moesten volgens hem naar bushalte C13, want onze parkeerplaats was van Green Parking? Terwijl ik toch echt via Quick Parking geboekt heb.Bij deze bushalte stond al een groep van zo'n 30 mensen te wachten. Deze mensen stonden er ook duidelijk al een poosje. Na 30 minuten wachten was er nog steeds geen teken van een bus. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met Green Parking (want dit was schijnbaar de parking waar we stonden?) en vanuit hen kwam de feedback dat de bus er met 5 minuten zou zijn.
De bus kwam inderdaad met 5 minuten aan, maar dit bleek een taxibusje te zijn met capaciteit voor 8 mensen. 5 minuten later kwam er nog een taxibusje voor 8 man, maar dit was uiteraard nog steeds ruim onvoldoende capaciteit aangezien er meer dan 30 mensen stonden. Wij konden dus niet mee en stonden inmiddels al bijna 1 uur te wachten. Nogmaals contact gehad met jullie "klantenservice" en dit verliep ontzettend onprettig. De man aan de andere kant van de lijn had geen enkel begrip voor de situatie. Veel meer dan: "er rijden twee kleine busjes en daar moet je het maar mee doen" kwam er niet over zijn lippen. Geen enkel excuus of mogelijke oplossing verder. Nogmaals 30 minuten verder kwamen de busjes terug en konden wij dit keer wel mee. Al met al hebben wij bijna anderhalf uur in de kou mogen wachten op transport terug naar de parking. Dit is echt een schandalige wijze om klanten te behandelen. Ik was vaste klant bij jullie, maar ik ga zeker op zoek naar een andere parkeerwijze bij Schiphol.
Mark von Rotz

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten

Wij stonden geparkeerd bij de studio's van Aalsmeer. We moesten daar bij aankomst een klein uur wachten eer we naar de luchthaven gebracht werden!
Bij terugkeer idem aan de luchthaven zelf. De andere mensen in het busje hadden hetzelfde probleem.
Dan werd ook nog verteld dat we niet betaald hadden, terwijl we dat netjes met mastercard gedaan hadden. Gelukkig hadden we het bonnetje nog om dit aan te tonen!
Beslist goedkoop, maar zeker niet meer opnieuw.
Katrien
Studio's Aalsmeer-Schipholparking

Gepubliceerd op: 11/05/2019

Pluspunten
Alles is ok
cottenier frank
desselgem

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Simpele manier om te reserveren tegen een scherp tarief. Erg makkelijk bereikbaar. Nette parkeerplekken. Na je via de barcode te hebben aangemeld op de check-in box bij de "bushalte op het parkeerterrein" wordt meteen getoond hoelang het duurt voor de bus er is om je snel naar Schiphol te brengen.
Ook de thuiskomst is de transfer terug naar je auto zeer goed geregeld, zelfs zoals bij ons midden in de nacht.

Marco
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Betrouwbaar en correct en op tojd
Telefoon nr indien niemand aanwezig.
Wilma
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Veilige plek - snelle afhandeling
Bewegwijzering naar parking
a.boelen
Foxwolde

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Veilig gevoel om auto achter te laten, zeer vriendelijke chauffeur

Heenvliet

Gepubliceerd op: 29/03/2019