Website: www.parkereneindhovenvliegveld.nl
Adres: Meerenakkerweg 5 5652 AR
Plaats: EINDHOVEN
Telefoon: 040 711 75 00

Quick Parking maakt parkeren bij Eindhoven Airport sneller en goedkoper!

Quick Parking Eindhoven B.V.

Pluspunten
Voordat ik deze review heb geplaatst heb ik geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Was ook een drama. Geen contact te krijgen. Twee maal een mail gestuurd en geen antwoord. 2 maal op de site telefoonnummer achtergelaten, kreeg dan de melding "oeps er is iets misgegaan". Nou er is wel meer mis gegaan.
Echt een drama. Heen weg 30 minuten moeten wachten voordat we naar het vliegveld werden gebracht. Terugweg leek het goed te gaan. Busje kwam redelijk snel ter plaatse maar ging naar het PSV stadion en wij stonden op de Meerenakkerweg. We moesten het busje uit zouden door een collega worden opgehaald. Helaas na een half uur wachten in de kou en wind gebeld. Zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Uiteindelijk kwam na ruim een uur het busje aan. Geen woord is er aan vuil gemaakt. Echt schandalig hoe Quick parking Eindhoven met de klanten omgaat. Nooit meer dus met dit vreselijke bedrijf.
Jan
Oostvoorne

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Mijn auto stond er in ieder geval nog.
Slechte service.

Op de heen weg moest ik 20 min wachten om opgehaald te worden vanaf de parkeerplaats naar het vliegveld.

Terug reis:
Meneer hing twee keer zomaar op terwijl ik aan het praten was. Ik moest bellen als ik de douane gepasseerd was. Ik stond buiten en er werd gezegd dat ik 20 min moest wachten. Toen meneer er eindelijk was kon ik niet in de bus want die zat al vol. Meneer zei dat ik weer 20 min moest wachten. Daar stond ik dan in de regen.. meneer was ook niet aan te spreken. Hij was erg chagrijnig en niet klantvriendelijk. Na 20 min was hij er eindelijk weer. Wat bleek nou, dat die meneer alleen was. Hij was als enige met het busje op en neer aan het rijden. Dat vindt ik wel erg slecht hoor.

Ik heb een half uur buiten staan wachten.

Ik ga nooit meer parkeren bij Quick Parking. Zo “quick” is het niet.
Sam

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Hann
Weert

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten

Bereikbaarheid slecht toen we terug kwamen.
Chauffeur chagrijnig.
Ingrid
NIJMEGEN

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Slechte parkeerplaatsen. Krap en slecht terrein. Lang wachten op ophaalservice op de luchthaven.
Robin
Almelo

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
De chauffeur, was zeer onpersoonlijk. Ik moest bellen zodra de koffers in bezit waren, toen ik belde kreeg ik te horen dat ik nog een keer moest bellen zodra ik naar buiten kon lopen. Dus belde ik 2 minuten later opnieuw, vervolgens moet je de straat uitlopen en wachten op het busje. En dan zit je in raceauto dit links en rechts gaat inhalen. Onderweg is de chauffeur zeer chagrijnig stil. Vervolgens mag je gelukkig uitstappen en veilig in je eigen auto naar huis. Chauffeur gaat vervolgens weer weg zonder groet.
Heel veel.
Gijp