Website: www.parkereneindhovenvliegveld.nl
Adres: Meerenakkerweg 5 5652 AR
Plaats: EINDHOVEN
Telefoon: 040 711 75 00

Quick Parking maakt parkeren bij Eindhoven Airport sneller en goedkoper!

Quick Parking Eindhoven B.V.

Pluspunten
Auto stond er gelukkig nog
A.Zet aan de buitenkant van de parkeergarage een vanaf de weg goed te zien verlicht bord met Q parking.
B. Zet op de site dat het de parkeergarage is pal naast het PSV stadion.
C.Als het druk is zet meerdere busjes in.
Wij waren ruim op tijd, dus voor ons geen stress, maar er stonden mensen al ruim een half uur te wachten,en je moet dan nog door de spits heen( duurt ook 20/25 min) en je bent al iets aan de late kant, wordt het allemaal krap an.
Heel rommelig met de administratie bij uit en in stappen.
Nee het verdient geen schoonheidsprijs en ik zal deze parkeermogelijkheid niemand aanraden.
Romkes
URK

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
niet
afspraken nakomen. Niet bereikbaar.
Ben
Vaassen

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Voordat ik deze review heb geplaatst heb ik geprobeerd contact te zoeken met dit bedrijf. Was ook een drama. Geen contact te krijgen. Twee maal een mail gestuurd en geen antwoord. 2 maal op de site telefoonnummer achtergelaten, kreeg dan de melding "oeps er is iets misgegaan". Nou er is wel meer mis gegaan.
Echt een drama. Heen weg 30 minuten moeten wachten voordat we naar het vliegveld werden gebracht. Terugweg leek het goed te gaan. Busje kwam redelijk snel ter plaatse maar ging naar het PSV stadion en wij stonden op de Meerenakkerweg. We moesten het busje uit zouden door een collega worden opgehaald. Helaas na een half uur wachten in de kou en wind gebeld. Zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Uiteindelijk kwam na ruim een uur het busje aan. Geen woord is er aan vuil gemaakt. Echt schandalig hoe Quick parking Eindhoven met de klanten omgaat. Nooit meer dus met dit vreselijke bedrijf.
Jan
Oostvoorne

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Mijn auto stond er in ieder geval nog.
Slechte service.

Op de heen weg moest ik 20 min wachten om opgehaald te worden vanaf de parkeerplaats naar het vliegveld.

Terug reis:
Meneer hing twee keer zomaar op terwijl ik aan het praten was. Ik moest bellen als ik de douane gepasseerd was. Ik stond buiten en er werd gezegd dat ik 20 min moest wachten. Toen meneer er eindelijk was kon ik niet in de bus want die zat al vol. Meneer zei dat ik weer 20 min moest wachten. Daar stond ik dan in de regen.. meneer was ook niet aan te spreken. Hij was erg chagrijnig en niet klantvriendelijk. Na 20 min was hij er eindelijk weer. Wat bleek nou, dat die meneer alleen was. Hij was als enige met het busje op en neer aan het rijden. Dat vindt ik wel erg slecht hoor.

Ik heb een half uur buiten staan wachten.

Ik ga nooit meer parkeren bij Quick Parking. Zo “quick” is het niet.
Sam

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten
Voordelig, op heenreis (05-01-2019) stond chauffeur reeds met zijn busje naast onze auto en konden wij de koffers vanuit de auto in het busje zetten en gelijk vertrekken
op de terugreis(12-01-2019) was het andere koek, na douane -tegen middernacht - meermaals het opgegeven nummer gebeld, geen contact. Toen maar naar de afgesproken plaats gelopen. Hier stonden beslist al 20 personen in de regen te wachten. Het busje kon 8 personen vervoeren na een paar minuten kwam het 2e busje ook hierin konden 8 personen. De chauffeur zei dat over ca. 15 minuten het volgende busje zou komen (in de regen wachten) Na een paar minuten hebben wij een taxie naar de parkeerplaats genomen- kosten € 25,00 weg voordeel
Gemmenich

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Prima parkeerplaats, snel op schiphol
Op parkeerplaats aangeven wanneer de bus arriveert
Edward
Wageningen, The Netherlands

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
- duidelijke beschrijving route en manier van werken
- betalen met pin mogelijk
- vriendelijk personeel
- op de heenweg 30 min staan wachten
- geen kinderzitje in auto aanwezig
Judith
Ermelo

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten

Contact met wachtende parkeerders, bijna een uur wachten is niet goed, terugreis, heenreis was ok

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Dichtbij vliegveld
WACHTTIJDEN Veel te lang ophaalplek niet aangegeven
Fred

Gepubliceerd op: 07/11/2018