Website: http://www.elektrische-vloerverwarming.nl
Adres: Handelswg 7 1851NX
Plaats: Heiloo

Het belangrijkste doel van Quality Heating is om te garanderen dat ieder product dat wij installeren, fabriceren en verkopen, een grote mate van tevredenheid voor onze klanten oplevert op lange termijn en voor een betaalbare prijs.

Quality Heating

Pluspunten
De levering was correct conform bestelling.
Bestelling toetsen op correctheid. Onduidelijk of de warm up DCM pro zelfklevend, onderdeel uit maakt van standaard kabelsysteem. Wanneer je een DCM pro kabel vloerverwarmingssysteem besteld van 4 m2 en 6m2 vloerisolatie waar de DCM folie op geplakt dient te worden, zou bij hen een vraag naar boven kunnen komen waarom er 9 m2 DCM Promat ( 5 m2extra) waar de kabel ingelegd wordt besteld wordt. Een antwoord op die vraag krijg ik niet. Ik weet niet of ik de enige ben die deze fout maakt, of dat het alleen draait over omzet?
Jos
Bergeijk

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
nog niet gevonden
apparatuur dat als voorradig op de site staat en binnen 1 dag geleverd kan worden is na 10 dagen nog steds niet ontvangen

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goede communicatie.
Vlotte service.
Pakje werd geleverd bij een buurman. Ik kreeg geen bericht. Ik ken de voornaam van die buurman, maar niet zijn familienaam. Dus dat werd een zoektocht.
Pakjesservice zou een bericht kunnen achterlaten.
Blankenberge

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Goede prijs kwaliteits verhouding product. Snelle levering conform afspraken op website.

Conny
Hoorn

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Zoals het hoort

Mark gons
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Prijs-kwaliteit
Communicatie! Begin december heb ik al een review geplaatst. Het product was toen nog niet geleverd, maar volgens de site zou dat 15 december gebeuren (1 maand na bestelling en betaling). Uiteindelijk is het product begin januari geleverd. Ben blij dat het uiteindelijk binnen is, maar op deze manier online spullen verkopen kan anno 2018/2019 echt niet meer. Even een mailtje sturen waarin wordt aangegeven hoe de zaken ervoor staan zou veel irritatie weggenomen hebben.

Ondanks alles beveel ik dit bedrijf wel aan. Uiteindelijk is het product geleverd tegen een goede prijs.
NVT
Zevenhuizen

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Goede achtergrond informatie
Iets duidelijker aangeven waar de sensor moet geplaatst worden
Hans

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
correct
minder engels

Gepubliceerd op: 03/01/2019