Website: www.qs-gartendeco.nl
Plaats: Meppen
Telefoon: 0599-820222

Q&S Garten-Deco
6.9

Pluspunten
Goed verkoopgesprek gehad. Snelle levering van het tuinhuis
Geen wat goed is goed
Henk H
Coevorden

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Q en s heeft mij een blokhut verkocht dat water lekt op 3 wanden en een groot vochtprobleem heeft en lost dit probleem niet op.
Het gaat om een blokhut van 5 bij 5 met wanddikte van 40 mm. Om te voorkomen dat ik later het verwijt zou krijgen dat ik zelf iets niet goed gedaan zou hebben, heb ik bijna alles laten doen door q en s zelf: fundering, opbouwen , veer en groef impregneren etc. Zelf heb ik het tuinhuis 3 x behandeld met perkoleum.
Als het regent, blijkt de tuinhuis echter zo lek als een mandje. Het water stroomt via de noesten naar binnen. Er zitten al grote vochtplekken aan de binnenkant en op de vloer. het is zelfs een gevaarlijke situatie, omdat er stroom is aangelegd in het tuishuis.
Q en s vindt dat dit het risico van de koper is, omdat hout kan werken en weigert dit op te lossen. Uit 'coulance' heeft ze geprobeerd om met kneedbaar hout iets op te lossen, maar dat helpt totaal niet. Ik zit dus met een Lekkend tuishuis van € 5.000 dat snel weg zal rotten en q en s geeft niet thuis. Het is mijn probleem. Onbegrijpelijk en ontoelaatbaar, wat mij betreft.

Ik waarschuw daarom iedereen die hier een tuishuis of blokhut wil kopen: het tuishuis kan/zal gaan lekken en dat is dan uw eigen probleem. Q en s vindt zichzelf niet aansprakelijk en dit valt niet onder garantie.
Wat een slechte service!!
Antwoord Q&S Garten-Deco
We zijn nog steeds druk bezig om tot een oplossing te komen. We zijn meerdere malen bij u geweest en hebben u onlangs een mail gestuurd om een afspraak te maken met onze leverancier. Zij komen persoonlijk bij u langs om het te beoordelen.
Dirk

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Leuk verkoopteam en vlotte levering

Jan
Emmer-compascuum

Gepubliceerd op: 15/06/2017

Pluspunten
geen positieve punten
Het bedrijf zou zich eens moeten houden aan de EU- wetten. De 14 dagen bedenktijd is een fabel bij dit bedrijf ! Afspraken zelfs de schriftelijke kommen ze niet na. Als klant kom je niet te weten waar je je artikelen gekocht heb, als het beter uitkomt wordt gezegd dat het via de Duitse bedrijf gaat en andere keer weer via de Nederlandse. Op een Duitse factuur innen ze de Nederlandse BTW die 2% hoger is, ze vermelden geen Nederlandse BTW nummer erbij. Alles bij elkaar lijkt zeer dubieus. Uitleggen kunnen of willen ze dat niet !
Dank voor uw review.
Wij zijn aangesloten bij de Thuiswinkel.org. Wij zijn een Duitse GmbH en de BTW wordt berekend aan de hand van het afleveradres. Wij zijn wettelijk verplicht om voor een afleveradres in Nederland, de Nederlandse BTW (21%) te berekenen.
André

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
nog niet gevonden
voor levering alles controleren zo dat je niet met kromme balken /planken zit te kloten, 2 balken zo krom dat je er haast een cirkel van kon maken.
meerdere aansluiting van de blokhut zelf moeten aanpassen, verkeerde handleiding/tekening mee geleverd
Dank voor uw review.
Naar aanleiding van bovenstaande review hebben wij geprobeerd met u in contact te komen via telefoon en email. Dit is tot op heden niet gelukt. Het spijt ons te horen dat niet tevreden bent over de geleverde kwaliteit.
john

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Zeer vriendelijk en klant gericht contact bij het telefoon contact. Ging wel fout met de afspraak voor de bezorgdatum.
Afspraken ivm de bezorging. Mijn blokhut moets op een camping worden afgeleverd en daar ik daar niet altijd aanwezig ben, had ik afgesproken dat ik een afspraak kon maken voor de bezorg datum. Werd echter op donderdag namiddag geconfronteerd met het feit dat de blokhut de volgende morgen om 7 uur zou worden bezorgd. Heb hiervoor wel het een en ander moeten regelen om de bezorging in ontvangst te nemen.
Andre
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Gepubliceerd op: 28/04/2017

Pluspunten
Goede, volledige en duidelijke website
Bestellingen worden vlot afgewikkeld

Piet
Raalte

Gepubliceerd op: 02/04/2017

Pluspunten
Duidelijk communicatie over de levering van de producten en de plaatsing. Alles is geleverd en de monteurs waren op afgesproken tijd. Zeer netjes ons tuinhuis geplaatst!

Inge
Beilen

Gepubliceerd op: 06/12/2016

Pluspunten
Ik kan niet anders dan positief zijn! Wij hebben voor de tweede keer onze stenen en terrastegels gekocht bij Q & S. De werknemers nemen de tijd voor hun klanten en zijn altijd vriendelijk. Ze luisteren naar de wensen van de klant en dat op een hele positieve manier. Ook na de bestelling werden wij keurig op de hoogte gehouden over de levering. Wij zijn meer dan tevreden en komen zeker weer terug.

C. van Ham
Scheemda