Website: http://www.pvckopen.nl
Adres: Stationsstraat 64 3905JK
Plaats: Veenendaal
Telefoon: 085-0202773

Wij hebben een zeer uitgebreid assortiment op het gebied van kunststof leidingsystemen.
Riolering, hemelwaterafvoer, Infiltratie, Putten en goten en bevestigingsmaterialen.

Door een combinatie van zeer scherpe prijzen, een snelle levering en een uitgebreid assortiment met meer dan 4000 artikelen zijn wij er zeker van dat u in PVCkopen.nl een uitstekende partner zult vinden als het gaat om leveringen van PVC hulpstukken, riool buizen en heel veel meer.

Wij leveren KOMO en KIWA gekeurde producten van Nederlandse producenten.

PVCkopen

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
artikelen nog niet kunnen gaan halen, zou het dus niet weten
verzendingsysteem werkt niet! één maal thuis geweest, nadien levering in een winkel die vier uur per dag open is (12 uur tot 16 uur) sommige mensen werken op die uren!!
Antwoord PVCkopen
Goedemiddag, Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is de chauffeur 2 keer bij u geweest en was er niemand thuis. De chauffeur brengt het pakketje dan naar een ParcelShop van DPD zodat u het daar kan ophalen. Helaas was die winkel maar 4u per dag open door vakantietijden, uiteraard is dit erg vervelend voor u maar dit konden wij niet overzien. Wij hebben na u beoordeling gelijk contact met u gezocht om te kijken naar een oplossing of we het eventueel ergens anders konden afleveren waar iemand aanwezig is. Ondertussen was het gelukt om het pakketje zelf op te halen bij die winkel. Wij zijn van mening dat zowel wij als DPD onze best hebben gedaan en vinden het spijtig dat u ons beoordeeld met een 1.
Met vriendelijke groeten, Pvckopen

Gepubliceerd op: 10/08/2017