Website: https://www.puurdesign.nu
Adres: Leenderweg 2A 5615 AA
Plaats: Eindhoven

PUUR Design brengt een vernieuwend concept van designmeubelen, maatwerk meubels, karpetten, accessoires, verlichting en raamdecoratie. Een spraakmakende maatwerk collectie uit eigen keuken maar ook toonaangevende en bekende labels vindt u bij PUUR Design & Interieur.

Puur Design & Interieur

Pluspunten
Klantvriendelijk, geduldig, professioneel.
Maken hun belofte- / afspraak waar EN DAT ANNO 2018!
Doorgaan op deze juiste weg!
Robert Hartung
‘s-Gravenpolder

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
vriendelijkheid, service, geen opmerkingen

jacco Colen
HELMOND

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Gewoon zoals het hoort; topproducten voor een goede prijs en snelle levering!
Gert-Jan
Den Bosch

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
persoonlijke goede service

marcelle
veghel

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Aanbod
Persoonlijk contact in winkel, bij bezorging. Vriendelijk, kundig.
Leuke zaak maar wat echt beter kan is de Communicatie vanuit Puur via emails, telefoon en whats app,
. Die staat nl in schril contrast met het plezierige persoonlijke contact hierboven genoemd. Concreet:
- veel verschillende personen/afdelingen zoeken contact. Te veel mails, voicemails
- onderling duidelijk niet afgestemd
- vrij bot, opdringend van toon.
- zou verwachten dat jullie zelf checken dat jullie toeleveranciers leveren wat is besteld door klant en daar dus niet klant zelf achterlaten komen bij levering.
- Levering dus incompleet en ondertussen werden wij continue gechased door verschillende Puur mensen via verschillende kanalen om rest betaling per onmiddellijk te voldoen zonder enige erkenning dat het niet perfect geleverd is.
- heb hier toch een negatief gevoel aan over gehouden. Wij hebben betaald maar wachten nog op de nog te leveren viltdoppen.
- ook vrij bijzonder gezien bedrag wat wij uitgeven, dat jullie het normaal vinden dat wij zelf de 24 nog te leveren viltdoppen zelf mogen monteren. Bij Ikea okay.

Doe er wat mee zou jullie zaak nog beter maken. Groet
Antwoord Puur Design & Interieur
Beste familie Has-Koolen,

Allereerst dank voor uw beoordeling op Kiyoh. De gegeven aandachtspunten nemen wij zeer serieus. Het moge duidelijk zijn dat u ten onrechte een herinnering voor een restbetaling heeft ontvangen, terwijl uw zending nog niet geheel compleet was. Onze oprechte excuses hiervoor dat had niet mogen gebeuren. Deze communicatie (evenals uw overige punten) nemen wij zeker onder de loep. Wij zijn zo vrij om u een persoonlijke reactie te sturen op uw beoordeling. Het is absoluut niet de bedoeling dat onze klanten een negatief gevoel overhouden aan een aankoop bij Puur Design & Interieur.

Team Puur Design & Interieur
Familie Has - Koolen

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Lieve leuke professionele mensen die heel goed met je meedenken!
De BGE overdag gewoon in de zaak bij de ingang aanzetten, lokt mensen en het is heel lekker!
Kari-Anne

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Erik's Grill & Chill
Hardenberg

Gepubliceerd op: 24/05/2018

adinda
Brecht

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Aandacht voor de klant, vriendelijk en hulpvaardig.

Eddy
Leidschendam

Gepubliceerd op: 09/05/2018

Pluspunten
Mooie collectie die bekeken kan worden in de showroom; verder alles zoals afgesproken, dus tevreden! Vriendelijke en geduldige verkoopster.

Caroline

Gepubliceerd op: 02/05/2018