Bedrijfsgegevens

Website: https://www.puurdesign.nu
Adres: Leenderweg 2A 5615 AA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 0031407508407

PUUR Design brengt een vernieuwend concept van designmeubelen, maatwerk meubels, karpetten, accessoires, verlichting en raamdecoratie. Een spraakmakende maatwerk collectie uit eigen keuken maar ook toonaangevende en bekende labels vindt u bij PUUR Design & Interieur.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Puur Design & Interieur
totaal score
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
16 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
49 beoordelingen (12 maanden)
219 beoordelingen (totaal)
15055 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (39)
14% (7)
2% (1)
4% (2)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Mooi aanbod en hele snelle en goede (klanten)service. Montage van onze Cattelan Italia kast is heel zorgvuldig en netjes gedaan. We zijn er erg blij mee!
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De kast die we besteld hebben kwam veel later dan verwacht. De leverancier (Seletti) hield ons lang in het ongewisse. Gelukkig hield Puur Design ons voldoende op de hoogte. Prima.
Verbeterpunten
 
Albert
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Een zeer professionele klantenservice!
Verbeterpunten
 
Ruben
Boskoop

Gepubliceerd op: 27/07/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Breed aanbod en prijzen van artikelen: OK Order systeem en betaling mogelijkheden:
Verbeterpunten
Bevestiging van de order en verdere afhandeling oppervlakkig wat oorspronkelijk aangegeven is behoeft niet te moeten gebeuren: Mijn Levering van 8 Stoelen ( Zuiver ) bestelling 14 Mei - heeft t/m 7 July geduurd en is omslachtig en letterlijk in
3 totaal verschillende datums afgeleverd en is slecht verlopen:
Puur Design heeft zich beroept op overmacht omdat de leverancier "back-Orders" had te verwerken: Ik heb om compensatie gevraagd en heb een Textiel Reiniging setje gekregen: Staat totaal niet gelijk aan overlast die ik als klant heb gehad door deze afhandeling van een vrij makkelijke order van 8 Stoeltjes: Misschien is zaken doen met Producent en of Groter verkoop punt zoals Bol.com een betere ervaring voor de toekomst:
Charles Durlacher

Gepubliceerd op: 23/07/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Klantvriendelijk, geduldig, professioneel.
Maken hun belofte- / afspraak waar EN DAT ANNO 2018!
Verbeterpunten
Doorgaan op deze juiste weg!
Robert Hartung
‘s-Gravenpolder

Gepubliceerd op: 04/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
vriendelijkheid, service, geen opmerkingen
Verbeterpunten
 
jacco Colen
HELMOND

Gepubliceerd op: 03/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Gewoon zoals het hoort; topproducten voor een goede prijs en snelle levering!
Verbeterpunten
Geen
Gert-Jan
Den Bosch

Gepubliceerd op: 02/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
persoonlijke goede service
Verbeterpunten
 
marcelle
veghel

Gepubliceerd op: 25/06/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Aanbod
Persoonlijk contact in winkel, bij bezorging. Vriendelijk, kundig.
Verbeterpunten
Leuke zaak maar wat echt beter kan is de Communicatie vanuit Puur via emails, telefoon en whats app,
. Die staat nl in schril contrast met het plezierige persoonlijke contact hierboven genoemd. Concreet:
- veel verschillende personen/afdelingen zoeken contact. Te veel mails, voicemails
- onderling duidelijk niet afgestemd
- vrij bot, opdringend van toon.
- zou verwachten dat jullie zelf checken dat jullie toeleveranciers leveren wat is besteld door klant en daar dus niet klant zelf achterlaten komen bij levering.
- Levering dus incompleet en ondertussen werden wij continue gechased door verschillende Puur mensen via verschillende kanalen om rest betaling per onmiddellijk te voldoen zonder enige erkenning dat het niet perfect geleverd is.
- heb hier toch een negatief gevoel aan over gehouden. Wij hebben betaald maar wachten nog op de nog te leveren viltdoppen.
- ook vrij bijzonder gezien bedrag wat wij uitgeven, dat jullie het normaal vinden dat wij zelf de 24 nog te leveren viltdoppen zelf mogen monteren. Bij Ikea okay.

Doe er wat mee zou jullie zaak nog beter maken. Groet
Antwoord Puur Design & Interieur
Beste familie Has-Koolen,

Allereerst dank voor uw beoordeling op Kiyoh. De gegeven aandachtspunten nemen wij zeer serieus. Het moge duidelijk zijn dat u ten onrechte een herinnering voor een restbetaling heeft ontvangen, terwijl uw zending nog niet geheel compleet was. Onze oprechte excuses hiervoor dat had niet mogen gebeuren. Deze communicatie (evenals uw overige punten) nemen wij zeker onder de loep. Wij zijn zo vrij om u een persoonlijke reactie te sturen op uw beoordeling. Het is absoluut niet de bedoeling dat onze klanten een negatief gevoel overhouden aan een aankoop bij Puur Design & Interieur.

Met vriendelijke groet,
Team Puur Design & Interieur
Familie Has - Koolen

Gepubliceerd op: 21/06/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Lieve leuke professionele mensen die heel goed met je meedenken!
Verbeterpunten
De BGE overdag gewoon in de zaak bij de ingang aanzetten, lokt mensen en het is heel lekker!
Kari-Anne
Eindhoven

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer