Website: https://www.puckababy.com
Plaats: Bergeijk
Telefoon: 085 - 2100174

Puckababy® | WE.DESIGN.SLEEP.

Puckababy®

Pluspunten
Wij hebben bij ons eerste kind het advies gekregen. Een slaapzak te gebruiken en dat hadden wij opgevolgd. Nu hebben we een 2e gekregen. En hebben wij het weer willen gebruiken vanaf de geboorte. Alleen slechte timing, onze jongen wilde borst voeding ( dit wiste wij nog niet). Dus hij werd zeer ongerust bij de eerste keer. Nu hebben wij van alles geprobeerd wat we kunnen verzinnen maar niets helpt. Dus toch maar weer eens proberen. En ja hoor ,zzzz zzzzzoals wij Puckababy kennen. Wij danken God, voor de persoon die dit heeft bedacht en door gezet. Langleven puckababy.

L.T. Waaldijk/ Lotion Wave
Rijen

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Verzending en levering volgens afspraak
Slaapzak van 6 mnd tot 2,5 jaar klinkt te mooi om waar te zijn, en dat is het ook. Mouwen moet je oprollen tot dikke 'proppen' waardoor het aantrekken heel lastig gaat. Daarbij wordt ons meisje van 10 maanden 's nachts regelmatig wakker omdat ze met haar armen ín de slaapzak zit, de armsgaten zijn veel te groot. Na het enorme succes van de Puckababy piep en mini dacht ik hier een goede koop mee te doen, maar vind deze slaapzak één grote teleurstelling. Ze wordt zelfs wakker ervan, van lekker slapen door deze zak is zeker geen sprake.
Harriet
Bilthoven

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Mooi product, werkte voor onze baby helaas niet.
Design
Esmée

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten

Op de site staat dat de kleinste puckababy geschikt is voor alle maten, maar dat is zeker niet zo! Hij is veel te klein en knelt bij de nek. Daarom heb ik hem niet gebruikt.

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Mooie ontwerpen
Pri

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Evi
Hoepertingen

Gepubliceerd op: 03/09/2017

Pluspunten
Hele goede service en top producten. Onze zoon slaapt al vanaf het begin heerlijk door in de piep en nu slaapzak.
Voor de zomer zou een slaapzak van tencel stof wel heel erg lekker zijn. Het zou dan de 4 seasons bag kunnen zijn maar dan van de buitenste zak tencel stof. Wij wonen op curacao en de piep van tencel was echt heerlijk!
Bianca
Willemstad

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Geweldige service een fantastische producten. Ons zoontje heeft de piep, mini en de 4 seizoenen Slaapzakjes in gebruik gehad en vanaf het eerste moment dat hij erin lag veel beter geslapen. Echte aanrader!! De Slaapzakjes ziin mooi om te zien en van goede kwaliteit. WIJ ZIJN FAN!!

AvD
Heesch

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Snelle levering. Geven snel en duidelijk antwoord via de chat

Gepubliceerd op: 29/08/2017