Website: http://www.psslapen.nl
Adres: Veronicaweg 15 8042 CD
Plaats: Zwolle
Telefoon: 0388200362

In de online beddenwinkel van PS Slapen vindt u o.a. kinderbedden, tienerbedden, twijfelaarbedden en beddengoed. Vanaf een bestelling van 20 euro; bezorgen wij gratis in Nederland (exclusief de Waddeneilanden).

PSslapen.nl

Pluspunten
zeer persoonlijke service. kinder hoogslaper besteld. 1 lade had verkeerde afmetingen. nieuwe besteld en achteraf nog gebeld of alles goed was gegaan. tevens nog 2 schroeven nagezonden die kwijt waren. zelden zulke goede en persoonlijke service ervaren. Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan die een bed aanschaft.
geen.
Arthur
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Beste Anna,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij wensen u veel slaapplezier toe met het meisjesbed Alice.

Groeten, Team PSSlapen
anna
Nuenen

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Beste Klant,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij wensen u veel slaapplezier toe met het Space-up bed.

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Hele goede service, telefonisch heel goed geholpen.

Beste Marli,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Super leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie en service.

Veel slaapplezier toegewenst.

Marli
Someren

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Vanaf het moment van onze bestelling werden we verrast Door het zeer snelle reageren op onze vragen en het meedenken en regelen van de bezorging. Heel vriendelijke benadering en absoluut een dikke aanrader wat service betreft. De hoogslaper die wel aanschaften is eveneens geweldig . De gratis matras was een leuke bonus!
Houd deze manier van service verlenen hoog. Dat geeft zeer tevreden klanten!
Beste Liesbeth,

Dank u wel voor uw superpositieve beoordeling. Geweldig om te lezen dat u onze communicatie,
artikelen en service waardeert.

Veel slaapplezier toegewenst met de hoogslaper.

Liesbeth
Nieuw-Vennep

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Hele vriendelijke verkoper. Ik had ‘s avonds laat de bestelling gedaan en werd de volgende dag meteen gebeld wanneer het stapelbed geleverd kon worden.

Geachte mevrouw,
Ondertussen hebben wij contact met u opgenomen. We begrepen van u dat deze beoordeling op een misverstand berust. U dacht dat dit een bestelling was van een andere site. We hopen dat u deze beoordeling nog wilt aanpassen. Bedankt dat u de beoordeling heeft aangepast maar jammer de waardering niet.

Met vriendelijke groet, Team PSSlapen.
Jay
Provincie Utrecht

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Niet
- beter informeren over de levertijden
- op de website stond 1-5 dagen, nadat ik zelf 2 x toe heb moeten mailen heb ik de helft geannuleerd (kreeg na een paar dagen pas te horen dat het niet meer leverbaar was!) en de andere helft moest nog besteld worden.

Kortom, communicatie is een verbeterpunt. Als je de levertijd niet kunt nakomen, dan moet je ZELF de klant contacteren en niet wachten totdat de klant er zelf 2x naar vraagt. Dus zeker geen aanbeveling. Ook niet klantvriendelijk en mee willen denken ofzo.

Provincie Utrecht
22/04/2019

Beste Ilona,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wij wensen u veel slaapplezier toe.

Ilona v d Wiel
Groelo

Gepubliceerd op: 06/05/2019

Pluspunten
Zaterdag avond na 10:00 besteld, de dinsdag na 2e paasdag al in de ochtend een telefoontje gehad over mogelijke levering. Uiteindelijk de woensdag al geleverd. Netjes gedaan. Kinderbed staat alles na behoren geleverd.

Beste R.D.,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Super om te lezen dat u tevreden bent en ons aanbeveelt.

Wij wensen u veel slaapplezier.

R.D.
Oss

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
Verkoop en logistiek zijn prima, chauffeur was behulpzaam.
Het 'bedrijf' kan ik wel aanbevelen, het product niet.
Het bed ziet er grappig uit, lijkt degelijk materiaal. Maar ......, je moet het bed zelf in elkaar zetten. Als je de precisie van Ikea gewend bent, denk je dat het make lijkt is en zo gebeurt is. Maar de houten pluggen zitten niet recht voor de gaatjes, zodat het een wilde worsteling wordt met het aware materiaal. Zo zijn er meer 'dingetjes' die net niet kloppen. De constructie is voor zelfbouw behoorlijk complex. Wij hebben er 3 dagdelen over gedaan. Bij elkaar zo'n 17 uur.
De kwaliteitscontrole van het productiebedrijf zou hier eens op aangesproken moeten worden. Geen goede prijs/kwaliteit verhouding.
Beste Job,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Super leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf.

Jammer dat de montage is tegen gevallen.

Job
Nieuw-Beijerland

Gepubliceerd op: 01/05/2019

Pluspunten
Goede service, zoeken naar een oplossing.
Beste mevrouw,

Onze excuses dat de levering van uw eerste bestelling niet naar wens is gegaan.
We hebben dit met u besproken en we hebben begrepen dat de levering van uw tweede bestelling wel naar wens is verlopen.

Jammer dat u uw mening wel heeft herzien maar de beoordeling niet.
Wij wensen u veel slaapplezier met de beide stapelbedden.

Sam
Veenendaal

Gepubliceerd op: 28/04/2019

Pluspunten
Zeer slecht
Een betere transportbedrijf inschakelen

Veenendaal