RadiatorXXL

Adres: Newtonstraat 18 9295XX
Plaats: Buitenpost

ProjectXXL

Antwoord Badkamerxxl.nl
Bedankt voor uw feedback. We zullen dit als aandachtspunten oppakken.

Gepubliceerd op: 22/05/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goed en duidelijk telefonisch contact
Meedenken in retourneren.
Zelf een douchebak besteld met de afvoer aan de verkeerde zijde (lange zijde in plaats van korte zijde). De afbeeldingen en informatie op de site waren niet duidelijk (de foto bij de douchebak had de afvoer aan de korte zijde + verder niks vermeld op de site), dus of de schuld nu bij mij als koper (ik moet me goed laten informeren) of de verkoper (moet goed informeren) lag kan in het midden blijven.

Het retourneren van de douchebak met die afmetingen moet je vervolgens maar zelf regelen en zelf het risico dragen en ook nog eens grotendeels zelf betalen. Je krijgt enkel een minimale vergoeding om te middelen. Iets meer meedenken met retourneren zou prettig zijn

22/05/2019

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
mooie kachel
er zaten geen koppelingen bij de kachel, deze moest ik zelf nog gaan kopen!
deuk aan de zijkant van de kachel
Tom Warrens

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
bestelproces verliep prima
levertijd was echt te lang...
Hans
Drunen

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Service aan de telefoon goed en de website is duidelijk
Tot tweemaal toe een wastafel met schade ontvangen. Bij de tweede keer het maar voor lief genomen . De bezorger deed de eerste keer aardig ‘makkelijk’ over de schade en dat het wel mee zou vallen.
Mike
Terwolde

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
tel bereikbaarheid goed en volledig
Helaas levering niet compleet
Aangezien het geen winkel is maar een tussenpersoon tussen groothandel en klant zijn ze vrij inflexibel en in hun service afhankelijk van de groothandel
Contact via mail is onduidelijk
Antwoord Badkamerxxl.nl
Onze excuses dat de levering in eerste instantie niet compleet is geweest. We hebben aardig wat artikelen zelf voorradig maar we zijn voor veel andere artikelen inderdaad afhankelijk van de leverancier en/of groothandel. Indien u de voorkeur geeft aan een fysieke winkel dan bent u uiteraard ook altijd welkom in onze winkel te Groningen.

Anton van Rooij
Badkamerxxl

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Online bestelling verliep vlot en duidelijk.
De wijze van levering is niet meer van deze tijd. Eerst ontving ik om 23:00 een email dat het tijdvak van de bezorging 9:00 tot 17:00 was. Dat is geen tijdvak, dat is een hele dag. Daarna om 5 uur 's ochtends nog een email waarin tijdvak verkleint was naar 8:00 tot 11:00. Toen moest ik dus ineens als een gek haasten naar het adres van mijn nieuwe woning omdat ik door eerste email niet had gerekend op levering vanaf 8:00. Vervolgens werd het bad op de stoep voor het flatgebouw achtergelaten en moest ik zelf maar uitzoeken hoe het bad naar boven te krijgen in mijn uppie. Levering tot de 1e voordeur wordt dus geen voordeur mee bedoeld. “Wij zijn geen verhuisbedrijf mevrouwtje, we sjouwen geen spullen en we gaan geen ene deur door”. Ik heb nog meer spullen nodig voor mijn badkamer en toilet, maar die ga ik nu dus maar ergens anders bestellen. Jammer.
Antwoord Badkamerxxl.nl
Leveringen zijn inderdaad tot aan de eerste drempel. Wij doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de verwachte tijdstippen maar dit kan in de praktijk wat moeizamer zijn.
Kaz
Schiedam

Gepubliceerd op: 02/01/2019
Pluspunten
Retourbeleid. Ik wilde een radiator terugsturen maar moet zelf betalen voor het transport. Bij een pakket van 31 kilo is dat niet alleen duur maar ook lastig omdat gewone transportbedrijven niet zulke zware pakketten vervoeren. Kortom, zit nu met een probleem. Vervelend dat de verantwoordelijkheid voor het retourneren bij de klant wordt gelegd.
Antwoord RadiatorXXL
Dit klopt inderdaad u bent zelf verantwoordelijk voor het retourneren van artikelen wanneer deze niet naar wens zijn. U zou eens navraag kunnen doen bij www.particulierbezorgen.nl om dit product bij u af te halen en bij ons te bezorgen. Ze kunnen u een prijsopgave toesturen en u kunt dan zelf aangeven wanneer het product afgehaald kan worden.
Anna
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/12/2018
Aanbeveling: Nee
de goederen zijn nog niet geleverd!
de chauffeur belde toen hij voor de deur stond voor een dichte deur. Afgesproken dat hij het bij de buren zou afleveren. heeft hij niet gedaan. pas na aantal dagen heb ik gehoord dat de zending retour was gegaan. we zijn inmiddels een week verder
Antwoord Badkamerxxl.nl
Vervelend om te vernemen dat het niet is gelopen zoals de bedoeling was. Het was bij ons ook niet bekend dat de levering niet was gelukt waardoor het allemaal wat langer heeft geduurd. Via mijn collega heb ik vernomen dat het pakket uiteindelijk alsnog is afgeleverd. Mocht dit toch niet het geval zijn dan verneem ik het graag.

Anton van Rooij
Badkamerxxl
rutger
amsterdam

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Adequate afhandeling van klachten, snelle levering.
Kwaliteit van geleverde producten zou beter gecheckt moeten worden.
MA
Zeist

Gepubliceerd op: 09/11/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle levering voorzien.
Goede bereikbaarheid klantenservice.
Werk niet meer samen met groothandels die GLS als koerier gebruiken. GLS levert erg slecht; geen track&trace code ontvangen, zeggen ad deur te zijn geweest, geen briefje in de bus, pakket retour. Het regent klachten over GLS op internet.
Maastricht

Gepubliceerd op: 29/10/2018