RadiatorXXL

Website: https://projectxxl.nl/
Adres: Newtonstraat 18 9295XX
Plaats: Buitenpost

ProjectXXL

Info klopt niet met verkocht product.

Gepubliceerd op: 24/06/2019
Levering volledig fout gelopen
Als klant zelf op zoek moeten gaan naar de bestelling vind ik onaanvaardbaar. Geen excuses van het bedrijf ontvangen enkel de naam van het punt waar de bestelling verkeerdelijk werd afgeleverd zonder adres en zonder contactgegevens.
Geen opvolging enkel een factuur ontvangen. Waardeloos qua service
Antwoord Badkamerxxl.be
Het is altijd vervelend als een levering niet plaatsvind zoals bedoeld en wij zullen dit uiteraard ook even op pakken met DPD. Uit het email verkeer zie ik echter wel dat wij u hebben geinformeerd over het DPD afhaalpunt(inclusief adres) en mijn collega heeft ook zijn excuses aangeboden voor de slechte DPD levering. Wederom nogmaals onze excuses voor deze zending en wij zullen dit nogmaals met DPD op pakken.
Truyen
Hever

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Gepubliceerd op: 28/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
GEEN
Van tevoren gebeld of de levering donderdag zou plaatsvinden: JA!
Douchecabine werd voor de helft geleverd terwijl ik iemand die avond had om te installeren. De volgende dag werd de rest uiteindelijk bezorgd en wat blijkt: de cabine is beschadigd (weer iemand geregeld om te installeren. Een week later heb ik pas een volledige douchecabine ontvangen en totaal geen compensatie ontvangen van de door mij gemaakte kosten.
Antwoord Badkamerxxl.nl
Bedankt voor uw feedback. We nemen dit mee om te kijken of we dit soort fouten in de toekomst kunnen voorkomen.
Sabrina
Wateringen

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: Nee
Optie tussen positief en verbeter punten. Lijkt me niet voldoende indien er een negative ervraring is
Antwoord RadiatorXXL
Negatieve ervaringen vernemen wij zelf ook graag zodat wij kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht u hier nog feedback in hebben voor ons dan verneem ik het graag.

Anton van Rooij
Project xxl
anton@badkamerxxl.nl
Nick
Hengelo

Gepubliceerd op: 17/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goedkoop
Klantgerichter en klantvriendelijker zijn:
Beter opletten wat er vestuurd moet wirden
Gevolgen van fouten en slechte besteldienst niet bij klant neerleggen.
Er werd eerst een kapot bad bezorgd. Dit wilde de bijzonder onbeschofte bezorger op een parkeerplaats bij de deur neerzetten. Toen ik dat niet wilde, heeft ie het bad voor de deur neergekwakt. Het beschadigde bad werd omgeruild , maar toen kreeg ik een verkeerd model. Toen ik daarover belde moest ik kort samengevat " niet zeuren" of maar ergens anders een bad gaan kopen.
Het kapotte bad kon ik niet gelijk mee terug geven, tenzij op mijn risico. Dus moest ik weer een bad naar binnen en naar buiten tillen. ( begane grond) tot het goede bad geleverd zou worden.I n mijn eentje want de chauffeur maakt zich liever niet moe.
Daarna alsnog het goede bad gekregen.
In totaal 3 vrije dagen opnemen voor 1 bad!!
En een vervelende houding van de chauffeur én van de man aan de telefoon.
Dit heeft hoegenaamd niets net een wijziging in de bestelling te maken. Dat betrof handdoekringen. Niet het bad.
Antwoord Badkamerxxl.nl
Even een correctie op mijn vorige antwoord want het probleem was mij niet helemaal duidelijk dus ik had een verkeerde reactie gegeven. Het probleem met het bad was inderdaad erg vervelend en hebben wij getracht zo goed als mogelijk op te lossen. Het is voor ons helaas niet altijd mogelijk om iets meteen te regelen zodra er iets fout is gegaan met een levering. Al met al verdiend dit zeker geen schoonheidsprijs en wij zullen dit zeker meenemen voor de toekomst.

Anton van Rooij
Project xxl
Yollie
Hilversum

Gepubliceerd op: 15/03/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goedkoop
Klantgerichter en klantvriendelijker zijn:
Beter opletten wat er vestuurd moet wirden
Gevolgen van fouten en slechte besteldienst niet bij klant neerleggen.

15/03/2019

Aanbeveling: Nee
Ik heb nog steeds geen geld terug gezien van mijn bestelling die geannuleerd is????
Antwoord Badkamerxxl.nl
Volgens onze gegevens is dit netjes terugbetaald en ik heb u hier ook reeds per email over geinformeerd. Mocht er toch iets mis zijn gelopen dan vernemen wij dit uiteraard graag maar als het goed is heeft u dit reeds netjes bijgeschreven gekregen.

Update 11/02: Wij hebben helaas niks meer mogen vernemen dus wij gaan er vanuit dat het op een misverstand berust anders vernemen wij het uiteraard nog graag.
Jessica van dijk
Steenbergen