Website: https://www.profile.nl
Adres: Citadel 14 3905 NK
Plaats: Veenendaal

Autogarage keten met 178 vestigingen in Nederland. Wij leveren onder andere autobanden, velgen, APK en auto onderhoud.

Profile Car & Tyreservice
8.2

Pluspunten

Ik heb gevraagd naar All Season Banden, maar ik heb zomerbanden gekregen.
Willen ze mij vertellen dat ik montagekosten moet betalen voor de Allseasons terwijl de receptioniste en de monteur mij beiden hebben toegekend dat dit de all season banden zijn.
vutzooi
Antwoord Profile Car & Tyreservice
Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het erg vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met een Profile vestiging. Graag zouden wij dit met de betreffende vestiging willen bespreken. Kunt u ons aangeven bij welke vestiging u bent geweest?Profile Nederland
Check
amsterdam

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk en altijd bereid om te helpen.
Had paar auto storingen en men was direkt bereid om te helpen ondanks een afspraak.
Dus snel handelen en goed advies na diverse vragen om iets te laten . Dus men is eerlijk in dingen die moeten gebeuren of nog niet nodig zijn.

E.Boelens
Sas van Gent

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
voor een kleine onderhoudsbeurt geweest bij Profile Car & Tyreservice Roosendaal. Super service. Zelfs mijn auto was gestofzuigd!

Jessica
Roosendaal

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Vandaag op afspraak langs geweest bij koos van elk in huissen ivm drukverlies in band. Perfect geholpen, alle velgen en banden zijn op lekkage getest, en uiteindelijk bleek maar 1 velg als gevolg van corrosie lekkage te veroorzaken. Probleem is direct opgelost en zonder onnodige kosten. Ik ben vaker bij dit bedrijf geweest, en iedere keer blijkt het een zeer goed en betrouwbaar bedrijf.
Probeer dit niveau vast te houden. Kan zo niets bedenken wat beter kan !
Harry Willemsen
Huissen

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
goed ontvangen fijne mensen .goed geholpen ook goede uitleg wat er gedaan moest worden. de stukken welke vervangen waren laten zien wat er aan was enz.
nee
jac
zundert

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Pluspunten
Online afspraak ingepland voor meerdere dingen. Uiteindelijk is, op de een of andere manier, alleen 1 specifiek aangegeven reparatie bij het filiaal in Oud- Beijerland doorgekomen.
Om half 5 gebeld of de auto klaar was. Bleek dat er " al lang" een sms verstuurd was naar mijn 06. SMS is helaas nooit binnen gekomen?! Terwijl het nummer klopte. Daarnaast bleek alleen de specifieke reparatie uitgevoerd te zijn. De grote beurt, apk en airco check zijn nooit bij het filiaal doorgekomen.
Nu kan ik dus een nieuwe afspraak inplannen (denk maar niet dat dit nog bij Profile gaat zijn) en weer thuis alles regelen zodat mijn auto naar de garage kan.
Erg jammer dat het Profile filiaal geen excuses aanbiedt en ook niet even mee denkt naar een passende oplossing (vervangend vervoer vanuit hen, zodat mijn auto direct de volgende dag nog het benodigd onderhoud kan krijgen?? )
Lisette
Oud- Beijerland

Gepubliceerd op: 16/06/2017

Pluspunten
Online afspraak ingepland voor meerdere dingen. Uiteindelijk is, op de een of andere manier, alleen 1 specifiek aangegeven reparatie bij het filiaal doorgekomen.

Oud- Beijerland
02/06/2017

Pluspunten
Castorstraat Den Haag: Erg vriendelijk en vakkundig geholpen voor mijn bandenwissel en kleine beurt. De monteur stond mij graag te woord met de vragen die ik had terwijl hij bezig was met mijn auto. Hij legde duidelijk uit wat hij allemaal aan het doen was. Ook de dame van de receptie was erg klantvriendelijk. Zeer prettige garage dus waar ik zeker nog een keer terug kom. De prijs is goed.
Een bevestiging van de afspraak en dat de gewenste banden daadwerkelijk geleverd konden worden had prettig geweest.
Jordi

Gepubliceerd op: 10/06/2017

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers.
Duidelijke uitleg bij vragen.
Goede ontvangst bij de receptie.
Mooi en goed verzorgde wachtruimte.
Koffie en wifi gratis.

Jack
Maastricht

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Auto een vakantiecheck laten uitvoeren bij Profile in Veendam. Klantvriendelijk bedrijf en keurig geholpen door zowel baliemedewerker als de monteur. Vakkundige mensen en auto stond binnen 30 minuten weer klaar. Top!

Remon
Zuidbroek

Gepubliceerd op: 01/06/2017

Pluspunten

klantvriendelijker omgaan en meer openstaan voor alternatieve oplossingen. Garantie is een groot probleem hier.....
Antwoord Profile Car & Tyreservice
Geachte mevrouw,Wij vinden het erg vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met een Profile vestiging. Graag zouden wij dit met de betreffende vestiging willen bespreken. Kunt u ons aangeven bij welke vestiging u bent geweest?Profile Nederland
ontevreden klant
helmond