Website: https://www.profile.nl
Adres: Citadel 14 3905 NK
Plaats: Veenendaal

Autogarage keten met 178 vestigingen in Nederland. Wij leveren onder andere autobanden, velgen, APK en auto onderhoud.

Profile Car & Tyreservice
8.2

Pluspunten
al jarenlang ben ik klant van de vestiging in Assen. Daar wordt ik altijd heel vriendelijk geholpen en de services is optimaal
ik heb ook mijn kinderen als klant aangebracht en ook die zijn tevreden

29/04/2017

Pluspunten
Kan er geen bedenken, tot op heden geen enkele service gezien.
Kijk zodra afspraak gemaakt wordt na of de banden vervangen moeten worden en regel dit dus voor de afspraak.
Bel iemand op als afspraak niet doorgaat omdat banden er niet zijn.
Waarom langskomen als er banden vervangen moeten worden bij wissel zomer-winter als de andere banden gewoon in magazijn zijn. Je weet dan welke banden er moeten komen.
Remco
Susteren

28/04/2017

Pluspunten
Bedrijf ziet er keurig uit en de koffie (je moet wel vragen of je koffie mag nemen uit een automaat) is goed.
Oliefilter is niet vervangen bij het vervangen van de olie. Moest de klant zelf ontdekken. Vertel geen smoesjes waarom het niet gedaan is maar geef gewoon toe het niet gedaan te hebben.
Geen checklist gekregen van de punten die bij de kleine beurt zijn gecontroleerd.
Vooraf geen offerte / prijs indicatie gekregen wat de kleine beurt ging kosten. Ook geen vraag of vervangend vervoer gewenst was.
A3
Haarlem

26/04/2017

Pluspunten
Hele mooie nieuwe vestiging in Zeist, Verkade Profile , met de vertrouwde services, goede koffie, vakmanschap. Top
Ron Bax
Zeist

24/04/2017

Pluspunten
weer nieuwe caravan banden laten monteren prima voorelkaar, was sleutelje verloren de monteur heeft helpen zoeken en gevonden mijn dag kon niet meer stuk
gr jhekman

jan
dalfsen

24/04/2017

Pluspunten

Grote reklame dat er korting op Continental banden wordt gegeven. Blijkt dan maar 10,- per band te zijn en er moet bijna 33,- extra betaald worden voor montage en balanceren e.d.. Vrijwel overal is dit dit 15,- - 18,- euro maar zo verdient Profile hun korting dus weer terug...
Andre

19/04/2017

Pluspunten
Voor de tweede keer een eerlijk advies gekregen en een super service ontvangen op de vestiging in Hoofddorp.
Hier voel je je echt als klant behandeld en gewaardeerd.
Klasse mannen.

Fred van B
Hoofddorp

18/04/2017

Pluspunten
Ze blijven doorgaan met oplossing zoeken tot het probleem echt verholpen is. Nieuwe banden gekocht voor bestaande velgen. Banden bleven echter leeglopen. Dat is nu verholpen binnen de afspraken. Nu enkele maanden later en de banden zijn niet leeggelopen. Dank voor doorzetten!
Mocht dit vaker voorkomen, dan loont het Profile ook om eerder de ventielen te controleren en schoonmaken.
Willem
Leiden

18/04/2017

Pluspunten
Snelle en vriendelijke service. Uitstekend!

Leiden

12/04/2017

Pluspunten
Goede afhandeling van reparatie, heel behulpzaam personeel. Ik werdt tussentijds naar en van huis gehaald.

Huub Hendriks
Maastricht