Website: https://www.profile.nl
Adres: Citadel 14 3905 NK
Plaats: Veenendaal

Autogarage keten met 178 vestigingen in Nederland. Wij leveren onder andere autobanden, velgen, APK en auto onderhoud.

Profile Car & Tyreservice
8.2

Pluspunten
Toen ik nog geen klant was werd ik al direct geholpen. Een spiegel die niet goed zat, een lichtje wat op mijn dashbord brandde. Helpen? Natuurlijk mevrouw. Kosten? tot nu toe niet;
Nu ben ik klant geworden en eerste fase heb ik gehad. Wat zal ik daarvan zeggen........uitmuntend.
Henny
Schiedam

26/02/2017

Pluspunten
Al jaren top service, al zijn ze nog zo druk, ze proberen altijd een oplossing te vinden je snel te helpen.
Een zeer klantvriendelijk bedrijf
------
M.Hendriksen
Lunteren

26/02/2017

Pluspunten
Reden bezoek: Voor een onderhoud, of een APK keuring of bij enige twijfel over een mogelijke technisch te verwachten mankement, breng ik al meer dan 5 jaar onze zakelijke, en gezin auto's naar de vestiging Spijkenisse van Profile Car & Tyreservice,
Onze ervaring: Klant - gericht en - vriendelijk, deskundig, integer, uitstekend service, complimentwaardige en top service.
Geen noemenswaardige verbeterpunten; want zoals beschreven bij de positieve punten: Hele team van vestiging Spijkenisse levert uitstekend dienst.
Aslan S. Oskay
Spijkenisse

23/02/2017

Pluspunten
Grandioze snelle en vakkundige service.
Zeel heldere uitleg en offerte vooraf, dus nooit geen verrassingen. Pijs/kwaliteit is uitstekend.
Bedrijf doet nergens moeilijk over en je merkt dat de klant koning is. Dat zie je niet overal.
Geholpen op 23 februari 2017 bij Profile Car & Tyreservice Raalte.
R. Beuwer
Bathmen

23/02/2017

Pluspunten
Bedrijf is Klantvriendelijk met gekwalificeerde medewerkers.
Wachtruimte als prettig ervaren koffie en Wi-Fi gratis aanwezig.
We zijn erg content v.w.b. Profile CAR heb tevens een APK&Grote beurt afspraak ingepland voor de C Max.
Geen verbeterpunten, Profile Car & Tyreservice is een gekwalificeerd bedrijf!
W.F. Van der KLoor
Enschede

23/02/2017

Pluspunten
vriendelijk en behulpzaam goede service en bij reparatie een leen auto mee
niks top bedrijf
peter/rentenaar
den burg texel

21/02/2017

Pluspunten
Complimenten voor de snelle en goede service bij profile Kossen in Alkmaar. Ik ben echt heel tevreden!
Loes R
Heerhugowaard

15/02/2017

Pluspunten
Snelle service
Fijne wachtruimte
lekkere koffie
Kinderhoek ook goed bevallen door zoontje 3 jaar
Ik kan geen verbeterpunten noemen
Karin
Heesch

07/02/2017

Pluspunten
Accu vernieuwd en ruitenwisserbladen. Ben op mondelinge prijsopgave afgegaan. Art. niet op voorraad, maar 's middags wel. Krijg telefoontje: bij accu komt nog "loodbijdrage". a € 11,25. Ben heel onaangenaam verrast maar stem toe in montage. Dit is laatste bezoek aan Profile.
Antwoord Profile Car & Tyreservice
Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met een Profile vestiging. Graag zouden wij dit met de betreffende vestiging willen bespreken. Kunt u ons aangeven bij welke vestiging u bent geweest?

Profile Nederland
H. Koster
Huissen

06/02/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Ik kan geen verbeterpunten noemen

04/02/2017