Website: https://www.profile.nl
Adres: Citadel 14 3905 NK
Plaats: Veenendaal

Autogarage keten met 178 vestigingen in Nederland. Wij leveren onder andere autobanden, velgen, APK en auto onderhoud.

Profile Car & Tyreservice
8.2

Pluspunten
Vriendelijke medewerkers, goed geholpen!
N.v.t.
Ingrid
Winterswijk

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten

waarom word die van mij die ik gisteren geplaatst hebt,er niet opgezet?en andre wel ?
Lambert
hoofddorp

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten

Geen vakmensen, slecht advies. Heb 3 dagen rondgereden om het juiste onderdeel te krijgen. Een andere vestiging van Profile gaf weer een ander (tegenstrijdig) advies.
Goedendag,
Profile hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.
Welgemeende excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren.
Graag zouden wij dit voorval ook willen bespreken met de betreffende vestiging(en). Zou u ons aan kunnen geven bij welke Profile vestiging(en) u bent geweest.

Tom
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Zoetermeer
31/07/2017

Pluspunten
- Korting voor FBTO klanten
- Auto rijdt weer goed
Bertreft grote beurt + APK + Airco service Renault Twingo
- Sacherijnige baliemedewerkster
- Offerte vooraf was rond de €600, ik moest €815 afrekenen
- Geen vervangende auto/ fiets tot 2x toe (Pro's service)
- Auto niet van buiten en binnen schoongemaakt (FBTO service)
- Nabespreking werkzaamheden worden niet door monteur gedaan, maar door baliemedewerkster
- Geen foto’s/ oude onderdelen gezien van vervangen of gerepareerde onderdelen
Goedendag,
Excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren, wij zullen u per mail benaderen om dit verder af te handelen.
Johnny
Amsterdam Willems/Wals

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Uitstekende service, zeer vriendelijk personeel en goede after sales

Dirk

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Ik bracht vorige week de caravan naar de dealer voor 'n onderhoudsbeurt en de chefmonteur stelde voor om de banden te vernieuwen waarop ik verbaast reageerde met de opmerking " die zijn in 2013 nog vernieuwd " en wat blijkt, de banden zijn van 2010, dus Profile Car & Tyreservice in Valkenswaard heeft ons behoorlijk belazerd !!! ( rekening ter inzage aanwezig )
Goedendag,
Excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren, wij zullen met u kijken naar een passende oplossing.

John
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 18/07/2017

Pluspunten
Zeer kundige en ervaren vakmensen die mij heel duidelijk uitgelegd hebben wat het probleem was en direct een oplossing boden. Mijn wagen rijdt weer als nieuw (18 jaar oud).
Een tevreden klant !

Leen
Hulst

Gepubliceerd op: 08/07/2017

Pluspunten
Afspraak gemaakt voor gratis zomercheck via FBTO. Ook duidelijk in de afspraak vermeld dat het gratis via FBTO is. Eenmaal aangekomen bij de vestiging wordt mij op een onbeschofte manier duidelijk gemaakt dat de samenwerking met FBTO is gestopt en dat de zomercheck 36 euro gaat kosten. Zonder mij hier vooraf over te informeren bij het maken van de afspraak. Kreeg zelfs begin van de week doodleuk een herinnerings sms van Profile. Nu heb ik veel tijd en moeite verspilt om daar te komen, zonder resultaat. Ontzettend slechte service!!! Dit was in Profile Velserbroek.
Antwoord Profile Car & Tyreservice
Geachte heer/mevrouw,Wij vinden het erg vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met een Profile vestiging. Graag zouden wij dit met de betreffende vestiging willen bespreken. Kunt u ons aangeven bij welke vestiging u bent geweest?Profile Nederland
L
IJmuiden

Gepubliceerd op: 05/07/2017

Pluspunten
Afspraak gemaakt voor gratis zomercheck via FBTO. Eenmaal aangekomen bij de vestiging wordt mij op een onbeschofte manier duidelijk gemaakt dat de samenwerking met FBTO is gestopt en dat de zomercheck 36 euro gaat kosten. Zonder mij hier vooraf over te informeren bij het maken van de afspraak. Kreeg zelfs begin van de week doodleuk een herinnerings sms van Profile. Nu heb ik veel tijd en moeite verspilt om daar te komen, zonder resultaat. Ontzettend slechte service!!!

IJmuiden
21/06/2017

Pluspunten
Pinnen werkte goed..
Kom je met lekke band hebben ze niet direct tijd. OK dan maar band achterlaten en smiddags weer heen...zetten ze niet eens de band weer op je auto en moet jezelf maar martelen langs de straatkant... Fijn met reuma...
Jacob
Assen

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Ik kreeg een telefoontje omtrent mijn afspraak. Dit was super omdat ik druk bezig en de tijd niet in de gaten had.
Ik heb mijn wielen laten uitlijnen, na het uitlijnen werd er on-afgesproken een testrit met mijn auto gemaakt. Als motivatie werd aangegeven om te kijken of het voertuig naar een kant zou trekken of dat er een onbalans in zou zitten. het uitlijnen van de wielen of te wel: het meten en corrigeren van de wiel- en asstanden kan maar op een manier gebeuren en dat is alle standen in het "groene" gebied zetten. Staan ze goed dan ben je klaar. Geen proefrit nodig.
Dit is gebeurd bij filiaal van Wijk en Aalburg
Frank