Website: https://www.profile.nl
Adres: Citadel 14 3905 NK
Plaats: Veenendaal

Autogarage keten met 178 vestigingen in Nederland. Wij leveren onder andere autobanden, velgen, APK en auto onderhoud.

Profile Car & Tyreservice
7.9

Pluspunten
Echt servicegericht, met prettig en zeer vakkundig personeel.
Met alleen mijn mailadres een hele goede banden en velgenofferte gemaakt, waarbij na plaatsing ook nog eens gratis op elke band een bout werd vervangen door een boutenslot.
Geen enkel negatief punt gevonden.
F. Vos
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten

In de mailtje staat een apk voor 29,95 (ALL-IN). eindelijk moet 57,95 op tafel liggen. Dus wees voorzichtig!!

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Vriendelijke baliemedewerker.
PRO-filialen mogen blijkbaar na een onderhoudsbeurt geen pechhulpverzekering afsluiten, alleen PREMINUM-filialen. Maar dat stond nergens op de online afsprakensite bij mijn aanvraag. Op profile.nl gemeld maar na een week nog steeds geen reactie.
Heb ook geen afgevinkte onderhoudslijst (zie profile.nl, grote en kleine beurt) meegekregen.
Alfred
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Ria Diphoorn mannen bedankt voor de goede service ,ook namens mijn man .wij raden iedereen aan om naar Profile Car & Tyreservice gaan klant vriendelijk ,lekker bakkie koffie staat ook altijd klaar . vriendelijke groeten Henk Ria Diphoorn Hoogeveen

Prifile Car &Tyreservice
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Relatief dichtbij huis
Sommige diensten zijn goedkoper dan elders
Klantgerichtheid is ver onder de maat; er worden toezeggingen gedaan die nooit worden nagekomen, je maakt een afspraak op een bepaald tijdstip en als je dan na verloop van uren belt om te vragen hoe lang het nog duurt blijkt dat ze nog moeten beginnen. Dat is iedere keer weer zo. Één keer schade, overduidelijk van de brug, maar de monteur bleef bij hoog en bij laag beweren dat er niets was gebeurd. Ze laten je soms eindeloos wachten aan de balie.
Willemijn
Heemstede

Gepubliceerd op: 11/10/2017

Pluspunten
een tijdje de APK-autobon gehad
Bij twijfel onderzoeken of je genoeg "vakman" bent en zo niet, dan bijscholen.
Recent mijn AUDI-80 (1987) voor een APK aangeboden bij profile tyrecenter te Bennekom.
Auto afgekeurd op te hoge CO2 waarde. Werkplaatschef en 1ste monteur konden geen reden geven waarom de waarde te hoog was toen ze onder de motorkap keken.
Na eigen onderzoek bleek dat de gemeten CO2 waarde ruim onder de norm was omdat mijn AUDI een NIET geregelde kathalysator heeft en de monteur “vergeten” was om de kathalysator te bekijken waar dus geen sonde op zit en zij beiden ook niet konden zien dat er een gewone carburateur op de motor zit. Ben ik nou bedonderd?
Zijn dit nou monteurs die je moet vertrouwen? Hier kom ik nooit meer!
Een excuus is nog niet aangeboden. En dat verwacht ik eigenlijk ook niet meer.
Herman
Ede

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Pluspunten
Snelle afspraak voor APK, via GROUPON een coupon gekocht voor een 50 punten en APK check. Bij aankomst wilde ik er op wachten, wat ze afraden i.v.m. dat het wel even kon duren, auto afgekeurd (KIA Picanto met 90.000 km uit 2006) dimlicht links had een ander lichtbeeld! het lampje moest vervangen worden. En de twee zij richtingaanwijzers gaven vanaf boven gezien een beetje wit licht? Ook weer een kwestie van twee lampjes vervangen, kosten €30,81 voor deze 3 lampjes vervangen. Zoeken, zoeken en nog eens zoeken, er is altijd wel wat te vinden, niks verdienen op GROUPON dan maar op een andere manier iets zoeken, deze problemen hoor ik vaker als je aan de balie staat en meeluistert naar klachten van andere klanten.

Jammer Profile Tyrecenter Nooteboom Schiedam
Vriendelijker klanten te woord staan, en meer interesse tonen!
Arnold

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
De vestiging op de Neonweg in Amersfoort is wat mij betreft een perfect visitekaartje. Het begint al bij Patrick, de man achter de receptie. Hij is vriendelijk en voorál oprecht oplossingsgericht. Elke keer weer. Ook de monteurs zijn altijd bereid om uit te leggen wat ze doen en hebben gedaan. Daarnaast geven ze vaak extra advies, zónder "verborgen agenda" wat bij sommige andere garages bedrijfsbeleid lijkt. Ik vertrouw ze. En een garage die te vetrouwen is, lijkt soms moeilijk te vinden.
Laat Patrick binnen Profile Tirecenter workshops/trainingen geven in klantvriendelijkheid. Omgaan met mensen/klanten is een talent. Hij heeft dat.
Erwin
Amersfoort

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Makkelijk afspraak online, tijdens het uitlijnen van de taxi, heelijk kopje koffie gedronken en de krant gelezen. Taxi rijdt weer als nieuw. Prima werk en geweldige service.;

Boy / Taxi de Zwart Breskens
Terneuzen

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Perfecte vriendelijke goed gekwalificeerde medewerkers! Snelle service en tot grote verrassing worden de banden en velgen in een speciale wasmachine gewassen! Dit nog niet eerder meegemaakt. Scheelt ook in het balanceren. Complimenten!!!!
Geen !
Piet