Website: http://www.proefschriftmaken.nl
Adres: De Limiet 26 4131 NR
Plaats: Vianen
Telefoon: 088-374-6777

ProefschriftMaken

Wij hebben jarenlange ervaring in de vormgeving, druk, uitgave en digitale publicatie van proefschriften. Dankzij een eigen drukkerij kan ProefschriftMaken zich volledig focussen op de begeleiding en advisering van promovendi. In 2017 hebben wij 857 promovendi mogen begeleiden en daar zijn wij trots op!

ProefschriftMaken

Pluspunten
Erwin is goed in communicatie en slooft zich zeker voor de klant uit. Ze zijn echter wel afhankelijk van wie ze inhuren om het werk te doen. Ik had pech maar dat kan u ook overkomen. Let dus goed op of degene die je krijgt ook uitgeslapen is en niet te slordig werkt.
Ik vond het contact met Erwin erg goed. De intake deed hij prima en hij maakte mij enthousiast voor de mogelijkheden zoals je een proefschrift kunt vormgeven. Logistiek ging alles ook goed, het werd op tijd geleverd. Wat erg tegenviel was het contact met de designer Guus. Hij leverde erg slordig werk af. Ik dacht eerst dat het wel mee viel maar later na mijn verdediging zelfs hoorde ik van lezers dat ik het niet zo had hoeven accepteren. Er zaten fouten in de layout, zoals romeinse cijfers en normale cijfers door elkaar gehaald. De beloofde omslag viel erg simplistisch uit die door een professionele designer als knullig werd beoordeeld. Hij maakte de figuren zelf over maar de inhoud van de figuren klopte niet altijd. Het enige grapje in het proefschrift viel hierdoor in het water. Ik vroeg herhaaldelijk om een groter lettertype maar vergeefs, hoe ik er ook hamerde dat mijn leespubliek 50 plus is en het dus te klein zou vinden. De deadline maakte dat ik het zo moest accepteren. Ik had de idee dat alles zo goedkoop mogelijk uitgevoerd moest worden terwijl ik best budget had. Ik baal er enorm van dat ik het door hem heb laten doen. Let dus op aan wie je wordt voorgesteld als je daar je proefschrift onderbrengt. Ze werken met verschillende designers. Ik vond het een matige ervaring, een zes-minnetje.

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Pluspunten

Ik vond het contact met Erwin erg goed. Helaas viel het contact met de designer Guus erg tegen. Hij leverde erg slordig werk af. Er zaten fouten in de layout, zoals romeinse cijfers en normale cijfers door elkaar gehaald. De beloofde omslag viel erg simplistisch uit terwijl Erwin beloofd had dat het bijzonder kon zijn. De inhoud van de figuren klopte niet altijd, waardoor het enige grapje in het proefschrift in het water viel. Het lettertype bleef maar klein, hoe ik er ook hamerde dat mijn leespubliek 50 plus is en het dus te klein zou vinden. Ik had de idee dat alles zo goedkoop mogelijk uitgevoerd moest worden terwijl ik best budget had. Ik baal er enorm van dat ik het door hem heb laten doen.

03/03/2018