Website: http://www.proefschriftmaken.nl
Adres: De Limiet 26 4131 NR
Plaats: Vianen
Telefoon: 030-2006189

ProefschriftMaken

Wij hebben jarenlange ervaring in de vormgeving, druk, uitgave en digitale publicatie van proefschriften. Dankzij een eigen drukkerij kan ProefschriftMaken zich volledig focussen op de begeleiding en advisering van promovendi. In 2017 hebben wij 857 promovendi mogen begeleiden en daar zijn wij trots op!

ProefschriftMaken

Pluspunten
Everything was good. I already recommended to my friends and my colleague. Special thanks to Erwin Hellegering. He is really nice person, and he was efficient and reliable.
I didn't receive the Propositions, I printed by myself. Better have a check before delivery.
Bingzhen Du
environmental system analysis group, Wageningen university

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
The printing was really great. The timeline was accurate and was achieved as I wished. Erwin was easy to communicate and he assisted me with everything. Really satisfied.

Nikolaos Str

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Denken heel goed mee, zelfs laatste moment aanpassingen pakte ze heel vlot en netjes op. Goed bereikbaar.

Jasper Koehorst
Wageningen University

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Goede service en snelle reacties. Kwaliteit van de proefschriften is prima. Er is veel mogelijk qua bezorging
nvt
Laura van Velzen
VU medisch centrum

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie op vragen.
Flexibel bij nieuwe verzoeken (extra hardcovers in dit geval)
De afwerking van de vernislaag op de covers was op sommige boekjes niet perfect.
Universiteit Utrecht

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Snelle service. Prettige samenwerking met designer (die 24/7 bereikbaar is voor aanpassing en met leuke, creatieve suggesties komt!). Design waardoor tabellen en tekst duidelijk te interpreteren valt.

Hanneke Bruijnzeel
UMC Utrecht/Universiteit van Utrecht

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Laagdrempelig en tot laat in de avond bereikbaar en tot handelen gezind.
Sakir Akin
Erasmus medisch centrum

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Goede service, denken met je mee, reageren snel, prachtige proefschriften en alles volgens afspraak
Geen verbeterpunten, zo iedereen ProefschriftMaken aanbevelen
Erasmus MC

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Het binnenwerk van mijn proefschrift is heel goed en scherp geprint.
Ik heb in totaal bijna dubbel zoveel proefschriften ontvangen als aangevraagd (vanwege drukfouten, dat wel).
Klachten worden serieus genomen.
Afwerking van het proefschrift kan vele malen beter, met name de omslag: lamineren en netjes bijsnijden. Bij mijn proefschrift zaten in het laminaat aan de buitenkant luchtbellen die het geheel ontsierden. Ook zaten er lijmvlekken aan de buitenkant en waren hier en daar de covers gedeukt. Ook twee nieuwe zendingen proefschriften die ik hierop heb aangevraagd, waren nog steeds niet zo goed afgewerkt/gedrukt als het zou moeten zijn. Al met al was geen enkel proefschrift dat ik ontvangen heb van de kwaliteit die ik zou willen hebben.
Beter contact houden met de klant, ook na het ontvangen van de order, en duidelijkheid scheppen wat de klant kan verwachten. Dit geldt ook voor de contactpersoon voor de klant, wat verwarrend was.
Goed bijhouden wat elke klant wil en het product realiseren op basis van zijn wensen.
Afspraken nakomen.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Snelle, laagdrempelige communicatie, fijne en duidelijke planning!
Eén klein puntje: ik moest zelf om zowel de offerte als de factuur vragen.

Gepubliceerd op: 14/12/2018