Bedrijfsgegevens

Website: http://www.probrace.nl
Adres: Ambachtstraat 3 2861 EW
Plaats: Bergambacht
Telefoon: 085-4011911

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf welke ontstaan is door vragen en tekortkomingen waar wij als young professionals tegenaan liepen in ons werkveld ‘de zorg’. Het voordeliger en toegankelijker maken van de zorg is een actueel onderwerp, daarom is onze visie ook het zo spoedig en voordelig mogelijk leveren van adequate voorzieningen en oplossingen voor lichamelijk problemen welke orthopedisch van aard zijn.

U kunt hierbij denken aan:
(sport) braces maatwerk of confectie
Orthopedische inlays (productie in eigen beheer)
Orthopedische korsetten (productie in eigen beheer)

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Probrace
totaal score
8.6
Personeel
8.6
Snelheid/Levertijd
9
Nazorg & Garantie
8.4
Kwaliteit
8.5
Betrouwbaarheid
8.8
Kennis & Vakmanschap
8.8
Communicatie
8.7
Afspraken nakomen
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
226 beoordelingen (12 maanden)
653 beoordelingen (totaal)
11850 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
58% (132)
38% (85)
3% (6)
0% (1)
2% (4)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Na telefonische info op aanraden van personeel de brace gekocht paste prima bij mijn dochter
Verbeterpunten
geen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Klant
Den Haag

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Gezin 35-55 jr

Aankoop
rug brace voor houding verbetering
9
Pluspunten
Uitstekende service, ik had zelf een enkelbrace voor de verkeerde enkel besteld. Maar daar werd niet moeilijk over gedaan en ik kon kosteloos de brace omwisselen. Super!
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Nazorg & Garantie
K. Bos
Hilversum

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Single, <35 jr

Aankoop
Zamst Filmista Enkelbrace.
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er stond voor een bepaalde tijd geleverd de volgende dag geleverd, dit is niet gebeurd
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Probrace
Beste Deukie,

Bedankt voor je review! Wij horen de laatste tijd inderdaad vaker dat bepaalde PostNL zendingen vertraagd zijn. Wij hebben hier al diverse meldingen over gemaakt en zoeken hard naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

Met hartelijke groet,

Team ProBrace
Deukie
Rotterdam

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Stel 35-55 jr

Aankoop
Vingerbrace
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Gerard
Zaamslag

Gepubliceerd op: 17/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
rugbrace
2
Pluspunten
Nx eigenlijk !!!!
Verbeterpunten
Afspraken nakomen ... voor 17.00 uur besteld morgen in huis !!!!
What the fuck ..... drie dagen later wordt die geleverd !!!!
Kom op zeg .....
Verander dan je reclame !!!
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Antwoord Probrace
Beste Rob,

Wij hebben u per mail en telefonisch toegelicht dat het probleem helaas bij PostNL lag. Het pakket is op dezelfde dag naar u verzonden, maar is door omduidelijke redenen vertraagd in het PostNL distributieproces.

U bent altijd vrij om uw bestelling bij ons af te halen als u het direct nodig heeft. Zodra wij het verzenden blijven wij afhankelijk van PostNL en zijn wij machteloos. Wij hebben in ieder geval voor u een klacht ingediend bij PostNL.

Met vriendelijke groet,

Team ProBrace
R vd Heuvel
Brunssum

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Vaker klant geweest
Stel 35-55 jr

Aankoop
Knie brace
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
een duimbrace huidskleur
8
Pluspunten
Had brace besteld die niet geschikt was voor mij,aardige mevrouw aan telefoon zou op de site andere zetten die wel geschikt was voor me.Afspraak snel nagekomen en die besteld en ben er blij mee,goeie service
Verbeterpunten
Zie hiernaast
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Snelheid/Levertijd
Klant
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
Stel 35-55 jr

Aankoop
Brace
3
Pluspunten
Als het product van goedebkwaliteitis lijkt het me een goed product.
Verbeterpunten
In eerste instantie blij mee, maar na 2 dagen lag het al uit elkaar.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Antwoord Probrace
Beste Daniel,

Bedankt voor je review! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ons team doet altijd zijn best om kwalitatief goede producten te selecteren. Graag wil ik u vragen even contact op te nemen met onze klantenservice voor een passende oplossing en de mogelijkheid om het defecte artikel terug te ontvangen voor nader onderzoek.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet!

Team ProBrace
Klant

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
Gezin <35 jr
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De verpakking voor het bestelde, was vele malen te groot. Dit had in een bubbeltjes envelop verstuurd kunnen worden.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Snelheid/Levertijd
Klant
Breda

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Antwoord Probrace
Beste Walt,

Vervelend om te lezen dat dit product niet bevalt. Dit is voor ons een nieuw product en wij waren van mening dat het een kwalitatief goed product was. Wellicht gaat het om een productiefout, daarom zijn wij erg geinteresseerd in het kapotte product.

Ik heb u zojuist een creditnota verstuurd en u ontvangt het aankoopbedrag p.o op uw rekening retour. Voor een volgende keer wil ik u vragen in het geval van defecten contact op te nemen met onze klantenservice, iedereen heeft uiteraard recht op garantie of een correcte oplossing bij dergelijke defecten.

Met vriendelijke groet,

Team ProBrace
Albers
Brunssum

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee
Particulier
Eerste keer klant
55 jr of ouder

Aankoop
product na eerste gebruik al gescheurd, waardeloos, weggegooid geld, zal het product ook niet aanbevelen bij wandelklub waarvan ondergetekende voorzitter is, jammer.
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer