Bedrijfsgegevens

Website: www.primera.nl
Adres: Koeweistraat 14 4181 CD
Plaats: Waardenburg
Telefoon: 0418-651007

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Primera
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
958 beoordelingen (12 maanden)
6387 beoordelingen (totaal)
65232 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
73% (700)
24% (234)
1% (8)
0% (4)
1% (12)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Ik zou het niet weten.
Verbeterpunten
Klantvriendelijker worden.
Meer geduld opbrengen.
Bijdehante opmerkingen achterwege laten.
Beter naar de klanten luisteren.
Niet meer roken naast de ingang.
Stoppen met het wegjagen van de klanten.
Klant
Weesp

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Volgens de website voor opladen OV-kaart zou ik hier contant kunnen betalen om de OV-kaart op te laden. In de winkel werd dit echter ontkent...
john
helmond

Gepubliceerd op: 05/04/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Zeer behulpzaam te woord gestaan bij mijn zoektocht naar een pakketje
Verbeterpunten
 
vluchtelingenwerk Oegstgeest
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 03/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
winkel met mooie uitstraling vriendelijk personeel
ruime keuze aan diverse artikelen
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 28/03/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Ik weet ze niet.
Verbeterpunten
Klantvriendelijker worden en onbeschoft gedrag achterwege laten. Op deze manier bijdehand doen, jaagt klanten de winkel uit.
Nico
LELYSTAD

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Na mail te hebben verzonden naar klantenservice inz een opmerking over een filiaal slechts 2x contact geweest. Wacht nog op vervolg traject (een regiomanager welk contact zou opnemen)
Verbeterpunten
Klanten benadering sterk verbeteren want zoals mijn ervaringen met zowel franchisenemer en hoofdkantoor is er nog een hele lange weg te gaan
Klant

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Zeer vriendelijke bediening, mijn honden altijd welkom en krijgen koekjes.
Verbeterpunten
 
Henk
HUIZEN

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ruim assortiment aan originele Hallmark kaarten, kantoorartikelen, tijdschriften en cadeautjes.
Verbeterpunten
Personeel is vaak druk met zichzelf of collega's bezig. Ondanks dat ze een ING en PostNL punt vertegenwoordigen schuiven ze alle verantwoording af op "hun" en nemen zelf geen moeite om problemen op te lossen.
Regelmatig een lange wachtrij bij de kassa terwijl er collega's in de winkel bezig zijn en de andere kassa onbemand.
Klant
Rhoon

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb een cadeaukaart gekregen van € 10 van Primera maar om deze te verzilveren moet ik € 1,95 betalen. BELACHELIJK
M.M.
Goes

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer