Website: www.premiumbikes.nl
Adres: Slinge 139-141 3085ER
Plaats: Rotterdam

Premiumbikes

Pluspunten
- Very competitive prices
- fast and really friendly customer service
- a small cable clip was missing and they posted the missing part within an hour or so of me emailing them. I got it next morning. Fast!
None .. perfect!
Bren

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Ordered a Popal bicycle and unfortunately came defective. After some back & forth with the supplier, Karo from PremiumBikes stepped in and went above and beyond to fix the issue and make sure we received our bicycle in perfect conditions.

Thank you Karo for following up & showing great customer service. Because of you I regained trust as a customer.
Direct communication with customer & follow ups.
Beste Alejandro,

Het liep allemaal even stroef maar ben blij dat we het samen weer soepel hebben gemaakt.

Fijn dat u tevreden bent met hoe we het hebben opgelost.

Ik wens uw vrouw en u natuurlijk ook heel veel fiets plezier samen.

Alejandro
Bussum

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
Hit and miss service... first time had a pleasant experience. Second purchase, a nightmare of customer service and after almost a month of back and forth with Mel Evers, I decided to get my money back and never purchase from them again.
They do not really care for the customer, AT ALL!

Bussum
01/05/2019

Pluspunten
Goede en snelle communicatie
Brede product keuze
Heel vriendelijke service
Afstellen van de fiets: in de prijs opnemen
Beste Dany,

Wat een mooi cijfer. Fijn dat u tevreden bent met de manier op hoe wij u geholpen hebben.

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Uw feedback nemen wij zeker mee.

Dany De Potter
Galmaarden

Gepubliceerd op: 02/05/2019

Pluspunten
De accu die ik wilde was niet meer op voorraad, dus kreeg ik een sterkere accu voor hetzelfde geld! Super opgelost door Premiumbikes!

Beste Minou,

Super dat u tevreden bent met de oplossing. En bedankt voor het plaatsen van deze review.

Wij wensen u heel veel fiets plezier.

Minou
Venlo

Gepubliceerd op: 26/04/2019

Pluspunten
Heel fijn telefonisch geholpen bij het inwinnen van informatie voor de koop. Ook daarna heel vriendelijk geholpen met vragen. Afspraken over levering zijn nagekomen en fiets is naar wens. Zeer blij met de service. Bjorn Wetsels

Beste Bjorn,

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent met onze service.

Heel veel fiets plezier toegewenst.

Bjorn
Elsloo

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk, snelle levering. Super service.
Ga zo door!
Beste,

Fijn dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. Wij stellen dit zeer op prijs.

Gepubliceerd op: 24/04/2019

Pluspunten
Alles klopt bij dit bedrijf. De prijs is scherp. Goede kwaliteit fietsen, levering gaat op afspraak en in overleg. Nazorg en service is op top niveau! Een voorbeeld voor heel veel andere winkels!
Hou dit zo vol! Beter kan denk ik niet.
Beste Angelique,

Wat een super goede review. Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit prachtige cijfer achter te laten.
Dit motiveert ons zeer.

Veel fiets plezier toegewenst.

Angelique

Gepubliceerd op: 24/04/2019

Pluspunten
Vandaag, 1e paasdag, geweeat om de band van de rolstoel van mijn zoontje te laten repareren. Gelukkig was de zaak open en was het probleem binnen 5 minıten verholpen. Voor ons heel vervelend dat de leverancier ivm de feedtdagen niet bereikbaar is om reparaties uit te laten voeren. Maar zo kon het dus ook, super snelle service, vriendelijke mensen en een mooie zaak. Ik hoefde niets af te rekenen, van ons, het is goed zo, zeiden ze. Sommige dingen zijn niet in materiele waarde uit te drukken. Dit is ook zo iets, een kleine handeling maar voor ons zo waardevol. Badankt mensen!!
Beste Müberra,

Echt een heel leuk bericht om terug te lezen. Wat super fijn dat mijn collega's u zo hebben opgevangen en het probleem hebben opgelost voor u.

Ik ga dit mooie cijfer en bericht aan hun door geven.

Wie weet tot een volgende keer.

Müberra

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Vriendelijk personeel, redelijke prijzen en snelle en correctie afhandeling bij problemen.

Beste Cor,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn dat u zo tevreden bent en dat we alles hebben kunnen oplossen.

Ik wens u heel veel fiets plezier.

Cor van londen

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
dit bedrijf heeft een duidelijke internet pagina met volop keus.
de mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en geduldig
elk bedrijf heeft ruimte voor verbetering al kan ik bij premiumbikes niet zo snel iets verzinnen.
Beste Liciano,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat u vriendelijk bent geholpen.

luciano
dordrecht