Bedrijfsgegevens

Website: www.premiumbikes.nl
Adres: Slinge 139-141 3085ER
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 0180628930

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Premiumbikes
totaal score
7.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
33 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
188 beoordelingen (12 maanden)
215 beoordelingen (totaal)
6346 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (90)
27% (51)
8% (15)
6% (11)
9% (17)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Onze 3e fiets bij Premiumbikes voor onze jongste dochter. We worden altijd goed geholpen! Ga zo door heren!!!
Verbeterpunten
Dit is echt een top bedrijf met hard werkende mannen die er alles aan doen om de klanten blij te maken.
Antwoord Premiumbikes
Beste Patrick,

Heel leuk dat u de moeite neemt om dit geweldige bericht achter te laten.
Bedankt voor de super leuke reactie. Hier worden we vrolijk van.
Tot de volgende keer.

Met vriendelijk groet
Karo
Patrick van Vliet
Rotterdam

Gepubliceerd op: 12/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Premiumbikes, de naam zegt het al en zij doen echt eer aan hun naam. Premium service, advies en kwaliteit! Zij weten mensen echt blij te maken! Chapeau!
Verbeterpunten
 
Antwoord Premiumbikes
Beste Dino,

Wat een super leuk bericht. Erg fijn om u als klant erbij te hebben. Tot de volgende bestelling. En heel veel fiets plezier voor u zoons toegewenst.

Met vriendelijk groet
Karo

Dino
Hilversum

Gepubliceerd op: 03/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
- Snelle communicatie. Vragen via mail werden snel en netjes afgehandeld.
- Fiets was netjes afgemonteerd. Alleen het stuur goed zetten. Even de inbusschroeven checken (2 zaten was losser). Ventielschroefje bij voorband aandraaien en klaar (Cortina fiets). Ik weet niet of dit door de Cortina fabriek is gedaan of door Premiumbikes.
- Voordelige prijzen.
Verbeterpunten
Betere afstemming met levering i.c.m. Besseling (koerier).
Procedure volgens mail is: Vanaf 09:30 kan je met Besseling bellen voor een exactere tijd van levering op die dag. Besseling stond echter al om 08:45 voor de deur. Geen probleem verder omdat ik thuis was, maar ik had verwacht dat de levertijd in ieder geval na 09:30 zou zijn. Aangezien bij een 2e levering de verzendkosten voor koper zijn is dit een verbeterpunt.
Antwoord Premiumbikes
Beste Ralph,

Super dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. En fijn dat alles zo goed is verlopen. Dat horen wij graag. En een heel mooi cijfer heeft u ons geven.

Het stuur zit inderdaad los dit is om de fiets goed te kunnen vervoeren en zo kunnen de fietsen elkaar geen schade geven.

Uw feedback over de levering heb ik aangepast in onze mail. Bedankt hiervoor.

Tot de volgende bestelling.

Met vriendelijke groet
Karo
Ralph
Veenendaal

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Wanneer wordt geadverteerd met een gratis slot en deze gratis wordt aangeboden wanneer deze in de winkelmand wordt geplaatst en gratisvop de factuur staat lever deze dan ook en verzin achteraf geen extra voorwaarden om het slot niet le hoeven leveren. Wat een oplichters!

Als de fiets geen cadeau was geweest was alles retour gegaan,

Reactie op reactie bedrijf:
Het bedrijf geeft aan dat ze het jammer vinden dat ik de advertentie niet begreep. De advertentie waar zij het over hebben heb ik niet gezien op de dag dat ik bestelde en werd zeker niet getoond dat het product in de winkelwagen werd geplaatst. Dan had het product ├╝berhaupt niet voor 0,- in de winkelwagen geplaatst moeten kunnen worden. Blijkbaar een fout in de website die ze zelf niet toegeven, kinderachtig hoor. Geen enkele compensatie terwijl ik de fiets elders goedkoper had kunnen bestellen, erg slecht en klantonvriendelijkheid.
Antwoord Premiumbikes
Beste Jacqueline,

Wat vervelend dat de advertentie niet duidelijk genoeg was voor u. Er stond namelijk echt aangegeven dat dit ging om fietsen vanaf 28 inch.
Ik zie in mijn systeem dat meerderen collega het hebben toegelicht hoe de actie in elkaar zat. Jammer dat deze informatie niet voldeed voor u.
Wij zullen bij een volgende actie uw feedback meenemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet
Karo
Jac

Gepubliceerd op: 07/09/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Wanneer wordt geadverteerd met een gratis slot en deze gratis wordt aangeboden wanneer deze in de winkelmand wordt geplaatst en gratisvop de factuur staat lever deze dan ook en verzin achteraf geen extra voorwaarden om het slot niet le hoeven leveren. Wat een oplichters!

Als de fiets geen cadeau was geweest was alles retour gegaan,

24/08/2018

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Top service en duidelijke uitleg
Verbeterpunten
Geen
Antwoord Premiumbikes
Beste,

Heel erg bedankt voor u reactie en het mooie cijfer.

Met vriendelijk groet
Karo
Richter
Rotterdam

Gepubliceerd op: 11/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Top producten Goedkoop en goede kwaliteit. Service is ook super goed. Bij vragen wordt meteen goed gecomminiceerd en geinformeerd.ik ben er echt blij mee.ZEKER AAN TE RADEN.
Verbeterpunten
Ga door.Veel plezier en succes.
Antwoord Premiumbikes
Beste Hans,

Dit horen wij natuurlijk heel erg graag. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Tot de volgende aankoop.

Met vriendelijk groet
Karo
Hans Steenberg
Rotterdam

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Onze tweede fiets gekocht vorige week en zoals de vorige keer weer netjes op tijd en helemaal afgemonteerd ontvangen. Ik ben zeer tevreden.
Verbeterpunten
Top fietsenwinkel ga zo door.
Antwoord Premiumbikes
Beste Renate,

Wat fijn dat u zo'n vertrouwen heeft in Premiumbikes en bedankt dat u een tweede bestelling heeft geplaatst bij ons. Geeft u ons bij de derde bestelling een telefoontje dan zorg ik dat u een leuke kortingscode van mij krijgt.

Met vriendelijk groet
Karo
Renate
Amsterdam

Gepubliceerd op: 28/06/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering van de fiets en het tijdstip wordt zeer matig gecommuniceerd. De kwaliteit van de fiets is slecht. De communicatie mbt retour zending is ronduit onvoldoende. De aftersales is zeer onduidelijk en komt zijn vastgelegde en in de voorwaarden beschreven "duidelijkheid" niet waar. Betaling gaat snel, terugbetaling gaan zeer slecht. Ik wacht ondanks gedane belofte te lang op restitutie. Heb het geld nog steeds niet terug ontvangen.Geen aanrader.
Antwoord Premiumbikes
Beste Huub,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. De leverancier Zonix werkt samen met DHL die een trac&trace heeft vervelend dat u het niet voldoende vond. Wij hebben elkaar aan de telefoon gesproken en u vertelde mij niet tevreden te zijn over de fiets. U heeft de fiets keurig terug getuurd naar ons. Op het moment dat wij de fietsen hebben ontvangen is het geld terug overgeboekt naar u. Wij hebben u een mail gestuurd met meer informatie.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag via de mail.

Met vriendelijk groet
Karo
Huub
HARDENBERG

Gepubliceerd op: 22/06/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Lang wachten op antwoord kapotte fiets ontvangen
Antwoord Premiumbikes
Beste Kaylee,


Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Wij streven er altijd naar om onze klachten zo netjes mogelijk op te lossen. Juist omdat we dit zo netjes willen doen en alles graag uitzoeken kan dit wel eens iets langer duren dan u prettig vind.
Ik zie in onze mail niks van u klacht terug. Heeft u misschien via een andere mail ons benaderd?
Graag hoor ik van u zodat we dit samen kunnen oplossen.

Met vriendelijk groet
Karo
Klant

Gepubliceerd op: 18/06/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Goede prijs
Verbeterpunten
Betere communicatie
Snellere afhandeling
Antwoord Premiumbikes
Beste,

Bedankt voor u feedback. Graag hoor ik via de mail welke communicatie u beter had gezien. En uiteraard ook die van de snelle afhandeling. Dan kunnen wij deze verbeteren. Ik wacht u mail af.

Met vriendelijk groet
Karo
Klant

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer