Website: www.premiumbikes.nl
Adres: Slinge 139-141 3085ER
Plaats: Rotterdam

Premiumbikes
7.9

Pluspunten
Zeer voordelige fiets tov elders aangeboden door Premiumbikes. In de winkel bekeken en proefgereden. Goed en vriendelijk geholpen door Djudja en Yusuf, terwijl de monteur de gekochte fiets afmonteerde en afstelde. Vervolgens werd ik meegeholpen om de fiets in de auto te krijgen. Alle lof.

Helmut
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Na een verkeerde bestelling via de webshop ben ik super geholpen door de medewerkers. Niet alleen werd er begripvol en oplossingsgericht gereageerd door de telefoniste maar ook in de winkel zelf erg goed geholpen. Super!

Wilbert van Arendonk
Leusden

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Snelle service, mijn fiets is erg snel geleverd. prijs was heel goed
Beste Lucas,

Zo zien wij het erg graag. Bedankt voor het plaatsen van de review.

Heel veel fiets plezier toegewenst en tot de volgende keer.

Lucas Brinkman

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
* Klantgericht werken en denken
* Goede prijs.
* Snelheid van handelen.
* Goede kwaliteit materiaal en personeel.
* Openingstijden perfect.
* Geeft goede adviezen en suggesties.
Geen, naar mijn inzien
Beste,

Dit zijn allemaal super mooie pluspunten. Echt leuk om terug te lezen dat alles is verlopen zoals we het graag zien. Dit geeft ons extra motivatie. Bedankt voor het plaatsen van de review.

Ik wens u heel veel fiets plezier.

Biswanand

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Ik werd vriendelijk geholpen door deze lieverds.
Nee alles is goed.
Beste Yolanda,

Hier doen wij het voor, heel fijn dat u tevreden bent. Een schouder klopje motiveert ons om dit door te zetten.
Ik wens U heel veel fiets plezier.

Yolanda

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snel en goede levering met totaal gemonteerde fiets! Aardige personeel aan telefoon, goed advies en daarna met beleid en zorg afgeleverd! Er kan gefiets worden!
Beste Anouk,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. En super om terug te lezen dat alles naar wens is verlopen. Ik neem u positieve reactie mee.
Tot de volgende bestelling.

Anouk

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Ik heb een BSP Viking 3V bij Premiumbikes gekocht. Ik zocht een transportfiets en deze was zeer voordelig. Bezorgtijd was zoals opgegeven, alleen bij het fietsen bleek de saddle clamp niet goed vast te zitten waardoor het zadel horizontaal kon bewegen. Het bleek zelfs dat de ribbels compleet weg waren gesleten terwijl ik hooguit 5 kilometer gefietst had. Mail gestuurd met een foto van de saddle clamp en ze sturen gewoon een nieuwe. Dat vind ik een goede service.
Bij fietsen die afgemonteerd geleverd worden nogmaals controleren of alles goed vast zit.
Beste Ber,

Wat super om terug te lezen dat u zo tevreden bent. En fijn dat de fiets snel geleverd is bij u.

Ik zal de feedback meenemen.

Wij wensen u heel veel fiets plezier.

Ber
Den Helder

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Ben heel goed behandeld ben 5 keer in de zaak geweest en ook bij de aankoop was ik heel goed geholpen door Djudja en Robbert en de monteurs zijn ook heel behulpzaam ondanks de drukte klant vriendelijk en goed uitleg niks was te veel bedankt Premiumbiked en gelukkig nieuwe jaar 2019 en zeker tot de volgende aankoop en uiteraard ook de onderhoud.
vriendelijke groet,

Saipem.

Beste Saipem,

Wat een leuk bericht, word er helemaal vrolijk van. Super om terug te lezen dat u zo goed bent geholpen. Ik zal dit door geven aan mijn collega's. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen.

Ik wens u heel veel fiets plezier en we zien u heel graag terug bij ons.

Saipem

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Zeer goed geholpen in de winkel. Namen de tijd om al mijn vragen te beantwoorden.

Beste,

Bedankt voor dit mooie cijfer, helemaal super. En fijn om terug te lezen dat u goed bent geholpen door mijn collega's. Ik ga dit zeker aan ze doorgeven.

Veel fiets plezier toegewenst.

Rotterdam-Pernis

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Ben heel blij met mijn Batavus Razer voor een prijs die € 470 lager is dan bij de locale dealer.
Ben telefonisch zeer correct en vriendelijk te woord gestaan.
Bij aflevering nog een korte instructie over de fiets gekregen.
- meer accessoires verkopen zoals fietstassen
Beste Anna,

Wat een super leuk bericht. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te plaatsen. En fijn dat u tevreden bent over ons.

Ik zal het stukjes feedback meenemen over de fietstassen.

Heel veel fiets plezier toegewenst.

Anna
Oosterbeek