Website: www.premiumbikes.nl
Adres: Slinge 139-141 3085ER
Plaats: Rotterdam

Premiumbikes
7.7

Pluspunten
Onze 3e fiets bij Premiumbikes voor onze jongste dochter. We worden altijd goed geholpen! Ga zo door heren!!!
Dit is echt een top bedrijf met hard werkende mannen die er alles aan doen om de klanten blij te maken.
Beste Patrick,

Heel leuk dat u de moeite neemt om dit geweldige bericht achter te laten.
Bedankt voor de super leuke reactie. Hier worden we vrolijk van.
Tot de volgende keer.

Patrick van Vliet

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Premiumbikes, de naam zegt het al en zij doen echt eer aan hun naam. Premium service, advies en kwaliteit! Zij weten mensen echt blij te maken! Chapeau!

Beste Dino,

Wat een super leuk bericht. Erg fijn om u als klant erbij te hebben. Tot de volgende bestelling. En heel veel fiets plezier voor u zoons toegewenst.

Dino
Hilversum

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
- Snelle communicatie. Vragen via mail werden snel en netjes afgehandeld.
- Fiets was netjes afgemonteerd. Alleen het stuur goed zetten. Even de inbusschroeven checken (2 zaten was losser). Ventielschroefje bij voorband aandraaien en klaar (Cortina fiets). Ik weet niet of dit door de Cortina fabriek is gedaan of door Premiumbikes.
- Voordelige prijzen.
Betere afstemming met levering i.c.m. Besseling (koerier).
Procedure volgens mail is: Vanaf 09:30 kan je met Besseling bellen voor een exactere tijd van levering op die dag. Besseling stond echter al om 08:45 voor de deur. Geen probleem verder omdat ik thuis was, maar ik had verwacht dat de levertijd in ieder geval na 09:30 zou zijn. Aangezien bij een 2e levering de verzendkosten voor koper zijn is dit een verbeterpunt.
Beste Ralph,

Super dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. En fijn dat alles zo goed is verlopen. Dat horen wij graag. En een heel mooi cijfer heeft u ons geven.

Het stuur zit inderdaad los dit is om de fiets goed te kunnen vervoeren en zo kunnen de fietsen elkaar geen schade geven.

Uw feedback over de levering heb ik aangepast in onze mail. Bedankt hiervoor.

Tot de volgende bestelling.

Met vriendelijke groet
Ralph
Veenendaal

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
Wanneer wordt geadverteerd met een gratis slot en deze gratis wordt aangeboden wanneer deze in de winkelmand wordt geplaatst en gratisvop de factuur staat lever deze dan ook en verzin achteraf geen extra voorwaarden om het slot niet le hoeven leveren. Wat een oplichters!

Als de fiets geen cadeau was geweest was alles retour gegaan,

Reactie op reactie bedrijf:
Het bedrijf geeft aan dat ze het jammer vinden dat ik de advertentie niet begreep. De advertentie waar zij het over hebben heb ik niet gezien op de dag dat ik bestelde en werd zeker niet getoond dat het product in de winkelwagen werd geplaatst. Dan had het product ├╝berhaupt niet voor 0,- in de winkelwagen geplaatst moeten kunnen worden. Blijkbaar een fout in de website die ze zelf niet toegeven, kinderachtig hoor. Geen enkele compensatie terwijl ik de fiets elders goedkoper had kunnen bestellen, erg slecht en klantonvriendelijkheid.
Beste Jacqueline,

Wat vervelend dat de advertentie niet duidelijk genoeg was voor u. Er stond namelijk echt aangegeven dat dit ging om fietsen vanaf 28 inch.
Ik zie in mijn systeem dat meerderen collega het hebben toegelicht hoe de actie in elkaar zat. Jammer dat deze informatie niet voldeed voor u.
Wij zullen bij een volgende actie uw feedback meenemen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Jac

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Als de fiets geen cadeau was geweest was alles retour gegaan,

24/08/2018

Pluspunten
Top service en duidelijke uitleg
Beste,

Heel erg bedankt voor u reactie en het mooie cijfer.

Richter

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Top producten Goedkoop en goede kwaliteit. Service is ook super goed. Bij vragen wordt meteen goed gecomminiceerd en geinformeerd.ik ben er echt blij mee.ZEKER AAN TE RADEN.
Ga door.Veel plezier en succes.
Beste Hans,

Dit horen wij natuurlijk heel erg graag. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Tot de volgende aankoop.

Hans Steenberg

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten
Onze tweede fiets gekocht vorige week en zoals de vorige keer weer netjes op tijd en helemaal afgemonteerd ontvangen. Ik ben zeer tevreden.
Top fietsenwinkel ga zo door.
Beste Renate,

Wat fijn dat u zo'n vertrouwen heeft in Premiumbikes en bedankt dat u een tweede bestelling heeft geplaatst bij ons. Geeft u ons bij de derde bestelling een telefoontje dan zorg ik dat u een leuke kortingscode van mij krijgt.

Renate

Gepubliceerd op: 28/06/2018

Pluspunten

Levering van de fiets en het tijdstip wordt zeer matig gecommuniceerd. De kwaliteit van de fiets is slecht. De communicatie mbt retour zending is ronduit onvoldoende. De aftersales is zeer onduidelijk en komt zijn vastgelegde en in de voorwaarden beschreven "duidelijkheid" niet waar. Betaling gaat snel, terugbetaling gaan zeer slecht. Ik wacht ondanks gedane belofte te lang op restitutie. Heb het geld nog steeds niet terug ontvangen.Geen aanrader.
Beste Huub,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. De leverancier Zonix werkt samen met DHL die een trac&trace heeft vervelend dat u het niet voldoende vond. Wij hebben elkaar aan de telefoon gesproken en u vertelde mij niet tevreden te zijn over de fiets. U heeft de fiets keurig terug getuurd naar ons. Op het moment dat wij de fietsen hebben ontvangen is het geld terug overgeboekt naar u. Wij hebben u een mail gestuurd met meer informatie.

Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag via de mail.

Huub
HARDENBERG

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten

Lang wachten op antwoord kapotte fiets ontvangen
Beste Kaylee,

Wat vervelend dat u langer heeft moeten wachten. Wij streven er altijd naar om onze klachten zo netjes mogelijk op te lossen. Juist omdat we dit zo netjes willen doen en alles graag uitzoeken kan dit wel eens iets langer duren dan u prettig vind.
Ik zie in onze mail niks van u klacht terug. Heeft u misschien via een andere mail ons benaderd?
Graag hoor ik van u zodat we dit samen kunnen oplossen.

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Goede prijs
Betere communicatie
Snellere afhandeling
Beste,

Bedankt voor u feedback. Graag hoor ik via de mail welke communicatie u beter had gezien. En uiteraard ook die van de snelle afhandeling. Dan kunnen wij deze verbeteren. Ik wacht u mail af.

Gepubliceerd op: 17/06/2018