Website: www.premiumbikes.nl
Adres: Slinge 139-141 3085ER
Plaats: Rotterdam

Premiumbikes

Pluspunten
Flawless service from the moment I selected my bike on the website until the moment I received my bicycle assembled on my doorsteps. Fast, great prices and super awesome customer service.

I am on my way to purchase my second bike from premium bikes.
My bike came 85% assembled, wouldve been nice if the tools I needed to finish the assembly wouldve come in the package, similar to what they do in IKEA. Other than that I believe Premium Bikes is the best bicycle company in NL.
Best Alejandro,

How nice to read this review. Thank you for being so satisfied and taking the time to write this great message.

I wish you a lot of cycling pleasure.

Sincerely,
Alejandro
Bussum

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Beste,

Bedankt voor uw review en mooie cijfer.

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Heel snel en netjes was de fiets verzonden. Helaas was het zadel beschadigd. Maar dit hebben ze super netjes opgelost door een nieuwe te sturen.

Beste Wendy,

Een beschadigd zadel is niet zo leuk en dan toch een tien krijgen. Goed om te zien dat het snel en netjes is opgelost.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen.

Ik wens u heel veel fiets plezier.

Wendy
Veldhoven

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Vriendelijk contact
Goede prijs
Ik had een verkeerd e-mailadres (ziggo met 3*g) ingevuld en moest zelf bellen om te vragen waar mijn bevestiging bleef. Had ook uit eigen initiatief kunnen bellen.
Beste Wesley,

Leuk dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. En fijn dat u tevreden bent.

Ik zal uw feedback meenemen.

Veel fiets plezier toegewenst.

Wesley

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
De fiets werd snel geleverd
Ik heb al eerder dit bedrijf beoordeeld, na deze slechte referentie heeft het bedrijf mij snel bericht.

Hun zeggen dat ze mijn klacht gelijk in behandeling hebben genomen en ook nog er op gereageerd heeft. Ik vind het raar dat ik het zelf niet binnen heb gekregen in mijn mail, zelfs niet na het zoeken in mijn spam. Na contact wilde ze graag foto's van mijn fiets die ik daar gekocht had. In verband met mijn werk kon ik niet heel snel de foto's nemen. Uiteindelijk heb ik ze verstuurd, en dan krijg ik als reactie dat het bedrijd er niks meer mee kan omdat je binnen 2 weken mankementen moet melden.

- 12oktober heb ik de fiets besteld
- 19 oktober heb ik een klacht geschreven
- 19 november eindelijk reactie op mijn klacht

Dus ik heb het wel binnen 2 weken gemeld, maar omdat hun laat zijn met reageren (de email is iig bij mij niet binnen gekomen) kunnen ze er hoe dan ook niks meedoen.

Heb op deze email gereageerd, maar zoals ik al verwachte geen reactie meer terug gekregen.

Dit bedrijf raad ik aan niemand aan, vooral als je klachten heb. Ze behandelen ze gewoon niet
Beste Ester,

Wij hebben u op meerderen manieren onze services aangeboden. Helaas krijgen we daar erg laat antwoord op wat de reden is van een nog niet opgeloste klacht. Dit vinden wij erg jammer aangezien onze werkwijze gericht is op oplossen van de klachten die binnen komen.

U kunt altijd contact met ons opnemen zodat we dit samen kunnen oplossen.

Ik hoor graag van u.

Ester

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
- Overzichtelijke site.
- Goede klantenservice( vooral medewerker Mel heeft een goede klantengevoel. Zij geeft het gevoel dat je serieus wordt genomen en dat bij haar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat)
- Bestelproces duidelijk en simpel.
- levering netjes en snel.
- Contactmogelijkheden moeten beter. Bellen gaat omslachtig en niet professioneel( Belmenu en wachttijden).
- Status van je bestelling wordt nu niet goed bijgehouden. Graag daar opletten en de klant op de hoogte houden van zijn haar bestelling.
Beste,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review achter te laten.
Fijn dat u netjes bent geholpen door mijn collega. Ik zal die zeker aan haar door geven.

Uw feedback neem ik ook mee en daar gaan we direct mee aan de slag.

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
goede service
gemaakte afspraken worden prima nagekomen
correcte communicatie met klant
heel goede prijs/kwaliteit verhouding
snelle en correcte gratis levering
slechts 1 zichtlocatie die wat lastig bereikbaar is.
Beste,

Super dat u deze review heeft achter gelaten. Heel erg bedankt hiervoor.

Heel veel fiets plezier toewenst.

Almotec
OOSTRUM LB

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Heel gast vriendelijk, alle medewerkers liepen met een SMILE! de heren vertelden duidelijk wat ze zouden doen met mijn fiets. Ik kreeg ook wat te drinken aangeboden van een lieve mevrouw. Altijd lekker met dit koude weer! Binnen een uur kon ik weer super blij op stap gaan met mijn fiets!!
Graag meer reclame maken!!! Ik vond deze fietsen winkel dankzij mijn zusje!! Had nog nooit van ze gehoord. Iedereen zou moeten horen over deze fietsenwinkel!!! EEN ECHT AANRADER!!!
Beste Firdevs,

Dit is echt fantastische om terug te lezen. Erg fijn dat u zo tevreden bent.

De reclame heeft u net voor ons gemaakt met deze geweldige review. Bedankt!

Tot de volgende keer.

Firdevs Karabudak

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Beste Arwin,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review achter te laten.

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Beste,

Bedankt voor dit mooie cijfer.

Veel fiets plezier toegewenst.

Gepubliceerd op: 05/02/2019