Website: https://www.PrachtigKado.nl
Adres: Vissenstraat 28 7324 AL
Plaats: Apeldoorn

PrachtigKado.nl is één van de grootste online kadowinkels. PrachtigKado.nl is een drukkerij voor persoonlijke artikelen. Zo kan men bij Prachtigkado.nl o.a. mokken, keukenschorten, muismatten en vele andere producten laten bedrukken.

PrachtigKado.nl is bijzonder door haar goede klantenservice en snelle levertijd. Hierdoor kiezen veel klanten voor PrachtigKado.nl!

Wij kijken ernaar uit om iets voor u te mogen betekenen!

Het team van PrachtigKado.nl.

PrachtigKado
20454 keer bekeken

Pluspunten

Klantenservice was niet bereikbaar voor meerdere dagen. Belofte was levering volgende dag: ik wacht nu meer dan een week. En dan neemt niemand de telefoon op, chat wordt niet beantwoord en email pas na 3 werkdagen. Super slechte service! Zou hier nooit meer bestellen. Hoe kan je klantenservice 3 dagen niet de telefoon opnemen? Sochtends, smiddags geprobeerd.
X
X

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten

Ik heb nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Daarvoor wilde ik contact opnemen met het bedrijf, maar ze zijn zowel telefonisch als per mail, Facebook etc. niet te bereiken.
Ik heb mijn order daarom direct per mail geannuleerd, maar ook hierop ontvang ik maar geen reactie. Vervolgens krijg ik opeens wél bericht dat mijn order is verzonden...
Janine
Gennep

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Als je je geld al terug wilt en je er klaar mee bent, nemen ze opeens de telefoon op
-kwaliteit van de producten
-contact (sneller reageren op de chat/mail en wel opnemen als er gebeld wordt)

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
bestelling bezorgen op beloofde tijdstip
heb niets ontvangen
Corine

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
we hebben niks ontvangen
de spullen die besteld zijn opsturen

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Zeer slecht! Product niet op tijd ontvangen. Op mail en telefoon wordt niet gereageerd!
Verbeterpunten? Uhmm alles!!
Communicatie , afspraken nakomen, ga zo maar door!
V.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten

Ik krijg mails + herinnering mails om mijn product te beoordelen maar dit is nog niet geleverd!
Mol

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten

Een product besteld(en betaald) wat dus niet achteraf op voorraad blijkt te zijn, het zou over 5 dagen weer leverbaar zijn ze zouden contact met me opnemen in geval dat niet zo zou zijn helaas moest ik er zelf weer achteraan uiteindelijk heb ik aangegeven me product te willen annuleren dat was oke ik zou me geld gestort krijgen ben onderhand 11 dagen verder nog steeds geen geld terug gehad ze nemen “opeens” niet meer op en wacht al 2 dagen op mail reactie!
zaandam!

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten

Jullie hebben niet geleverd wat ik heb besteld, namelijk twee mokken met foto.
Ondanks mail en telefoon reageren jullie niet.
Hoezo een positieve beoordeling?
Eerst maar eens leveren wat ik heb besteld en betaald!
Antwoord PrachtigKado
Dit klinkt niet zoals de levering van uw mokken hoort te verlopen. We begrijpen dat het niet fijn is om de order zo te ontvangen. Heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Graag komen wij in contact met u om voor een passende oplossing te zorg dragen. Wij zien u graag helemaal tevreden. Wij zijn te bereiken per mail via info@prachtigkado.nl of per telefoon op 0553602927.
- Tamara Klantenservice
N.A. de Smit
MIDDELBURG

Gepubliceerd op: 27/01/2019

Pluspunten

Bereikbaarheid klantenservice erg slecht.
Afwerking spullen laat te wensen over.
Betere bevoorrading .
Selma