Website: https://www.PrachtigKado.nl
Adres: Laan van de Leeuw 14 7324 BD
Plaats: Apeldoorn

PrachtigKado.nl is één van de grootste online kadowinkels. PrachtigKado.nl is een drukkerij voor persoonlijke artikelen. Zo kan men bij Prachtigkado.nl o.a. mokken, keukenschorten, muismatten en vele andere producten laten bedrukken.

PrachtigKado.nl is bijzonder door haar goede klantenservice en snelle levertijd. Hierdoor kiezen veel klanten voor PrachtigKado.nl!

Wij kijken ernaar uit om iets voor u te mogen betekenen!

Het team van PrachtigKado.nl.

PrachtigKado

Pluspunten
Op 1 november heb ik een product bij hun besteld. Deze zou de volgende dag geleverd worden, zo stond op de site. Dit was niet het geval, omdat deze niet op voorraad was en dus was ik genoodzaakt de levering van het product te annuleren. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ik heb met Tamara gemaild. Het pakket zou geannuleerd worden en het verzoek op het terugstorten van mijn geld werd bij de financiële afdeling neergelegd. Bijna twee weken zijn gepasseerd en ik heb nog steeds het geld niet op mijn rekening staan. Mijn mails krijg ik terug met een error en telefonisch zijn ze niet bereikbaar
Laura
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Prima site
Product voldoet niet aan wat besteld was!
Antwoord PrachtigKado
Dat lezen we niet graag, Lynn! We doen altijd ons uiterste best je zo goed mogelijk tegemoet te komen. Wij zijn blij dat wij inmiddels contact per mail hebben met elkaar. We gaan er alles aan doen om te zorgen dat u met een positief gevoel de nieuwe romper ontvangt!
Lynn

Gepubliceerd op: 16/11/2018

pakket niet aangekomen...
Antwoord PrachtigKado
Het is niet leuk om je bestelling niet te ontvangen, Charlotte. Dat begrijpen wij maar al te goed. Na ons mail contact hopen wij dat de bestelling inmiddels in ontvangst is genomen. Vanaf deze week verzenden wij onze pakketten weer met POSTNL.

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
nadat ik een reactie had gegeven is er contact met me opgenomen. Met excuses van Prachtig Kado. Ze hebben me alsnog een luxe badjas aangeboden en deze gratis opgestuurd. Toch nog een goeie service en een tevreden klant! :-)
Bij het uitpakken van de badjas zag ik dat de badjas van Jysk was. Ik heb op de site van Jysk gekeken en daar was de badjas €20,- goedkoper. Ik voel me een beetje in de maling genomen wanneer er staat: van €53,95 voor €33,95. en dat deze dan alsnog bijna €20,- goedkoper is bij de maker van de badjas zelf.
Antwoord PrachtigKado
Wat vervelend om te vernemen dat u een badjas van de Jysk toegezonden heeft gekregen. Dat is natuurlijk niet wat wij verkopen en aanbieden in onze webshop. Helaas is er intern een fout bij ons gemaakt omdat wij de zwarte badjas niet op voorraad hadden. Wij hopen dat de nieuwe badjas, die wij u inmiddels hebben toegezonden, helemaal naar wens is!
Annegreet
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/11/2018

23/10/2018

Pluspunten
Dat het mooie cadeaus zijn en zijn goed gelukt
Duidelijkheid,op tijd komen niet zeggen vandaag besteld en morgen in huis dat is niet waar,wij hebben ze pas 2 dagen later gekregen hier kom ik niet meer!!!!!!!
Antwoord PrachtigKado
In principe wordt het pakketje altijd de volgende dag geleverd. Echter, er bestaat altijd de kans dat er ergens in het verzendproces een vertraging ontstaat of dat er andere onvoorziene dingen gebeuren. Dat is natuurlijk niet wat we willen en dat is iets dat we ten alle tijden proberen te voorkomen. Maar het gaat soms wel eens mis. Daarvoor onze excuses. Wij zijn blij om te vernemen dat de cadeau's mooi zijn geworden. Als we je ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag.- Tamara Klantenservice

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten

Reclame voor 16 u besteld...
donderdag 27/09 besteld, vandaag 1/10 nog steeds niet geleverd :(
Antwoord PrachtigKado
Wat vervelend om te vernemen dat u zolang op uw bestelling moest wachten. Dit is zeker niet waar wij voor staan en wij bieden hiervoor onze excuses aan.
Heeft u de bestelling inmiddels in ontvangst kunnen nemen? Zo niet, zou u ons dan een email kunnen toezenden met hierbij uw ordernummer? De email mag u zenden naar info@prachtigkado.nl

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten

Bestelling nog steeds niet ontvangen
Karin
Hasselt

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Een review over mijn ontvangen product en de service? Natuurlijk:
Twee mokken besteld. Inderdaad binnen 24 uur een levering, echter bij het verkeerde adres. Na lang zoeken in de wijk de bestelling gevonden. Doos rinkelde aan alle kanten, beide mokken gebroken. Daarbij ook een ander soort mok dan besteld. Contact gezocht (2x telefoon en per mail) en er zouden direct nieuwe mokken bezorgd worden (vrijdag). Volgende dag om 14.30 opnieuw contact gehad, nogmaals 4x moeten bellen, geen levering. Bleek dat een medewerker ziek was en de mokken niet gedrukt. Zouden direct gedrukt worden en om 16.00 mee gaan met de levering. Ik zou teruggebeld worden over eventuele tegemoetkoming: niet gebeld. Daarna per mail bevestiging dat ze om 17.00 opgehaald zouden worden en de volgende dag (zaterdag) bezorgd. Tot op heden (zondagmiddag) nog niks ontvangen.

Een review schrijven over het ontvangen artikel en service? Welk artikel en welke service?
van Os

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Afspraken na komen
Telefoon oppakken
Snellere reacties

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
snelle aflevering
Niet mooi afgeleverd product.
Ik bestelde een snoeppot met foto erop en de foto zat vol met luchtgaten. Het cadeau konden wij dus niet afgeven. Het was zeer lelijk afgewerkt. Tevens was er één luchtgat zo opvallend, hij zat middenin het gezicht van mijn vriendin!!
sharon
zedelgem