Website: https://www.PrachtigKado.nl
Adres: Laan van de Leeuw 14 7324 BD
Plaats: Apeldoorn

PrachtigKado.nl is één van de grootste online kadowinkels. PrachtigKado.nl is een drukkerij voor persoonlijke artikelen. Zo kan men bij Prachtigkado.nl o.a. mokken, keukenschorten, muismatten en vele andere producten laten bedrukken.

PrachtigKado.nl is bijzonder door haar goede klantenservice en snelle levertijd. Hierdoor kiezen veel klanten voor PrachtigKado.nl!

Wij kijken ernaar uit om iets voor u te mogen betekenen!

Het team van PrachtigKado.nl.

PrachtigKado
8.1

Pluspunten
Ze maken mooie reclame daar is ook alles meer gezegt
* Betere bereikbaar zijn telefonisch
* Betere bezorg dienst inschakelen.
* Geen reclame maken voor dingen die jullie niet kunnen waar maken.
Patricia
Langraaf

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten

Besteld op 25 juni. Kado is nog steeds niet binnen. Telefonisch niet bereikbaar. Ben nog steeds wachtende.
Hanane

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Zelf de pakketjes naar het postkantoor brengen.
En klanten te woord staan. Verantwoordelijkheid nemen.

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Prima product
Slechte levering. 5 euro vragen voor bezorgen en vervolgens is het pas 4 werkdagen later in huis.
Willem
Velp

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Absoluut geen positieve punten. Ik heb op 26 juni eenbeker besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Reageren niet op mijn mail, telefoon wordt niet opgenomen. Ik heb het idee dat ik opgelicht ben......
Stoppen met het bedrijf, want dit is een service van niks ....
Patricia kirkels
Weert

Pluspunten

- Klantenservice, chatbot mag beter.
- Mijn producten zijn verlaat heb tot op heden geen idee wanneer ik mijn producten kan verwachten dat vind ik heel jammer. Ik ben zal niet zo snel bestellen meer bij dit bedrijf.
Chandni
Den haag

Pluspunten

Slechte service zeggen levering binnen 24 uur maar is al meer dan een week en nog niets ontvangen! Ze zeggen dat ik niet betaald heb maar ik heb wel degelijk betaald, geld is van mijn kaart gegaan. En na een week nog geen pak of geld terug ... denk dat ik bestolen ben. Geen antwoord meer op mails en telefoon nemen ze ook al niet op ! Bedriegers !

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
?!
Order donderdag besteld.....24 uur service?!?!? Vandaag 3 juli nog steeds niets ontvangen!!!!
Roncallimavo

Pluspunten

Als een product binnen 24 u in huis wordt aan geboden is na 5 dagen nog steeds niet ontvangen een slechte ervaring. Zeker als je een bedrijf hier op uit hebt gekozen.
Antwoord PrachtigKado
Beste Winnie,

Bedankt voor uw bericht.

Door onvoorziene omstandigheden tussen onze vervoerder en transporteur PostNL heeft de levering van uw pakket helaas vertraging opgelopen. Als gevolg van deze onvoorziene omstandigheden heeft onze vervoerder ongevraagd alle PostNL zendingen her-labeld naar DPD zendingen, waardoor deze vertraging is ontstaan. Helaas hebben wij hierop geen enkele invloed kunnen uitoefenen. Hiervoor onze excuses. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat u hiervan hinder ondervindt. Op dit moment wachten wij op meer informatie over de leverdatum voor betreffende zendingen. Tot die tijd kunt u de status van de zending volgen via de ontvangen trackinglink van DPD. Wij verwachten dat binnen 24 uur uw bestelling er is.
Winnie

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Kan ik niet bedenken
Geef niet aan vandaag besteld morgen in huis. Als je een vraag stelt krijg je een standaar/automatisch terug. Eens maar nooit meer!!!
Antwoord PrachtigKado
Beste Sylvia,