Website: https://www.PrachtigKado.nl
Adres: Laan van de Leeuw 14 7324 BD
Plaats: Apeldoorn

PrachtigKado.nl is één van de grootste online kadowinkels. PrachtigKado.nl is een drukkerij voor persoonlijke artikelen. Zo kan men bij Prachtigkado.nl o.a. mokken, keukenschorten, muismatten en vele andere producten laten bedrukken.

PrachtigKado.nl is bijzonder door haar goede klantenservice en snelle levertijd. Hierdoor kiezen veel klanten voor PrachtigKado.nl!

Wij kijken ernaar uit om iets voor u te mogen betekenen!

Het team van PrachtigKado.nl.

PrachtigKado

Pluspunten
Groot assortiment
Indien je een kado zoekt waarvan een bedrijf adverteert deze de volgende dag te leveren zou ik Prachtigkado.nl ten zeerste afraden. Al 2 keer wat bij ze besteld en tot 2 keer toe te laat geleverd. Daarbij heb ik op de dag van beide bestellingen zelf contact met hun gehad om de levering te bevestigen voor de volgende dag, maar beide keren niet houden aan de afspraak. En ook niet eens vooraf de klant informeren. De eerste keer heft het ruim een week geduurd, en nu een dag te laat. Dus wanneer je een bestelling plaatst kan alles, maar puntje bij paaltje alleen wanneer het hun uitkomt!
Beste Carlos,

Bedankt voor uw reactie.

Dat is vervelend om te horen, we hebben momenteel een kleine storing welke verholpen wordt. Mocht u uw bestelling niet meer nodig hebben dan kunt u het kosteloos retourneren naar ons. Tevens willen wij u een korting aanbieden voor het ongemak.

Graag komen wij met u in contact om ervoor te zorgen dat u helemaal tevreden bent.
Carlos
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Aardige mensen bij de klantenservice
Niet pas 24 uur na de bestelling laten weten dat het product niet in voorraad is.
Niet dan beloven dat je een ander product binnen 24h opstuurt als dat niet waar is.
Voorkomen dat de klant voor 1 kleine bestelling, 4x met de klantenservice moet bellen.
Niet beloven op de website dat je binnen 24h kan leveren als dat niet waar is.
Antwoord PrachtigKado
Bedankt Fenna voor de opmerkingen en de geplaatste review. Hier gaan we zeker wat mee doen. Wel vinden wij het natuurlijk erg vervelend, wilt u nog eventjes contact met ons? We vinden het namelijk belangrijk dat u helemaal tevreden bent.
Fenna

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Duidelijke site, fijn dat je via chat meteen contact kunt zoeken
Na contact via de site een belofte gedaan dat als ik die dag voor 16.00 uur zou bestelen, de bedrukte boxers de dag erna geleverd zouden worden. Uiteindelijk dag erna geen pakketje beginnen gekregen. Omdat we de dag daarna echt het cadeau nodig hadden is mijn collega naar Apeldoorn gereden om de boxers op te halen. Omdat dit zeker niet de aller goedkoopste site is en ik dus echt voor de snelle levering ga, vind ik het ontzettend slecht dat de boxers dus niet geleverd worden op de dag zoals afgesproken. Buiten dat vind ik het een schande dat ze dit niet zelf communiceren en dus gewoon ons in afwachting laten.
Moniek

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten

Door foto op website vertekend beeld gekregen van het cadeau. Kwaliteit was teleurstellend in werkelijkheid.

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten

Ik heb een spaarpot met 2 foto's laten bedrukken en besteld. Ik ben niet tevreden over het eindresultaat. Het was mooi geweest als de foto's doorlopen rondom het hele blik. Nu zit er een witte ruimte tussen de twee foto's. Erg lelijk als je het mij vraagt.

Gepubliceerd op: 10/02/2018

Pluspunten
Teleurstellend ik heb duidelijk gevraagd voor de mok die ik had besteld voor de verjaardag van mijn nicht of ze de foto's goed over de de helft van de mok te verdelen omdat via de website van hun niet lukte hebben ze niet gedaan herstellen willen ze niet ik heb spijt dat ik hier heb besteld klantenservice is geen klantenservice meer van bekijk het.maar en hun fout niet toe geven
Klantenservice mag verbeterd worden en als ze fout gemaakt hebben dan de fout herstellen
Sharla

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
antwoorden als er wat gevraagd wordt op een klacht.
Rob
nieuwegein

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Snel bezorgd.
Misschien handig als de foto word nagekeken. Zat een grote witte vlek op het gezicht. Zag er niet uit. Heel jammer. Niet zo leuk om zo kado te doen.
Ozten
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Ongelofelijk waardeloze troep!! Ik had nog beter een honde penning op wish of aliexpres kunnen bestellen.

Priscilla

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten

Heb het nog altijd niet ontvangen terwijl er op de site stond dst we het tegen kerst gingen hebben. Dus kan ook ng geen beoordeling geven.
Antwoord PrachtigKado
Bedankt Annelies voor uw bericht en goed dat u contact met ons opneemt. Wilt u laten weten of u uw bestelling inmiddels heeft mogen ontvangen? Anders nemen wij gerust contact met u op en zorgen voor een eventuele nazending met spoed. Wilt u ons dit laten weten? Wij vinden het belangrijk dat u helemaal tevreden bent!
Annelies
Roeselare