Website: https://www.PrachtigKado.nl
Adres: Laan van de Leeuw 14 7324 BD
Plaats: Apeldoorn

PrachtigKado.nl is één van de grootste online kadowinkels. PrachtigKado.nl is een drukkerij voor persoonlijke artikelen. Zo kan men bij Prachtigkado.nl o.a. mokken, keukenschorten, muismatten en vele andere producten laten bedrukken.

PrachtigKado.nl is bijzonder door haar goede klantenservice en snelle levertijd. Hierdoor kiezen veel klanten voor PrachtigKado.nl!

Wij kijken ernaar uit om iets voor u te mogen betekenen!

Het team van PrachtigKado.nl.

PrachtigKado
8.2

Pluspunten
Niets
bestelling die betaald is nooit ontvangen!!! Oplichters

Bedankt voor uw bericht.

Door onvoorziene omstandigheden tussen onze vervoerder en transporteur PostNL heeft de levering van uw pakket helaas vertraging opgelopen. Als gevolg van deze onvoorziene omstandigheden heeft onze vervoerder ongevraagd alle PostNL zendingen her-labeld naar DPD zendingen, waardoor deze vertraging is ontstaan. Helaas hebben wij hierop geen enkele invloed kunnen uitoefenen. Hiervoor onze excuses. Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat u hiervan hinder ondervindt. Op dit moment wachten wij op meer informatie over de leverdatum voor betreffende zendingen. Tot die tijd kunt u de status van de zending volgen via de ontvangen trackinglink van DPD. Wij verwachten dat binnen 24 uur uw bestelling er is.

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
snelle leverging, prima product
Daan
De Bilt

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Snelle levering en product (sleutelhanger met foto) is mooi gemaakt ondanks de kwaliteit van de foto welke ik geleverd heb.

Vina

J.Bouman
Veen

Nvt

Pluspunten

Na 1 week is mijn pakketje nogsteeds niet aangekomen terwijl die er eigenlijk na 1 dag al had moeten zijn

Pluspunten

Producten op de website zjn niet personaliseerbaar zoals aangegeven. Klantenservice kan geen passend alternatief aanbieden en reageert laat of totaal niet meer. Totale afrader!
Beste Melvin,

Graag komen wij in contact met u zodat we dit kunnen oplossen. We zien u graag helemaal tevreden.
Melvin

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Snel in behandeling
Ander pakketbedrijf inschakelen
Ik heb mijn bestelling helaas niet ontvangen zoals beloofd ‘voor 16.00 besteld, morgen in huis’ (zou donderdag binnen zijn, zaterdag nog steeds niet ontvangen.
Beste klant,

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Nog niets ontvangen dus kan nog geen oordeel geven.
Geen oordeel