Website: www.laptop-accus.nl
Adres: Hooijengastrjitte 69 9251rg
Plaats: burgum
Telefoon: +31 (0) 58 2030500

Via de websites Asusaccu.nl, Aceraccu.nl en Laptop-accus.nl bieden wij hoge kwaliteit laptop accus en laptop adapters voor bijna iedere laptop aan. Scherpe tarieven, gratis (same day) delivery en een maximale focus op klanttevredenheid!

Powerprofs B.V.

Pluspunten

Totaal niet tevreden over dit bedrijf!! Ontzettend slechte klantenservice! Oplader na een aantal maanden kapot gegaan. Product teruggestuurd en betaalbewijs van de verzendkosten opgestuurd zodat deze vergoed konden worden. Krijg ik dood leuk te horen dat deze voor eigen rekening zijn. Dit klopt niet omdat ik hier vooraf niet over was geïnformeerd en het een defect van jullie kant betreft. Neem aan dat een lader normaal gesproken wel langer meegaat dan maar een paar maanden! Waarom moet ik daar dan voor opdraaien? Toen ik een nieuwe lader thuis geleverd kreeg bleek dit ook nog eens een heel ander model te zijn dan degene die ik had opgestuurd. Klacht ingediend waar in eerste instantie niet op werd gereageerd, opnieuw een mail gestuurd en daarna kreeg ik een mail die totaal geen antwoord gaf op mijn vragen. Wéér achteraan moeten mailen. Uiteindelijk werd beloofd dat de verzendkosten toch vergoed zouden worden wegens het ongemak, maar inmiddels 14 (!!!) dagen verder en nog steeds niks ontvangen!! Weer gemaild maar natuurlijk ook dit keer weer geen reactie op mijn mail. Ontzettend belachelijk en érg klantonvriendelijk. Ik ga nooit meer iets bij jullie bestellen. Schande!!
Anne

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Wat een top service, besteld en de volgende dag al in huis! Goed ingepakt en goed geïnformeerd op de site!
Geen tip
Kim
Helvoirt

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Pluspunten
snelle levering en goede beschrijving om het in eerste instantie niet matchende gedrag van de nieuwe accu om te zetten

Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Snelle respons en vlotte levering.

Boud
Berendrecht België

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Goede service, snelle levering.
momenteel geen.
Ivo
Maaseik

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Vervoerder GLS heeft er een dag langer over gedaan dan vermeld in hun track en trace. Was een verloren werkdag.
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Goed product, hele snelle aflevering. Men adviseerde mij ook nog waar ik de oude spullen naar toe kon brengen. Geweldig!!!
Ga zo door.
Fien

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en netjes verpakt om schade te voorkomen.
Goed product (en omschrijving op de website), compatibiliteit klopt.

Marie

Gepubliceerd op: 26/11/2017

Pluspunten
snelle levering
duidelijke site zodat juiste keuze gemaakt kan worden
goeie communicatie tijdens afhandeling bestelling
Jan

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Mijn laptop accu werd snel opgestuurd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik heb nog niet eerder een nieuwe accu gekocht, maar het was door deze site erg makkelijk om de juiste te bestellen.

Kay

Gepubliceerd op: 15/11/2017