Website: www.laptop-accus.nl
Adres: Hooijengastrjitte 69 9251rg
Plaats: burgum
Telefoon: +31 (0) 58 2030500

Via de websites Asusaccu.nl, Aceraccu.nl en Laptop-accus.nl bieden wij hoge kwaliteit laptop accus en laptop adapters voor bijna iedere laptop aan. Scherpe tarieven, gratis (same day) delivery en een maximale focus op klanttevredenheid!

Powerprofs B.V.

Pluspunten
snelle levering
duidelijke site zodat juiste keuze gemaakt kan worden
goeie communicatie tijdens afhandeling bestelling
Jan

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Pluspunten
Mijn laptop accu werd snel opgestuurd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik heb nog niet eerder een nieuwe accu gekocht, maar het was door deze site erg makkelijk om de juiste te bestellen.

Kay

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
De bestelling, levering en opvolging van de zending verliepen perfect, heel tevreden.

Trui
Lochristi

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Dankzij eenvoudige stap voor stap vragen op de website was het makkelijk om de juiste accu te bestellen. Levering ging ook vlot (binnen twee dagen, naar Belgisch adres).
geen opmerkingen
Jan
De Haan (B)

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Duidelijke communicatie over de levering via email en tracking code. Geen leveringskosten! Snelle levering.
De product titel van mijn bestelde transformator leek op de originele en in de product omschrijving staat dat het 100% compatible is met de originele. Dus er staat niet direct , 100% duidelijke taal dat het om een 3rd party product gaat. Maar deze imitatie is heel goed.
Chihwah
beuningen

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
In plaats van bij de locale "expertwinkel" 135 euro te betalen en op anderhalve week levertijd te moeten wachten, bij Powerprofs besteld. 1 dag levertijd + 85 euro! (Goedkoopste die ik online kon vinden). Top levering & service dus.

Lennaert

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Goede service. Mijn product was defect. Geld terugontvangen.
Teruggave van geld moet twee weken duren. Onzin natuurlijk. Kan veel sneller. Verschuilen zich achter procedures. De klant komt op de tweede plaats. Na 6 weken mijn geld nog niet ontvangen.
Jos van der Wielen

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Ze zijn vriendelijk maar helpen niet. Ik wacht al 6 weken op terugave van mijn geld na toezending van een defecte accu. Heb al 5 keer gebeld. Beloven beterschap. Maar er gebeurt niets.

09/08/2017

Pluspunten
Pas als er iets misgaat leer je een leverancier goed kennen. In dit geval foute laptop accu ingpakt en verzonden. 1 telefoontje en volgende dag goede bezorgd en verkeerde opgehaald. Topservice!!
Ga zo door
Huib
Klaaswaal

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Duidelijke website
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goede klantenservice

Ron
Kessel

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten
zeer correcte service , ook wanneer de (kopie origineel) accu niet blijkt te werken. Probleemloos retourneren , het artikel wordt zelf kosten loos thuis opgehaald. Andere originele accu werd zonder voorafbetaling van oplegbedrag opgestuurd met betalingsuitnodiging in verpakking. Zeer vertrouwelijk allemaal!
Marc H.

Gepubliceerd op: 29/06/2017