Website: www.laptop-accus.nl
Adres: Hooijengastrjitte 69 9251rg
Plaats: burgum
Telefoon: +31 (0) 58 2030500

Via de websites Asusaccu.nl, Aceraccu.nl en Laptop-accus.nl bieden wij hoge kwaliteit laptop accus en laptop adapters voor bijna iedere laptop aan. Scherpe tarieven, gratis (same day) delivery en een maximale focus op klanttevredenheid!

Powerprofs B.V.

Pluspunten
In plaats van bij de locale "expertwinkel" 135 euro te betalen en op anderhalve week levertijd te moeten wachten, bij Powerprofs besteld. 1 dag levertijd + 85 euro! (Goedkoopste die ik online kon vinden). Top levering & service dus.

Lennaert

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Goede service. Mijn product was defect. Geld terugontvangen.
Teruggave van geld moet twee weken duren. Onzin natuurlijk. Kan veel sneller. Verschuilen zich achter procedures. De klant komt op de tweede plaats. Na 6 weken mijn geld nog niet ontvangen.
Jos van der Wielen

Gepubliceerd op: 23/08/2017

Pluspunten
Ze zijn vriendelijk maar helpen niet. Ik wacht al 6 weken op terugave van mijn geld na toezending van een defecte accu. Heb al 5 keer gebeld. Beloven beterschap. Maar er gebeurt niets.

09/08/2017

Pluspunten
Pas als er iets misgaat leer je een leverancier goed kennen. In dit geval foute laptop accu ingpakt en verzonden. 1 telefoontje en volgende dag goede bezorgd en verkeerde opgehaald. Topservice!!
Ga zo door
Huib
Klaaswaal

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
Duidelijke website
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Goede klantenservice

Ron
Kessel

Gepubliceerd op: 02/07/2017

Pluspunten
zeer correcte service , ook wanneer de (kopie origineel) accu niet blijkt te werken. Probleemloos retourneren , het artikel wordt zelf kosten loos thuis opgehaald. Andere originele accu werd zonder voorafbetaling van oplegbedrag opgestuurd met betalingsuitnodiging in verpakking. Zeer vertrouwelijk allemaal!
Marc H.

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Powerprofs heeft mij uit de brand geholpen, door ontzettend snel een nieuwe adapter te bezorgen, waardoor ik mijn deadline voor een klant nog net kon halen!
Ga zo door!
MUMSTER
Ermelo

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
ze doen wat ze zeggen de avond ervoor besteld de volgende dag in huis

Hans

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Prima service, stipt geleverd!

André
B2580 Belgie Heiststeenweg, Beerzel

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
Snelle afhandeling en levering van mijn laptop accu. De dag na mijn bestelling al thuis afgeleverd.

Gepubliceerd op: 28/06/2017

Pluspunten
De product werkt.
De adapter kwam met een netvoeding kabel, maar die paste niet. Het kwam met een "mickey mouse", maar de adapter benodigd een "figure 8". Teleurgesteld moest ik toen naar een plaatselijke winkel lopen om een kabel te kopen. Dus nog langer wachten voor ik mijn laptop konden gebruiken.
JP

Gepubliceerd op: 27/06/2017