Bedrijfsgegevens

Website: http://www.pourtous.nl
Adres: Maliestraat 18 3581SM
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030-2332843

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Pour Tous
totaal score
8.5
Prijs
7.4
Communicatie
8.4
Personeel
8.9
Nazorg & Garantie
8.5
Kwaliteit
8.5
Kennis & Vakmanschap
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
53 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
15 beoordelingen (12 maanden)
256 beoordelingen (totaal)
8395 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (9)
27% (4)
0% (0)
7% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Mooie korting op een pakket behandelingen gekregen.
Eerste indruk is erg goed
Verbeterpunten
 
Prijs
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Marieke
Utrecht

Gepubliceerd op: 04/03/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
laser ontharing
9
Pluspunten
Erg fijne sfeer
Juliette is een echte vakvrouw geeft eerlijk advies en probeert niets aan te smeren
Verbeterpunten
 
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Communicatie
Babette
Utrecht

Gepubliceerd op: 16/02/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
divers laserbehandelingen
Environ gezichtsbehandelingen
8
Pluspunten
Persoonlijke benadering en aandacht voor de klant. Goede voorlichting over producten.
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Klant

Gepubliceerd op: 07/02/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
Schoonheidsbehandelingen en producten
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Personeel
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Bertine Philippen-Dewez
Utrecht

Gepubliceerd op: 08/01/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
prettige sfeer, er wordt de tijd genomen voor de behandelingen,
Verbeterpunten
Bij een meervoudig behandelplan (met langere tussentijden) waarbij vooraf betaald is, zou het fijn zijn de voortgang beter inzichtelijk te hebben. Hoeveel behandelingen hebben plaatsgevonden/hoeveel behandelingen er nog gaan plaatsvinden.
Prijs
Communicatie
Personeel
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Klant

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
ontharingsprogramma
10
Pluspunten
Intake door huidtherpeut.
Behandeling door huidtherpeut maar ook twee keer door een ervaren schoonheidsspecialist. Erg tevreden over het resultaat. Wat ik gehoopt en verwacht had.
Verbeterpunten
Niet altijd makkelijk om afspraak te maken als je een afspraak afzegt. Zitten behoorlijk vol. Wordt het biet tijd voor een groter pand?
Prijs
Communicatie
Personeel
Kwaliteit
Barbara
Utrecht

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: ja




Aankoop
Fractional gezicht en hals
En laserontharing
4
Pluspunten
Aardige mensen
Verbeterpunten
Deskundigheid en technische vaardigheden van het personeel. Laseren wordt niet gedaan door een huidtherapeut en dat is wel een wettelijke verplichting. Laserkop niet goed op huid geplaatst en niet goed over huid verplaatst. Chaotische manier van over de huid bewegen. Soms kop op de huid geplaatst, maar heel vaak erboven zwevend. Daardoor varieerde de diepte van de flits en was de behandeling zeer ineffectief. Ongeveer ⅓ van wat ik gewend ben. Na afloop niet behoorlijk gekoeld, dat was zogenaamd slecht voor de effectiviteit van de behandeling.
Prijs
Communicatie
Personeel
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Pour Tous
We moeten er nog wel even aan wennen dat klachten niet eerst met ons worden besproken maar rechtstreeks op het internet worden geplaatst. Deze manier van communiceren is blijkbaar iets van deze tijd maar geeft ons ook de gelegenheid om in één keer meer mensen te informeren hoe wij hiermee omgaan. Allereerst hebben wij meteen contact gezocht met mevrouw Boerlage om haar klacht te bespreken. Wij hebben aangeboden om de gebieden, die volgens haar onvoldoende behandeld waren, kosteloos opnieuw te behandelen. Over “de wetgeving” waar zij op doelt, is nog geen duidelijkheid. Onze laserbehandelingen worden uitgevoerd door of onder begeleiding van onze huidtherapeuten. We hebben op deze manier al duizenden mensen naar tevredenheid behandeld.
Miranda
Utrecht

Gepubliceerd op: 24/11/2017
Aanbeveling: nee




Aankoop
Fractional Erbium:Yag laser in het gezicht
9
Pluspunten
Heel professioneel en vriendelijk!
Verbeterpunten
Een tweede productlijn introduceren zoals Dermalogica als alternatief voor de klant.
Prijs
Communicatie
Personeel
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Grit
Utrecht

Gepubliceerd op: 14/11/2017
Aanbeveling: ja




Aankoop
1,5 uur schoonheidsbegandeling
9
Pluspunten
klantvriendelijk, niet opdringerig, meedenken. Ik heb nu de tweede pixel behandeling gehad en al mooi resultaat. Nog 1 behandeling te gaan.
Verbeterpunten
Ga zo door
Prijs
Communicatie
Personeel
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Jamie
Utrecht

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: ja




Aankoop
pixel laserbehandeling
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Personeel
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 13/11/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer