Website: http://www.pourtous.nl
Adres: Maliestraat 18 3581SM
Plaats: Utrecht

Pour Tous
7.4

Pluspunten
Prettige communicatie, meestal snel een afspraak te maken met mijn eigen keuze. Realistische benadering als het gaat om welk (esthetisch) resultaat er behaald kan worden.
In kort tijdsbestek wel een paar keer een verhoging van de prijs, dat vind ik jammer.
Gabrielle

Gepubliceerd op: 11/12/2018

15 minuten elektrisch ontharen.

Bart
De Meern

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Anoniem
Schoonhoven

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Permanente ontharing.
Pluspunten
Goed voorgelicht en behandeld
Kwam voor laserontharing
Kom nu voor gezichtsbehandelingen en erg tevreden

Jan

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Laserontharing
Enviton gezichtbehandeling
Pluspunten

Ik ben twee jaar lang in behandeling geweest bij Pour Tous voor haargroei in mijn gezicht. Er is mij vanaf het begin verteld dat het ging om een laser behandeling. Dit blijkt achteraf iets anders geweest te zijn. Het heeft ook nooit geholpen en ik heb het gevoel dat ik hierin misleid ben en veel geld heb betaald voor iets anders dan ik dacht, en dat het personeel al langer wist dat het niet ging helpen. Ook voelde ik me vaak niet op m'n gemak bij het personeel en zijn er andere fouten gemaakt (deel van mijn haarlijn beschadigd). Met deze recensie lijkt het me duidelijk dat ik Pour Tous niemand aanbeveel.
Antwoord Pour Tous
Wij hebben 2 soorten behandelingen voor ongewenste haargroei in het gezicht; elektrische ontharing en laserontharing. Voordat wij met een behandeling starten geven wij uitvoerig advies en leggen wij uit wat u van de behandeling kunt verwachten, Wij zijn benieuwd welke behandeling u heeft gehad. Als u twijfelt kunt u onze website raadplegen. Beide behandelingen staan uitvoerig beschreven op onze website. Zou u contact met ons op willen nemen? Alvast bedankt.

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Het intake gesprek was professioneel en fijn. Helaas werd vervolgens niet aan de gewekte verwachtingen voldaan.
- Zorg dat de klant bij eenzelfde behandelaar kan blijven. Het wisselen van behandelaar is onprettig.
- Tijdens de behandeling loopt ander personeel soms binnen om wat te pakken. Niet fijn voor de klant.
- Het resultaat van de laserbehandeling is wisselend. Er wordt nauwelijks transparantie gegeven over de sterkte van de laser. Zou fijn zijn als hier voorafgaande aan iedere behandeling wat over gezegd wordt en de klant meer bij het besluit voor sterkte betrokken wordt.
- Prijs blijft telkens gelijk ook als een behandelaar vond dat een gedeelte geen haartjes meer heeft en dus een stuk oversloeg.
Antwoord Pour Tous
Dank voor uw feedback. Wij kunnen niet altijd voorkomen dat u als klant verschillende behandelaars krijgt. Om het beste resultaat te krijgen is het belangrijk dat u in de juiste haargroeifase wordt behandeld; Dan lukt het soms niet om het zo te plannen dat u wordt behandeld door dezelfde behandelaar. Over het besluit van de sterkte heeft de klant geen inspraak; Wij streven naar de beste resultaten maar wel onder de voorwaarde dat het veilig gebeurt. Van elke behandeling worden de instellingen van de laser vastgelegd op de klantkaart zodat de behandelintensiteit beheerst opgevoerd kan worden waar dat kan. Personeel dat tijdens de behandeling binnenkomt proberen wij zoveel als mogelijk te voorkomen. Wij zullen dit bespreken intern.
Annefleur

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Laserbehandeling bikinilijn, oksels.

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
Pour tous is een heel prettig bedrijf, de medewerkers weten veel, zijn vriendelijk en ik word altijd goed geholpen. Verder is het er altijd schoon en wordt altijd goed verteld wat de behandeling inhoudt.

Esther

Gepubliceerd op: 21/10/2018

definitief ontharen

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Laser hair removal
Pluspunten
iedereen even aardig en professioneel

Manuela

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Wimpers en wenkbrauwen verven soms een pedicure behandeling