Website: http://www.pothelm.nl
Adres: Herinckhavestraat, 5 5 7557JJ
Plaats: Hengelo

De webshop voor unieke retro pothelmen, motorhelmen, motorbrillen, handschoenen en meer. Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf dat zich probeert te onderscheiden van de rest door het aanbieden van producten die niet in elke webshop en winkel te verkrijgen zijn. Onze klanten tevreden houden staat bij ons voorop. Het bezoeken van onze site, het doorlopen van ons bestelproces tot aan het afleveren van het pakket bij de klant moet uiteraard vlekkeloos verlopen. Deze processen hebben onze hoogste prioriteit! Voor vragen zijn wij bereikbaar via de telefoon (0747002162) of e-mail (info@pothelm.nl).

Pothelm.nl

Pluspunten
Grote sortering,duidelijke omschrijving van materialen en maten. Bestelde artikel was te ruim,zonder probleem omgeruild. Prima service.
Antwoord Pothelm.nl
Bedankt voor de uitgebreide feedback, u ook bedankt!
Klawer

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Klaas
't Waar

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Snelle antwoorden, goede service, ook in geval van bezorg hickup. Goed afgehandeld qua communicatie. Geleverde product is prima!
Andere transporteur
Goedemorgen,

Vervelend dat niet duidelijk was bij welk afhaalpunt het pakket was geleverd. We zijn blij dat we dit toch samen hebben kunnen achterhalen via de track&trace en dat u het pakket daarna kon afhalen.

Groetjes Donny,
Pothelm.nl
Paul
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Geen idee, ik heb mijn pakket laten versturen met "ophalen bij DPD depot, ik woon in Den Haag maar kan nog steeds nergens in een bericht vinden waar mijn pakket is om het op te halen???

'S-GRAVENHAGE
21/01/2019

Goedemorgen,

Wij zijn erg benieuwd wat de reden voor uw beoordeling. U kunt hierover direct mailen naar info@pothelm.nl indien u een klacht heeft.

Wij horen graag van u!

Groetjes Donny.

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
Ik heb het bestelde ontvangen!
Bij het bestellen heb ik €6,95 aan verzendkosten betaald. Dit is het bedrag wat ik bij post.nl betaal voor levering op het woonadres. Nu moest ik het pakket ophalen bij een Dpd afhaalpunt. Dit is per definitie een stuk goedkoper dan €6,95 dit komt niet duidelijk over bij het bestellen. Dus of goedkoper verzendkosten laten betalen of daadwerkelijk op het huisadres laten afleveren!
Antwoord Pothelm.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat het pakket is aangekomen! De kosten bij DPD voor levering op een afhaalpunt of thuis zijn hetzelfde vandaar dat wij ook dezelfde prijs berekenen. We weergeven de kosten altijd tijdens het bestelproces voordat de klant akkoord moet geven. We doen echter ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Overigens kan de klant zelf altijd kiezen om het pakket af te halen of thuis te laten leveren.

Groetjes Donny
Hans

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten
Ik heb het bestelde ontvangen!

12/01/2019

Pluspunten
Alles prima. Goede snelle klantenservice

Anneke

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
OverIchtelijke website, veel keuze, snelle levering

Linda
Opmeer

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Zeer correcte bediening, zo zou het overal moeten zijn. Bestelling gedaan ,2 dagen later ontvangen.perfect. Ik zou zeggen doe zo verder.
Voor mijn moeten jullie niet vebeteren alles Top.
Tim
België

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Super service en klantendienst
Kwalitatieve helmen
Benedetto
Lanaken

Gepubliceerd op: 19/01/2019

Pluspunten
Goede service,

anita
maaseik