Bedrijfsgegevens

Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0990

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

PostNL Webshop
totaal score
8
Beoordelen
Laatste beoordeling
8 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2364 beoordelingen (12 maanden)
4640 beoordelingen (totaal)
9732 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
51% (1210)
30% (713)
9% (221)
4% (93)
5% (127)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
handig online bestellen
Verbeterpunten
- overzicht laatst bestelde artikelen om nogmaals te kunnen bestellen.
- Mogelijke levertijd aangeven.
- 24 uurs levering
Wilfred
Culemborg

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik wilde postzegels met foto bestellen en deze zakelijke afrekenen. Bij het selecteren van zakelijk moest ik inloggen. Inloggen gaf foutmelding met de mededeling om het over 10 minuten nog een keer te proberen. Vier uur later was het nog niet gefixt. Toen ik hierover een melding maakte via Twitter kreeg ik van PostNL antwoord dat 'dit niet hun afdeling was'. Uiteindelijk toch maar afgerekend zonder dat mijn bedrijfsnaam erbij stond.
Laura

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 24/12/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Ik heb 14 dagen geleden mijn bestelling al terug gestuurd en nog steeds mijn geld niet terug gehad
Saakje
Dirksland

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Bestellen op zich gaat makkelijk. Krijg ook een bevestiging dat mijn bestelling de volgende dag geleverd gaat worden. Dat gebeurde echter niet.
Verbeterpunten
Ik heb gebeld om te melden dat ik mijn bestelling niet ontvangen had en elke keer (3 dagen achter elkaar!) werd er gevraagd om de volgende dag terug te bellen. Dus in totaal 3x moeten bellen............. Uiteindelijk bestelling wel ontvangen maar de eerste mail schept verwachtingen die dus niet waargemaakt worden.
Ria
Zevenaar

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zending nr 1210458169 velletje decemberzegels NIET ontvangen
Jack Serton
Eindhoven

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De snelheid van de zending
Klant

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Je hebt snel je antwoorden.
Bij het postNL punt hebben ze mij heel goed te woord gestaan.
Verbeterpunten
De klantenservice aan de telefoon zeggen niet altijd hetzelfde. Heb uiteindelijk contact gehad met Nan Schuijbroek en dat was heel positief. De website vind ik vrij onduidelijk. Webshop werkt ook niet altijd goed.
Sanne/Bureau Stoer

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestellingnr.:1210462036 - zeer teleurstellend!
Het "eerste" deel van de bestelling (een vel kerstzegels) heb ik nog steeds -een week na de bestelling- niet ontvangen!
Volgend jaar koop ik de zegels gewoon in de winkel!
Heini Glas
Woerdense Verlaat

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De tweede medewerker die ik aan de telefoon kreeg en een klachtenprocedure voor mij opstartte. Of dat resultaat heeft is nog niet gebleken.
Verbeterpunten
Telefonisch zeer slecht bereikbaar vanwege elkaar opvolgende keuzemenu’s, waar vervolgens de juiste keuze ontbreekt. Daarna wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik bestelde 1 velletje met 20 kerstzegels op 1 december, die ik nu nog steeds niet heb ontvangen (7 december). Hoe moeilijk kan dat zijn? Twee keer over gebeld, met een keer 18 wachtenden voor mij. En zoals hierboven reeds genoemd met slechte keuzemenu’s en eindeloze doorverwijzingen over zoiets simpels. U maakt reclame om kerstzegels on line te bestellen, maar ik heb er spijt van, wel betaald, niets ontvangen.
Yvette
Hekelingen

Gepubliceerd op: 21/12/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ