Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

PostNL Webshop

Pluspunten

Niet de postzegels sturen als afgebeeld op de website.
Niet reageren op een retourzending.
Geen email adres voor de klantenservice.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. Mocht een en ander nog niet zijn opgelost dan hoor ik dit graag van u: postkantoornl@postnl.nl.

Gerta
PostNL

Paul
Wildervank

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel geleverd zonder verzendkosten.

Yvonne
Apeldoorn

Ton
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 23/04/2018

Pluspunten
prima geleverd
op de website telefoonnummer van klantenservice melden graag!
Marjan
Dordrecht

Pluspunten

Altijd als we priority blauwe postzakken bestellen, gaat er iets fout. Als ik dan bel om zeker te weten dat we ze wel krijgen, zoals nu, kan de medewerker deze zakken niet zien in de bestelling. Om dan te zorgen dat we ze wel krijgen, past hij de order aan. Gevolg: 100 IPV 50 postzakken gekregen. Dat is veel te veel.
MAAR: Als ik niet bel, komen ze niet. En als ik dan bel, regelen ze dat ze op een bepaalde datum komen. En als ze dan niet komen en ik weer bel, regelen ze het weer. En dan komen er uiteindelijk drie keer zoveel als ik besteld had. Dat kunnen ze blijkbaar niet regelen. Ook niet als ik vraag om ervoor te zorgen dat we er niet veel te veel krijgen. HEEL IRRITANT:-(
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat de levering van uw bestelling niet vlekkeloos verloopt. Ik kan me voorstellen dat dit bijzonder irritant is. Wij doen ons best om dit te verbeteren.

Gerta

Eerbeek

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Leek

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Super fijn via internet en mooiere postzegels dan in de winkel. En een leuke aktie, gratis erbij. Heel tevreden.
Ik was tevreden
Marg
tilburg

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
De webshop is makkelijk te bereiken. Tevens is het maken van speciale items makkelijk.
Zou het op dit moment niet wten.
Karel
Leiderdorp