Bedrijfsgegevens

Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0990

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

PostNL Webshop
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
8 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3676 beoordelingen (12 maanden)
6269 beoordelingen (totaal)
11303 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (1847)
30% (1121)
10% (350)
4% (160)
5% (198)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
overzichtelijke website
snelle levering
Verbeterpunten
ongevraagd gratis artikelen die worden meegeleverd, waarbij het niet mogelijk is dit te weigeren. Het wordt toegestuurd en als je daar geen prijs op stelt moet je het zelf terug gaan sturen. Wat een verspilling van grondstoffen en tijd..
Maarten
Weesp

Gepubliceerd op: 09/07/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Aangekondigde bezorgtijd naleven. Zorgen voor een track & trace nummer bij bestelling.
Anne
Deventer

Gepubliceerd op: 06/07/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Na de slechte review contact met mij opgenomen en toch nog gestuurd
Verbeterpunten
Nooit aangekomen
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat de door u geplaatste bestelling niet is bezorgd. Om een en ander na te kunnen gaan zou ik graag van u het ordernummer ontvangen.
postkantoornl@postnl.nl


Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
rene

Gepubliceerd op: 06/07/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Nooit aangekomen

22/06/2018

Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
13 Juni besteld. 19 Juni mail dat bestelling is verzonden en ontvangen op 21 Juni.
Dit lijkt mij geen aanbeveling!
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw bestelling langer dan gepland onderweg is geweest.
Wij streven er naar afhankelijk van het bestelde artikel de volgende werkdag of binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren.

Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
Trijnie/Korfbalver. KIA
Koekange

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Dat PostNL post bezorgt
Verbeterpunten
Om liefdeszegels te kopen:
Zaterdag naar 5 postkantoren gegaan, nergens te koop
Zondag besteld in de webshop, zou dinsdag bezorgd worden
Dinsdag werd de verwachte bezorgdatum op woensdag gezet
Woensdag werd de verwachte bezorgdatum op donderdag gezet
Donderdag zijn de postzegels bezorgd, vrijdag op de bus en zaterdag kwamen brieven aan.

Een week doorlooptijd tussen start en einde van de customer journey is veel te lang hiervoor
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Ik kan me uw ongenoegen voorstellen. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. Wij streven er naar bij tijdige bestelling de volgende werkdag te leveren.

Met vriendelijke groet,
Gerta
PostNL
Arthur
Amsterdam

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik vind het te gek voor woorden dat je negens in Zoetermeer rouwzegels kunt kopen.... uiteindelijk online besteld maar duurde twee dagen langer. Erg pijnlijk.....
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Allereerst wil ik u condoleren met uw verlies. Ik kan me voorstellen dat het voor u heel teleurstellend is geweest dat u in uw woonplaats geen rouwzegels heeft kunnen kopen, mijn excuses hiervoor.
Deze review is echter voor de webshop, voor wat het niet verkrijgbaar zijn van de zegels zou ik u willen adviseren contact op te nemen met de Klantenservice van PostNL, https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument

Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
Klant
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
De bestelling ontvangen
Verbeterpunten
Zoek betere bezorgers die geen identiteitsfraude plegen.
De bezorger moest een aangetekende brief bezorgen, maar in plaats van aan te bellen (ik was expres thuis gebleven) heeft de bezorger de brief in de brievenbus gedaan en mijn handtekening vervalst.
Daarna naar de klantenservice gebeld maar ik werd hier ook belabberd te woord gestaan.
Sanne
Tilburg

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik had vrijdagavond voor 23.00u besteld en kreeg het pas op dinsdag.
Theo
Limbricht

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
na bestelling werd er snel bezorgd
Verbeterpunten
bij eerdere poging bleek het bestelde niet op voorraad.
Geen reclame
Vos Logistics Uithoorn
Uithoorn

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
De post in Nederland is een vreselijke puinhoop geworden, heel erg jammer.
Een voorbeeld is o.a. Engeland, echt perfect.

Ik heb altijd de postzegels besteld bij CollectClub maar nu kreeg ik een deel van mijn order en er werd mij verteld (na 2 nummers te hebben geprobeerd die niet meer in gebruik zijn maar nog wel zijn vermeld) dat alles in aparte delen is verdeeld.
Wat heb ik aan zulk gepraat, wat is er niet makkelijk om de postzegels gewoon te bestellen zonder al die rompslomp.
Ben dus totaal niet tevreden met onze post.
Klant

Gepubliceerd op: 05/07/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2018 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ