Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

PostNL Webshop
12036 keer bekeken

51% (2021)

Pluspunten
Ik kreeg een gedeelte van de bestelling.
Het andere gedeelte kreeg ik later. Het zou fijn zijn geweest als dat er bij had gestaan, maar eerlijk gezegd begreep ik niet precies waarom het niet in één keer kon.
Als u aangeeft dat ik in een paar minuten mijn mening kan geven en dan nog 10 minuten moet besteden aan de gebruikersvoorwaarden, waarna ik denk, dat ik dat allemaal niet wil heeft het me heel veel tijd gekost. Als ik er niet mee akkoord ga, dan wordt het niet verstuurd?????
C.G.M.
Wageningen

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
makkelijke site, snel bezorgd.
Betere aanduiding welke postzegels voor hoeveel gram gewenst zijn.
Lieke
Uden

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website, artikelen zijn gemakkelijk te vinden en te bestellen. De bestelde artikelen worden snel geleverd, meestal de volgende dag al.

Sacha/NLR

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Gaat eigenlijk altijd gesmeerd
Maar nu een deellevering waarbij dat niet op de eerste levering stond. Goed gereageerd via twitter.
AVE

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
altijd netjes en op tijd geleverd

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Marjon
Roosendaal

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
Ik heb op drie verschillende dagen drie verschillende postzegelvelletjes ontvangen: paddenstoelen-, gebouwen- en europazegels
De verpakking en de manier van versturen vind ik onbegrijpelijk voor deze tijd: drie keer een brief, een retoursticker, een kartonnen envelop, een folder van de Fabeltjeskrant en tenslotte drie keer een envelop. Wat een verspilling! Organisatie is wat mij betreft zeer aan verbetering toe! Ik betrek op deze manier geen postzegels meer.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Wij gaan uw reactie gebruiken om de dienstverlening te verbeteren.

Gerta
PostNL
marja
Goeree-Overflakkee

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
uitstekend , op tijd geleverd .
J

marja
willemstad

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Snelle bezorging