Bedrijfsgegevens

Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag
Telefoon: 0900-0990

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

PostNL Webshop
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
11 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2723 beoordelingen (12 maanden)
7364 beoordelingen (totaal)
12772 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
50% (1366)
30% (828)
9% (250)
5% (133)
5% (146)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Ik kan er nauwelijks een bedenken.
Verbeterpunten
Postzegels per stuk verkopen.
Postbodes aannemen die ook kunnen lezen.

Betere servicepunten dan bijv. die bij ons in de buurt, die niets op voorraad heeft behalve de grootste aantallen.
Hans
Den Bosch

Gepubliceerd op: 06/01/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
mooie postzegels
Verbeterpunten
 
M.S.M.
Rotterdam Charlois

Gepubliceerd op: 29/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Bestellen gaat moeilijker via webshop dan vroeger toen het enkel nog collect club was. Communicatie met webshop is zeer slecht!
Verbeterpunten
 
Peter
Rijen

Gepubliceerd op: 29/12/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Leuke postzegels.
Verbeterpunten
Service. Echte slechte klantenservice!!!
Klant

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Communicatie
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review.
Graag verneem ik van u op welk vlak wij de communicatie moeten verbeteren.
postkantoornl@postnl.nl

Met vriendelijke groet,
Gerta
PostNL
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
de service is uitstekend
Verbeterpunten
heb er geen
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u een laag cijfer geeft maar geen verbeterpunten heeft. Mocht u toch nog een idee hebben waarmee we de dienstverlening kunnen verbeteren dan hoor ik het graag van u. postkantoornl@postnl.nl

Met vriendelijke groet,
Gerta
PostNL
Joseph
Westdorpe

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
de service is uitstekend
Verbeterpunten
heb er geen

Westdorpe
06/11/2018

Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Snel
Verbeterpunten
Veel veel veel te veel verpakkingsmateriaal
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Uw reactie zullen wij zeker gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.


Met vriendelijke groet,
Gerta
PostNL
Marieke
Den haag

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Alles heel goed geregeld. Bedankt.
Verbeterpunten
 
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u onze webshop een 1 geeft terwijl u schrijft dat alles heel goed geregeld is en geen verbeterpunten aangeeft.

Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
Kees
Teteringen

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Product en prijs oké
(zelfde als in winkel)
Verbeterpunten
Ze beloofde me volgende dag levering en ik telde er ook op, was alleen pas dag later geleverd.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling later dan gepland bij u is bezorgd. Wij streven naar een tijdige levering.


Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
Famke
DEURNE

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
zeer slecht, bestelling gedaan maar pakket niet aangekomen
Verbeterpunten
veel
Dit is de 3e keer in een maand dat een pakket niet aankomt.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Uit u w opmerking kan ik niet opmaken of het gaat om een bestelling uit onze webshop. Mocht dat het geval zijn dan ontvang ik van u graag het ordernummer, postkantoornl@postnl.nl. Mocht het om een pakket van een andere leverancier gaan dan zou ik u willen adviseren contact met onze klantenservice op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Gerta
PostNL
NLC
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer