Website: https://polyestershoppen.nl
Adres: Westbaan 278 2841MC
Plaats: Moordrecht
Telefoon: 085 - 0220090

Polyestershoppen verkoopt online kleefstoffen zoals lijmen en harsen inclusief de benodigde versterkingsmaterialen aan zowel consumenten als bedrijven.

PolyesterShoppen BV
9.5
9.5
41930 keer bekeken

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor de review! Wat kunnen we volgens u verbeteren? We leren graag.
BERNARDO
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt! nog een tip voor maximale tevredenheid?

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Door de verkeerde verhoudingen te gebruiken van giethars en verharder is het niet gelukt. Heb dit doorgegeven en ze hebben mij hierbij goed geholpen en nieuwe opgestuurd. Dank daarvoor. mvg Stieneke Tuinstra

Hallo Stieneke,
Het is natuurlijk erg vervelend als zo iets dierbaars mislukt. Ik zie dat u polyester heeft besteld maar in de revieuw een mengverhouding opnoemt van epoxy. Dit zijn verschillende materialen met verschillende mengverhoudingen en eigenschappen.
Ik zal prive even contact met u opnemen om dit op te lossen.
Stieneke
Papendrecht

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Pluspunten
Geen positieve punten van het spul wat ik heb gekocht. Wilde wat haar van mijn overleden hond en wat bloemetjes in de polyester met verharder maken. Verhoudingen op de site waren 200 P en 120 verh. Had niet zoveel nodig dus verhouding 100 om 60 van nog geen centimeter dik. Nu ruim een week later is het nog zacht. Dus waardeloos voel me flink belastert. mvg Stieneke Tuinstra

Papendrecht
27/05/2019

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor uw beoordeling!

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Zeer snel en volgens toezegging geleverd.
Eerder telefonisch contact gehad om informatie te krijgen over eventueel ophalen. Info was wel goed maar de betreffende medewerker had wel wat vriendelijker kunnen zijn. Was erg kortaf en ik kreeg de indruk dat ik niets moest vragen.
Hallo,
Bedankt voor uw beoordeling! Onze excuses dat het zo is overgekomen, dit was uiteraard niet onze bedoeling. Ik hoop dat u langs bent geweest en alle materialen heeft kunnen ophalen zodat u de klus heeft kunnen klaren.
Franklin
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 03/06/2019

Pluspunten
Makkelijke en persoonlijke chat beschikbaar!!!
Bij mij zat er een foutief etiket op het product welke verwarrend was. Gezien jullie hiervan op de hoogte waren was ik hierover graag van te voren over geinformeerd.
Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor uw beoordeling! We hadden het inderdaad sneller moeten oppakken. Nogmaals onze excuses hiervoor!
Dennis

Gepubliceerd op: 27/05/2019

Pluspunten
Snelle en duidelijke service!

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt Mark, wat zouden we nog beter kunnen doen om u maximaal tevreden te krijgen?
Mark
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
goede service ,snelle reactie over de mail en pas stoppen met uitleggen tot de klant het snapt
betere handleiding over het toevoegen van de pigmenten (de hoeveelheden)
Antwoord PolyesterShoppen BV
Hallo, bedankt voor uw beoordeling.
Op de productpagina van het pigment staat per soort aangegeven wat de verhouding is. Dit kan variƫren i.v.m. het effect dat je wilt bereiken.
Kom je er niet uit kan je altijd contact met ons opnemen.
Alles wel gelukt?
Bastiaan Nolmans
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Goede uitleg over product, snelle levering

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor uw beoordeling!! Wat zouden we nog beter kunnen doen?
Linda
Zaandam

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
De deskundige medewerkers van Polyerstershoppen hebben mij goed geadviseerd over welk product het best aansluit bij mijn project. Ze hebben daarbij goed naar mijn behoeften geluisterd en een passend aanbod gedaan. Het bedrijf communiceert snel en ook de verzending is snel en flexibel. Heel erg bedankt!
Bij de verzending van de metallic tinten zat het beschermfolie los bij 1 van de tinten. Hierdoor waren er veel pigmentpoeders vrijgekomen in de verpakking. Een verbeterpunt zou zijn om de beschermfolie beter te bevestigen. Dit verbeterd het gebruiksgemak en maakt minder rommel voor de gebruiker.
Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor uw beoordeling! De pigmentjes worden zo bij ons aangeleverd, we zullen dit probleem in de gaten houden en indien nodig hier actie op ondernemen.

Gepubliceerd op: 17/05/2019