Website: https://polyestershoppen.nl
Adres: Westbaan 278 2841MC
Plaats: Moordrecht
Telefoon: 085 - 0220090

Polyestershoppen verkoopt online kleefstoffen zoals lijmen en harsen inclusief de benodigde versterkingsmaterialen aan zowel consumenten als bedrijven.

PolyesterShoppen BV
9.5
9.5

Pluspunten
Tegemoetkoming na communicatie fout
Communicatie met betrekking tot aanbevelen producten
Antwoord PolyesterShoppen BV
Hoi Jip, bedankt voor je review.

Goed om te horen dat een communicatie fout is opgelost.

We zullen kijken wat we kunnen verbeteren in het aanbevelen van producten. Om wat voor product ging het bij jou?
Jip

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten

Website is niet duidelijk. Geen duidelijke aanwijzingen voor gebruik (verhoudingen).
Antwoord PolyesterShoppen BV
Hoi Monique, de mengverhouding staan op de website bij de producten en ook op onze flessen.

We zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken!
Goes

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Producten goed omschrijven en Mischien testen
Antwoord PolyesterShoppen BV
Hoi Roelf, wat kunnen wij doen om je tevreden te stellen?

Wij testen onze producten regelmatig en hebben ook voor bijna iedere product een handleiding of video.
Roelf Berends

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Niet voor 2 euro extra dezelfde dag beloven en dan 2 dagen later bezig bezorgen
Antwoord PolyesterShoppen BV
Vervelend dat er vertraging is opgelopen bij de transporteur. Stuur ons gerust een berichtje om dit op te lossen.

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Antwoord PolyesterShoppen BV
Bedankt voor de review, mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
De hars is prima, levering is snel.
Er wordt lossingsspray aangeboden van 13,95, deze wordt aangeraden bij de hars die ik bestelde. Na talloze pogingen bleef de hars dof met gebruik van de lossingsspray, terwijl ik alle aanwijzingen had opgevolgd. Er werd me, nadat ik het probleem meldde, gezegd de hars te gaan polijsten. Nou, met de vorm die ik giet is dat niet te doen en ik zie dat ook andere gieters dat niet doen, dus ik voelde me niet serieus genomen met mijn melding. Zelf nieuwe spray gekocht van 2,95 elders. Deze werkte meteen perfect. Voelde voor mij heel vervelend dat deze dure spray werd aangeraden, veel gietingen mis liet gaan (kost ook hars) en dat goedkope spray meteen werkt.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten

Ik had vrijdag rond 14:00 besteld. Ik had zelfs opgebeld om te checken of ze zaterdag zouden leveren. Volgende dag: niks. Op maandag kreeg ik een email dat de bezorger (van Transmission) tussen 08:30 en 10:30 zou komen. Pas om 13:30 kwam hij... Twee dagen te laat dus, waardoor ik in het weekend niks kon doen.
Antwoord PolyesterShoppen BV
Wat vervelend dat de bezorger een paar uurtjes later was dan verwacht. Helaas kan het voor de pakketbezorgers soms druk zijn op de weg waardoor ze iets vertraging oplopen. Dit hebben wij helaas niet in de hand.

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten

Ik had vrijdag rond 14:00 besteld. Ik had zelfs opgebeld om te checken of ze zaterdag zouden leveren. Volgende dag: niks. Op maandag kreeg ik een email dat de bezorger tussen 08:30 en 10:30 zou komen. Pas om 13:30 kwam hij...

28/08/2018

Pluspunten
overzichtelijke web-site, goed info hoe product aan te brengen
1 dag levering aan houden, bij mij was dit na 4 dagen zelf ophalen
geen/foute info over leverdatum.
compensatie geven bij zelf ophalen
Hallo Kurt,

Er was 1 dag vertraging opgelopen bij de transporteur, de snelste manier om uw materialen in bezit te hebben was zelf ophalen bij het depot van de transporteur. Hier heeft u na overleg zelf voor gekozen.

Groet,
kurt