Website: https://polyestershoppen.nl
Adres: Westbaan 278 2841MC
Plaats: Moordrecht
Telefoon: 085 - 0220090

Polyestershoppen verkoopt online kleefstoffen zoals lijmen en harsen inclusief de benodigde versterkingsmaterialen aan zowel consumenten als bedrijven.

PolyesterShoppen BV
9.5
9.5

Pluspunten

Pakketje bij polyestershoppen besteld met de optie red mijn pakketje om het extra snel te laten bezorgen. Dit is niet gebeurd, na een telefoontje van mijn kant kreeg ik te horen dat het pakketje alleen s'avonds bezorgd kan worden met deze service, waardoor ik juist extra lang moet wachten. De extra gemaakte kosten krijg ik ook niet terug. Stug bedrijf, weinig behulpzaam en komen je niet tegemoet. Ik zal hier niet meer bestellen.
Antwoord PolyesterShoppen BV
Vervelend om te lezen dat je niet wist dat dit een avondlevering betreft. We willen je er wel op wijzen dat de levertijden zichtbaar zijn in zowel je winkelwagen als op de pagina over de verzendmethoden. Mocht je een volgende keer bestellen raden we aan hier op te letten.
Nicky

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Geen idee , nog niks ontvangen
besteld en levermoment gekozen... 3 uur voor niks zitten wachten... betaald bevestiging ontvangen maar daarna niks meer gehoord. Bestelling staat op hun site als wordt verwerkt zie ik nu.... maar niks gehoord over vertraging. Niks besteld voor... leveren op...
Beste Rikard,

Vervelend dat je pakketje niet op het verwachtte moment is binnen gekomen. Ik verwacht dat dit komt door de druke bij onze vervoerder of dat er een artikel niet op voorraad is geweest tijdens het bestellen. Stuur gerust een mailtje naar support@polyestershoppen.nl zodat we kunnen kijken wanneer u uw pakketje kunt verwachten als u deze inmiddels nog niet heeft ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.
rikard
Harderwijk

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Geen idee , nog niks ontvangen
besteld en levermoment gekozen... 3 uur voor niks zitten wachten... betaald bevestiging ontvanger maar daarna niks meer gehoord. Bestelling staat op hun site als wordt verwerkt zie ik nu....

Harderwijk
06/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar.
Geven snel aan dat het verkeerd gebruik is, echter aanwijsbaar is het product soms niet goed. [ herhaaldelijk delfde product ]

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten

product voldoet niet aan de omschrijving.
geen tolerantie in het na bestellen met de
verzendkosten ondanks de prijs.
een levering veel te laat .

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
ZEER VLUGGE SERVICE
Gisteren tot de constatatie gekomen dat epoxy plamuur met juiste verhouding verharder daarin niet uithard en dat na 7 dagen?
Heb alles er moeten uithalen.
Mvg,
Dirk
Hoi Dirk,

Goed om te lezen dat je snel geholpen bent. Wel vervelend om te lezen dat de medewerker van onze klantenservice niet vriendelijk was, ik verwacht niet dat hij het onvriendelijk heeft bedoeld. Ondanks dat onze excuses daarvoor.
Dirk
Sleidinge

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
ZEER VLUGGE SERVICE
Meneer aan de telefoon was alles behalve vriendelijk, misschien warme dag. ;-)

Sleidinge
14/05/2018