Website: https://www.plutosport.nl
Adres: Geerweg 46 2461 EB
Plaats: Ter Aar
Telefoon: 0172820420

Plutosport.nl, opgericht in 2005, is de grootste online sportwinkel in Nederland. Plutosport.nl verkoopt sport- en lifestyle artikelen van topmerken tegen de scherpste prijs. De uitgekiende Europese inkoopstrategie zorgt voor lage inkoopprijzen. Dit inkoopvoordeel wordt direct in de verkoopprijzen doorberekend, waardoor meer dan 17000 artikelen van Adidas, Puma, Nike, Asics, Tenson en vele andere A-merken met hoge kortingen worden aangeboden.
Kopen bij Plutosport.nl is niet alleen voordelig, maar staat ook garant voor duidelijkheid. De kosten om uw order goed en snel bij u afgeleverd te krijgen worden overzichtelijk in kaart gebracht en doorberekend. Wij spelen geen verstoppertje, door deze kosten in onze verkoopprijzen in te calculeren.

Als u niet tevreden bent over onze producten, kunt u de bestelde producten gratis retourneren. U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen na behandeling van de retour voor de geretourneerde goederen uw geld retour op het door u opgegeven rekeningnummer.
U kunt 24 uur per dag makkelijk en snel bestellen en kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden, zoals betalen via uw eigen bank (iDEAL) of met diverse credit cards. Onze klantenservice staat u graag te woord.

Daarom zijn wij op werkdagen tot ’s avonds 18.00 uur bereikbaar. Service en kwaliteit zijn bij ons een vanzelfsprekendheid!

Plutosport.nl

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
snelle levering perfecte tas

ineke

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
super snelle levering

BG
Sevenum

L. Goldbach

Pluspunten
Retourneren is te ingewikkeld met retourbon moet simpeler
Fabian

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
snelle levering prijs oke

joop
den helder

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Top levering

Wesley
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Top klantenservice, door een idealstoring kon ik geen betaling maken.. de bestelling werd telefonisch snel geannuleerd zodat ik het artikel opnieuw in het mandje kon doen!!
Keep up the good work!!
Ariens

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
Weekend
Damien
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 16/06/2019

Pluspunten
U
H