Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Plissegordijnenexpert.nl

Pluspunten
reactiesnelheid, kwaliteit product, levertijd
informatievoorziening over producten op de website: "verduisterend" is niet per se verduisterend in dit geval. Daar ben ik teleurgesteld over.
Geachte heer Frieser,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en levertijd.

Jammer om te horen dat u de informatie op onze website als niet goed ervaart. Ik zie dat u gordijnen had besteld met 79% verduistering, dit staat ook op onze website aangegeven. Wij raden u altijd aan om de gratis kleurstalen aan te vragen, zo weet u zeker wat u besteld en of u het mooi vindt.

Mocht u een nieuw gordijn willen bestellen, willen wij u tegemoet komen met 5% extra korting op uw aankoopbedrag.

Lisa England
Arthur

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit
Handleiding per type zou mij minder afschrikken dan het 30 paginadikke boekwerk die ik nu kan downloaden. Manier van beschrijven deed het ingewikkeld doen overkomen terwijl het eigenlijk heel makkelijk was om te monteren.
Gek dat ik mailtjes bleef krijgen of ik naar aanleiding van de ontvangen staaltjes een bestelling wilde toen terwijl die bestelling al geruime tijd geleden gedaan was.
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit van onze producten. Ik zal uw verbeterpunten zeker intern mee nemen. Wat betreft de mailing van de kleurstalen, dit is een automatisch systeem. Door uw review zijn wij hier nu van op de hoogte en zullen dit gaan oplossen.

Wij hopen dat u nog lang tevreden bent met uw plisségordijnen.

Daphne van der Bruggen
A.
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Een grote order geplaatst waarbij er problemen waren met twee plisse gordijnen. Helaas kreeg ik maar tegen bijbetaling voor 1 exemplaar een oplossing. Ik zit nu met een plissegordijn dat niet bruikbaar is. Alsnog dure plissegordijnen helaas ..
Regel een betere oplossing voor meetproblemen. Klantenservice schiet hier tekort. Kijk naar Coolblue, die regelen dit top.
Geachte Chantalle,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen. Wij bieden bij iedere bestelling een gratis meetverzekering. U dient dan eenmalig de verzendkosten te betalen en vervolgens produceren wij op onze kosten een nieuw plisségordijn voor u. Op onze website geven wij aan dat dit inderdaad helaas maar voor één van de gordijnen geld.

Daphne van der Bruggen
Chantalle