Bedrijfsgegevens

Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-2613415

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Plissegordijnenexpert.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
42 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
88 beoordelingen (12 maanden)
88 beoordelingen (totaal)
940 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (65)
18% (16)
3% (3)
1% (1)
3% (3)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
reactiesnelheid, kwaliteit product, levertijd
Verbeterpunten
informatievoorziening over producten op de website: "verduisterend" is niet per se verduisterend in dit geval. Daar ben ik teleurgesteld over.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer Frieser,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en levertijd.

Jammer om te horen dat u de informatie op onze website als niet goed ervaart. Ik zie dat u gordijnen had besteld met 79% verduistering, dit staat ook op onze website aangegeven. Wij raden u altijd aan om de gratis kleurstalen aan te vragen, zo weet u zeker wat u besteld en of u het mooi vindt.

Mocht u een nieuw gordijn willen bestellen, willen wij u tegemoet komen met 5% extra korting op uw aankoopbedrag.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service
Arthur

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit
Verbeterpunten
Handleiding per type zou mij minder afschrikken dan het 30 paginadikke boekwerk die ik nu kan downloaden. Manier van beschrijven deed het ingewikkeld doen overkomen terwijl het eigenlijk heel makkelijk was om te monteren.
Gek dat ik mailtjes bleef krijgen of ik naar aanleiding van de ontvangen staaltjes een bestelling wilde toen terwijl die bestelling al geruime tijd geleden gedaan was.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit van onze producten. Ik zal uw verbeterpunten zeker intern mee nemen. Wat betreft de mailing van de kleurstalen, dit is een automatisch systeem. Door uw review zijn wij hier nu van op de hoogte en zullen dit gaan oplossen.

Wij hopen dat u nog lang tevreden bent met uw plisségordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
A.
Amersfoort

Gepubliceerd op: 24/07/2017
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Een grote order geplaatst waarbij er problemen waren met twee plisse gordijnen. Helaas kreeg ik maar tegen bijbetaling voor 1 exemplaar een oplossing. Ik zit nu met een plissegordijn dat niet bruikbaar is. Alsnog dure plissegordijnen helaas ..
Verbeterpunten
Regel een betere oplossing voor meetproblemen. Klantenservice schiet hier tekort. Kijk naar Coolblue, die regelen dit top.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte Chantalle,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen. Wij bieden bij iedere bestelling een gratis meetverzekering. U dient dan eenmalig de verzendkosten te betalen en vervolgens produceren wij op onze kosten een nieuw plisségordijn voor u. Op onze website geven wij aan dat dit inderdaad helaas maar voor één van de gordijnen geld.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Chantalle
Made

Gepubliceerd op: 12/07/2017
Aanbeveling: nee


Disclaimer