Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Plissegordijnenexpert.nl

Pluspunten
Mooi product, goede kwaliteit en onwijs snel geleverd.
Bernard

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Duidelijke instructies en een goede prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.
Bart

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon. Altijd meedenkend. Snelle levering. Simpel ophangsysteem die ook nog eens goed uitgelegd werd in bijgevoegd bestand. Fijn dat er stalen opgestuurd konden worden zodat we de juiste kleur konden uitkiezen! Dat is echt een pluspunt!!
meer informatie over de verschillende systemen. Zoals eindloos koord, enz. Ik had het gevoel dat de medewerker niet echt de voor en nadelen wist te benoemen.
Geachte Alberdien,

Dank u wel voor uw review. Wij zullen kijken of wij dit duidelijker kunnen maken op de website. Het verschil in bediening zit in de lengte van de bediening. De koorden lopen door het gordijn waardoor deze langer worden bij het ophalen van het gordijn. U dient dus altijd het koord om een koordkikker te wikkelen. Een eindeloze ketting zal altijd dezelfde lengte houden en wordt hierdoor vaak als makkelijker in gebruik beschouwd en is daarbij meer kindveilig. Helaas is het wel zo dat u bij een vrijhangend systeem niet voor deze optie kunt kiezen.

Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.

Alberdien
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Keurig en goed advies en begeleiding in het "voortraject".
Redelijke prijzen.
Mooi product.
Nette snelle levering!
Hulpvaardige klantenservice.
Na levering wilde ik een kleine verandering aanbrengen in het mechanisme. Hier werd een belachelijk bedrag voor gevraagd. Dan is een "normale" leverancier, toch wel flexibeler.
Ik kan mij voorstellen dat je behoudend bent om losse onderdelen te leveren. Maar ik vind dat je ook moet kijken naar het bedrag van de bestelling, enige coulance zou dan wel op zijn plaats zijn. Dit is dus heel duidelijk een jammerlijk "leermoment" geweest voor mij. En dat katterige gevoel is nog niet weg, hoewel het geleverde materiaal bijzonder netjes is!
Geachte heer Lindenhof,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe plisségordijnen. Nogmaals vervelend om te horen dat u het zo ervaart. Zoals wij al per mail hebben besproken kunnen wij helaas geen producten kosteloos naar u toesturen. Mochten wij een fout begaan lossen wij het probleem uiteraard kosteloos voor u op.

Fred
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 06/09/2017

Pluspunten
De gordijnen zijn netjes op maat geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Ik heb er totaal 5 besteld en allemaal van prima kwaliteit.
De communicatie rondom de levering is niet zo soepel verlopen. Er werd geleverd tijdens mijn vakantie terwijl ik vooraf had aangegeven niet aanwezig te zijn. Gevolg dat ze bij buren worden afgeleverd wat ik niet wilde.
Geachte heer/mevrouw Welling,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan rondom de communicatie, waarvoor onze excuses. Wij hopen dat het uiteindelijk goed is gekomen en de buren het niet erg vonden om de plisségordijnen voor u aan te nemen.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe aankoop.

Welling

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Snelle leveringen prima kwaliteit, top!

T.Kok
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 04/09/2017

Pluspunten
Duidelijke bestelproces via overzichtelijke website. Snelle levering. Montage eenvoudig zelf te doen.

Amersfoort

Pluspunten
Ik had aangegeven dat mijn kozijn 120 cm is en het raam 100 cm. Het plissegordijn dat ik heb ontvangen heeft een koort van 100 cm. Deze kan natuurlijk nooit juist bevestigd worden. Ik zit nu al bijna twee weken te wachten op duidelijkheid op afhandeling van mijn klacht? Fam. De Waard uit Apeldoorn
Dm de waard
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Erg tevreden

Gerhard
Kampen

Gepubliceerd op: 31/08/2017

Pluspunten
Snelle levering en goede service afhandeling!

Marleen
Raamsdonksveer