Bedrijfsgegevens

Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-2613415

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Plissegordijnenexpert.nl
totaal score
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
66 beoordelingen (12 maanden)
66 beoordelingen (totaal)
564 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (46)
21% (14)
5% (3)
2% (1)
3% (2)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
reactiesnelheid, kwaliteit product, levertijd
Verbeterpunten
informatievoorziening over producten op de website: "verduisterend" is niet per se verduisterend in dit geval. Daar ben ik teleurgesteld over.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer Frieser,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze kwaliteit en levertijd.

Jammer om te horen dat u de informatie op onze website als niet goed ervaart. Ik zie dat u gordijnen had besteld met 79% verduistering, dit staat ook op onze website aangegeven. Wij raden u altijd aan om de gratis kleurstalen aan te vragen, zo weet u zeker wat u besteld en of u het mooi vindt.

Mocht u een nieuw gordijn willen bestellen, willen wij u tegemoet komen met 5% extra korting op uw aankoopbedrag.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service
Arthur

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Mooie gordijnen, scherpe prijs, snelle levering, goede snelle hulp telefonisch/online
Verbeterpunten
Website is soms wat ingewikkeld en kan bij offerte blijven hangen in een keuze (die niet 'geaccepteerd wordt oid) waardoor je vastloopt. Dan is el snel hulp en wordt het opgelost.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Beste meneer Marcel,

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en plisségordijnen.

Als u hulp nodig heeft bij onze website of als u problemen ervaart met de website, horen wij dat uiteraard graag van u. Dan kunnen wij u helpen bij het maken van een bestelling of offerte.

Mocht u in de toekomst vragen of advies nodig hebben, horen wij dat graag.

Ik wens u nog veel plezier van uw nieuwe plisségordijnen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer service
Marcel
Santpoort

Gepubliceerd op: 12/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Wij zijn zeer goed en snel en uitgebreid geholpen door de klantenservice. Kleurstalen zijn vlot toegezonden. Het inmeten volgens de aanwijzingen zorgt voor perfect passende plisségordijnen. De bezorging is drie keer (twee dagen van te voren, sms op de dag zelf en een telefoontje van de bezorger) gecommuniceerd en kwam op de aangegeven tijd. Het ophangen was niet heel ingewikkeld. Zover het nu staat zijn wij dik tevreden, alles ziet er keurig uit.
Verbeterpunten
Enige minpuntje dat ik tot nu toe kan ontdekken is een automatisch mailtje dat je krijgt naar aanleiding van het bestellen van kleurstalen. Ook als je inmiddels al besteld hebt...
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Beste heer/mevrouw,

Wat fijn om zo'n positieve reactie te lezen! Goed om te horen dat u zo tevreden bent met onze service.

Ik wil u ook bedanken voor uw feedback, dit is inderdaad een automatische e-mail die u ontvangt wanneer u de kleurstalen heeft aangevraagd. Ik zal dit aan onze afdeling ICT doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer service
G. Bonnema
Harlingen

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles netjes volgens afspraak
Verbeterpunten
 
Henk
VLISSINGEN

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant
Schiedam

Gepubliceerd op: 13/12/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Goede levering, duidelijke site, product is zeker naar wens, makkelijk zelf op te hangen.
Verbeterpunten
De mails kwamen niet goed binnen, waardoor er in het begin wat onduidelijkheid was.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat. Vervelend dat het in het begin niet goed ging met de mails. Ik heb uw punt doorgegeven aan de afdeling ICT, wellicht kunnen hun inzien wat er toen mis is gelopen.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe plisségordijnen.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Klant

Gepubliceerd op: 08/11/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Heb al een aantal keren besteld. Ben zeer tevreden, mooi materiaal en duurzaam. Chauffeur belde half uur voor aankomst, dus hoefde geen vrij te nemen van het werk. Gewoon TOP!!!
Verbeterpunten
 
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw positieve review. Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen dat u nog lang van uw nieuwe plisségordijnen zult genieten.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Gyuri
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten
 
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Wij hopen dat u tevreden bent met het eindresultaat.


Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Yvonne

Gepubliceerd op: 06/11/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Bart
Zwolle

Gepubliceerd op: 02/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Precies Ontvangen wat ik had besteld.Een snelle levering.
Als ik weer plisee nodig heb bestel ik ze zeker weer hier.
Verbeterpunten
 
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van een review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen dat u nog lang tevreden zult zijn met uw nieuwe plisségordijnen.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Klant

Gepubliceerd op: 02/11/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer