Bedrijfsgegevens

Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-2613415

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Plissegordijnenexpert.nl
totaal score
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
46 beoordelingen (12 maanden)
46 beoordelingen (totaal)
195 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (31)
22% (10)
4% (2)
2% (1)
4% (2)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Mooi product, goede kwaliteit en onwijs snel geleverd.
Verbeterpunten
-
Bernard

Gepubliceerd op: 21/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke instructies en een goede prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.
Verbeterpunten
Geen
Bart
Utrecht

Gepubliceerd op: 15/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon. Altijd meedenkend. Snelle levering. Simpel ophangsysteem die ook nog eens goed uitgelegd werd in bijgevoegd bestand. Fijn dat er stalen opgestuurd konden worden zodat we de juiste kleur konden uitkiezen! Dat is echt een pluspunt!!
Verbeterpunten
meer informatie over de verschillende systemen. Zoals eindloos koord, enz. Ik had het gevoel dat de medewerker niet echt de voor en nadelen wist te benoemen.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte Alberdien,

Dank u wel voor uw review. Wij zullen kijken of wij dit duidelijker kunnen maken op de website. Het verschil in bediening zit in de lengte van de bediening. De koorden lopen door het gordijn waardoor deze langer worden bij het ophalen van het gordijn. U dient dus altijd het koord om een koordkikker te wikkelen. Een eindeloze ketting zal altijd dezelfde lengte houden en wordt hierdoor vaak als makkelijker in gebruik beschouwd en is daarbij meer kindveilig. Helaas is het wel zo dat u bij een vrijhangend systeem niet voor deze optie kunt kiezen.

Mocht u nog vragen hebben horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Alberdien
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Keurig en goed advies en begeleiding in het "voortraject".
Redelijke prijzen.
Mooi product.
Nette snelle levering!
Hulpvaardige klantenservice.
Verbeterpunten
Na levering wilde ik een kleine verandering aanbrengen in het mechanisme. Hier werd een belachelijk bedrag voor gevraagd. Dan is een "normale" leverancier, toch wel flexibeler.
Ik kan mij voorstellen dat je behoudend bent om losse onderdelen te leveren. Maar ik vind dat je ook moet kijken naar het bedrag van de bestelling, enige coulance zou dan wel op zijn plaats zijn. Dit is dus heel duidelijk een jammerlijk "leermoment" geweest voor mij. En dat katterige gevoel is nog niet weg, hoewel het geleverde materiaal bijzonder netjes is!
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer Lindenhof,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe plisségordijnen. Nogmaals vervelend om te horen dat u het zo ervaart. Zoals wij al per mail hebben besproken kunnen wij helaas geen producten kosteloos naar u toesturen. Mochten wij een fout begaan lossen wij het probleem uiteraard kosteloos voor u op.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Fred
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 06/09/2017
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
De gordijnen zijn netjes op maat geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Ik heb er totaal 5 besteld en allemaal van prima kwaliteit.
Verbeterpunten
De communicatie rondom de levering is niet zo soepel verlopen. Er werd geleverd tijdens mijn vakantie terwijl ik vooraf had aangegeven niet aanwezig te zijn. Gevolg dat ze bij buren worden afgeleverd wat ik niet wilde.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Geachte heer/mevrouw Welling,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan rondom de communicatie, waarvoor onze excuses. Wij hopen dat het uiteindelijk goed is gekomen en de buren het niet erg vonden om de plisségordijnen voor u aan te nemen.

Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service
Welling
Rotterdam

Gepubliceerd op: 04/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle leveringen prima kwaliteit, top!
Verbeterpunten
 
T.Kok
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 04/09/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Duidelijke bestelproces via overzichtelijke website. Snelle levering. Montage eenvoudig zelf te doen.
Verbeterpunten
 
Klant
Amersfoort

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Ik had aangegeven dat mijn kozijn 120 cm is en het raam 100 cm. Het plissegordijn dat ik heb ontvangen heeft een koort van 100 cm. Deze kan natuurlijk nooit juist bevestigd worden. Ik zit nu al bijna twee weken te wachten op duidelijkheid op afhandeling van mijn klacht? Fam. De Waard uit Apeldoorn
Dm de waard
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Erg tevreden
Verbeterpunten
 
Gerhard
Kampen

Gepubliceerd op: 31/08/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering en goede service afhandeling!
Verbeterpunten
 
Marleen
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 30/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer