Website: www.plissegordijnenexpert.nl
Adres: Dynamostraat 42 1012BK

Plissegordijnenexpert.nl

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Het product is op zich wel goed.
Het product is niet wat wij besteld dachten te hebben, en de reactie daarop was: jullie hebben dit besteld punt.
Niet erg klantvriendelijk.

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
- Scherpe prijs
- Kwaliteit van de plisse(dubbele honingraad) oogt goed.
- Levertijd in ons geval was meer dan 4 weken!
- De bevestigingsbeugels bovenaan zijn lelijk in het zicht(Zowel de goedkoopste plisse als de duurdere 'op maat' van Gamma zijn onzichtbaar)
- Door onhandig ontwerp van de buitenste spandraden, kan de plise niet geheel naar beneden tot op de vensterbank, maar blijft hier enkele centimeter boven.
- Spandraad bevestiging met hoek beugels onderaan is lelijk in het zicht.
- Plisse loopt heel erg zwaar.(onze oude van Gamma was een stuk lichter. Echter dit was wel een enkele plisse)

- De plisse is vrij smal, waardoor deze veel vouwen heeft. Persoonlijk vind ik een bredere(met iets minder vouwen) mooier.

Op dit moment zou ik het bedrijf en het product niet kunnen aanbevelen.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Beste heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u onze producten niet als goed kan ervaren. Wat betreft de buitenste spandraden, wanneer u ons uw order nummer door kan geven want het is niet juist dat uw plisse niet geheel naar beneden kan. Wij hopen dan ook dat wij het voor u kunnen oplossen.
Floris
Aalsmeer

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Goede levering; past perfect.

joke hoek
Brielle

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Gratis samples waardoor je beter kunt kiezen, korting bij afname van meerdere artikelen
Informatie over bezorg/lever termijn kan beter.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Mooie spullen
Voor bijna 3 meter 1 stuk wordt er niet goed aangegeven dat he tmogelijk is, goed opletten
Blanche
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
Heldere site, goede communicatie, prachtig product!!! Het is even spannend om zelf op te meten en te hangen maar door heldere uitleg op de site is dat prima gelukt en het scheelt enorm in je portemonnee.

M
Den Bosch

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten
Aangevraagde kleurstalen komen snel. Op mail wordt redelijk snel gereageerd.
Levering niet op afgesproken dag, ondanks dat dit die ochtend telefonisch nog bevestigd werd.
Wanneer er iets verkeerd is aan de levering (verkeerde clips voor SmartFit) ben je aan de goden overgeleverd.

Kost heel veel tijd (bellen en mailen) en ergenis en heeft tot op heden nog niet de juiste clips opgeleverd, alleen maar vele excuses.
Antwoord Plissegordijnenexpert.nl
Beste heer Verweij,
Wat vervelend dat u uw bestelling als niet positief heeft ervaren. De clips hebben wij 3 keer naar u toegestuurd en wij weten niet waarom maar u heeft alleen de laatste ontvangen.
Wij hopen dat u toch dat u kan genieten van uw gordijnen.
Marco

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen
vriendelijke vakkundige in meting met goed advies
foutje werd goed opgelost en kosteloos hersteld
nauwkeuriger order verwerking
Tim

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Prima kwaliteit plissees! Vriendelijk personeel.
Men is altijd bereidt mee te denken over een oplossing wanneer je ergens tegen aanloopt. En daarbij topservice mogen ervaren met betrekking tot inmeten.
Geregeld een lange reactietijd op mails. En helaas worden mails ook geregeld niet goed gelezen waardoor het nog langer duurt voordat je antwoord op een vraag hebt. Telefonisch contact daar en tegen is prima.
Sabrina
Son en Breugel